Mercedes Benz W638 Vito - Tunnelibuss.

Pikk ja kõrge Ford transit jookseb kah 160 lõdvalt välja.
Iveco võib suvel testiks ära proovida. 
Big Grin
Ps. Mõlemad 3ehk+L töömahtu kah muidugi.
Vasta

Täispikk ja kõrge 1991 a. Ford Transit sai spidoka järgi 153km/h kiirteel kätte(sile maa või mäest alla suunas).
Vasta

(06-03-2019, 01:34 AM)uko Kirjutas:  Tervist! Kas see 72kw seda mersut liigutada ka jõuab kuidagi.

Sõltub, mida liigutamise all oodata. Tavaliikluse rütmis täiesti püsib. Ka koormaga.

Neljapäeva õhtul Ülemiste parklas driftimiseks täiesti mõttetu pill. Sad
Vasta

On tal vana tüüpi mootor või kaasaegne.Ei olegi vaja et 200 välja läheb ,lihtsalt 100kw ringi olev autumobiil on juba enam vähem tegija.
Vasta

(06-03-2019, 17:48 PM)uko Kirjutas:  On tal vana tüüpi mootor või kaasaegne.

See on nüüd hea küsimus, ei oskagi kohe vastata. Ise ütleks et väga vana... mehaaniline ridapump ja nii pommikindel kui veel olla saab, töötab ilma elektroonikata.  See 72kw on selline paras, pole nüüd just teab mis kiirenduse masin aga jõudu on ja veab üsna tummiselt, täna näiteks oli Kotka kiirteel 120km/h lubatud ja lasin liiklusvooga kaasa ehk 120-130km/h, kellegile jalgu ei jää ning autos saab ka veel juttu rääkida. Vito on juhitavuse poolelt üldse üsna eeskujulik. Olen hoidnud ka tehniliselt nii korras et iga kell võib otsejoones ümbermaailma reisile suunduda. Täna näiteks lõpetas töö salongi soojendusmootor, sain kohe motonetist uue ja see läks ka otsejoones külge.  Üldiselt kõik varuosad on kas A varuosad või siis uued, lammari juppe on ainult paar ukselinki ja liistu sest neid pole lihtsalt mujalt saada. Enne müüki peaksin ka esimesed rattalaagrid ära vahetama, on juba mitu aastat vanad ja hakkavad juba kergelt häält tegema. Hetkel sõidan bussiga põhjanaabrite maal ja nädalaga viskab ikka 1000-2000km juurde. Põhimõtteliselt kord kuu või kahe jooksul on mootoriõli vahetatud, homme võin õlivardast ka pildi teha, samasugune ilus kollane nagu ksf motamehel. 

Üldiselt saaks bussist ka paar ilusat pilti teha aga kuramus es julge, tööl parasjagu Neste terminalis ja see on õhtuti ikka väga kena oma tulede valguses. Aga pildistamise keeld on territooriumil ja trahvid üsna kobedad, seega tuleb leppida paari netist võetud pildiga. Kunagi 5a tagasi sai siia Neste terminali LPG gaasihoidlaid ehitatud maa alla, igavesti suured hallid ja üks 100m kõrgune saht otse üles maapeale. Nüüd taas siin Euroopa suurimas terminalis tagasi aga seekord tuleb kivi lõhkuda maapeal otse "küttetünni" kõrval kus lõhata ei lubata... Ehk siis puur, hüdrokiil ja suur ekskavaator hüdrovasaraga on ainukesed abivahendid... Toungue Rolleyes Big Grin
Ükspäev sai vito juba rohelise "muru" pealt tallata ning üleüldse on selle bussiga olnud seiklusi rohkem kui rubla eest. 


[Pilt: 01119909294bfc9.jpg]



[Pilt: 01119909335db16.jpg]

[Pilt: 011199093545b3a.jpg]

[Pilt: 0111990889a399f.jpg]

[Pilt: 0111990899eec4a.jpg]

[Pilt: neste_kilpilahti_air_photo_by_night-2000px.jpg]

[Pilt: porvoon-jalostamoa-640x381.jpg]

[Pilt: ilta_kilpilahti_1920x700.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Selge ,vana eelpõlemiskambritega paadiankur siis ilmselt.Millal tagasi jõuad?Ma tulen korra vaatama seda asja.Äkki kannatab mõned aastad siin soola sees trööbata enne kui ära mädaneb.Pole kauge tulla ka.
Vasta

(06-03-2019, 17:48 PM)uko Kirjutas:  On tal vana tüüpi mootor või kaasaegne.Ei olegi vaja et 200 välja läheb ,lihtsalt 100kw ringi olev autumobiil on juba enam vähem tegija.

Oleneb, mida "vana tüübi" all mõeldakse. Kui eelpõlemiskambreid, siis jah, need on OM604 olemas. Kui vabalt hingeldamist, siis ei, sel on turboülelaadimine, kuid polnud vahejahutit.

Milline pada praegusel kangelasel tegelikult katlaruumis mürab, selgub alles kohtvaatlusel. Kuna OM604 tuli tehasest nii Boschi rida- kui Lucase jaoturpumbaga ja viimased olid kurikuulsad oma lühiese elueaga, siis juba selle mudeli eluajal hakati jaotureid ridapumpadega asendama. Rääkimata sellest, et füüsiliselt on võimalik uuema mootori asemele suvaline 124 või 201 pealt röövitud R4 istutada, kui võtmed käes püsivad.

Meie LRB poolt Rohelisele lehele kantust ei tasu lasta end väga häirida - sinna sai nullidatel mida iganes. Täna tuleb "mille iganes" sissekandmiseks vaeva näha. Aga saab, nagu kurvad kogemused näitavad.
Vasta

(07-03-2019, 10:22 AM)uko Kirjutas:  Selge ,vana eelpõlemiskambritega paadiankur siis ilmselt.Millal tagasi jõuad?Ma tulen korra vaatama seda asja.Äkki kannatab mõned aastad siin soola sees trööbata enne kui ära mädaneb.Pole kauge tulla ka.

 Tulen arvatavasti järgmise nädala teises pooles, eks annan teada. Kere on bussil kõva, karbid tugevad ja roostest puutumata. Küljeukse ja kundeukse alumised ääred on roostes, kuskil peaks uued ääred mul isegi olemas olema, aga pole nagu seganud veel ja seega vahetamata. Nagunii pean ülevaatusele ka minema ja seal saab põhjalikuma ülevaate ka bussist. Üldiselt peaks suht vabalt läbima selle sest miskit olulist nagu viga pole.  Ja kui on siis teen enne müüki korda.

Kui kindel soov kellegil, võin mõni päev muidugi ära ka tuua eestisse.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Järgmine nädal hea,naguinii Motoexotikale vaja jawasid vedada ja tagasi.Saab läbi keerata.
Vasta

Kas neil vitodel on reguleeritavaid roole ka? Sõitsin just ühega millel reguleerimisvõimalus puudub ja kui iste paika ajada siis mu käed korralikult roolima ei ulatu, üldse on see passatka seal veidi imelik aga sama probleem oli ka 2012.a vitol. Juhikoht on nagu mingi hiiglase jaoks tehtud.
Vasta

(09-03-2019, 19:41 PM)jussm Kirjutas:  ... kui iste paika ajada siis mu käed korralikult roolima ei ulatu, üldse on see passatka seal veidi imelik ... Juhikoht on nagu mingi hiiglase jaoks tehtud.
järelikult pole iste õigesti paika aetud. Autokoolituse videot võiks vaadata, esimene asi ongi iste asend (seljatugi sirgeks, mitte lamaskleda roolis) käte pikkuse järgi paika (käsi peab ulatuma kella 12 peal randmekohaga rollirattale selg vastu seljatuge), siis kontrollida piisavat vahet kõhu ja rooliratta vahel ning et jalad pedaal põhjas asendis jääks kergelt kõverdatuks. Meil on mingi jube mood lamada rooli taga, käed vaevalt ulatuvad roolini jne.
Posadka on enamikul autodel tehtud kääbikute jaoks, isegi minu vaevalt 180 cm kasvu juures.
Vasta

Rool ikka reguleeritav jah

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Selle koolituse video järgi vöiks end parem kohe ära tappa, selmet rooli istuda
Kui oled rahul selle veneaegse bussijuhi asendiga,  selg 90 kraadise nurgaall, rool näos, siis selleks on köik tootjad oma maksimumi andnud
Önneks möned siiski lubavad ka inimlikke asendeid
Vito oli mu mäletamist mööda normaalselt regullitav

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Meil on mingi jube mood lamada rooli taga, käed vaevalt ulatuvad roolini jne.


sõitsin 20 veebr bussiga tartu ja buss pani rekkast mööda,juht roolitaga sellili polnud,aga vasak jalg polnud mitte all siduri juures vaid oli üleval armatuuril ja niivisi lebotades sõitis.
Vasta

(10-03-2019, 11:14 AM)muska71 Kirjutas:  sõitsin 20 veebr bussiga tartu ja buss pani rekkast mööda,juht roolitaga sellili polnud,aga vasak jalg polnud mitte all siduri juures vaid oli üleval armatuuril ja niivisi lebotades sõitis.

Tegemist oli kõige eelduse kohaselt automaat kastiga. Vasakut jalga läheb vaja vaid pissipeatusteks masinast välja ronimiseks. Sõidu ajal võib selle jala kaela taha keerata ja armatuur oli veel leebe varjant.Pole teist lihtsalt vaja. Näiteks, kui vaja päevas  700 km "paani" sõitu valutava seljaga ära sõita siis hakkad veel hullemaid asendeid sisse võtma. Liiklusohutusele see hästi ei mõju kuid mis hädaga teha.
Vasta

Sitta see liiklusohutus, pauku pannes lööb turvapadi selle armatuuril oleva jala koos hammastega kaela taha ning munad sinna, kus päike ei paista...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(10-03-2019, 23:58 PM)mlsluik Kirjutas:  Sitta see liiklusohutus, pauku pannes lööb turvapadi selle armatuuril oleva jala koos hammastega kaela taha ning munad sinna, kus päike ei paista...
Irw.
ot. jätkub.
Saksas on liiklusjärelevalves kasutusel kõrged kaubikud, kus kaamera filmib kabiinis toimuvat. Aeg-ajalt ikka näitab uudistes ekstreemsemaid näiteid. Avatud läpakas, siivutud videod ja soojätkamise kihk olla liiga tavalised, et meediasse pääseda. Jalg armatuuril vms garanteerib nädala-paari jagu palgata tööd.
Pannkoogiks sõidetud kabiinist ei leitud juhti... Kabiini lahti harutades, leiti juhi pinnalaotus kundepoolse ülemise kapi juurest, sigaretipakk käes.


Vasta

korra elus on õnnestunud ühe päeva saksamaal olla.
muuhulgas ka mõned tunnid bussiga autobahnil liigelda.
kirkaim mälestus sealsest liiklusest ongi see, et esimeses reas on rekka rekka sabas ja peaaegu kõigil jalad armatuuril.
Vasta

Vito siis nüüd eestis, täna saab uue esimese rattalaagri ja käsipiduri klotsid, ning siis võib minugipoolest maha müüa selle bussi.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne