04-05-2019, 16:16 PM
võtke näiteks ette viimase generatsiooni Clio, püsikiiruse aktiverimise (või siis max kiiruse piiramse) nupp on käsipiduri all! sõitsin mingi hetk rendiautoga, millel need + ja - olid olemas, aga ei saand neid kuidagi tööle, võtsin lõpuks manuaali lahti ja sealt leidsin alles koha, et vaata käsipiduri alla.
Volvol (20a tagasi, uuemaid ei tea) on hea jah, tuleb soov püsikaga sõita, vajutad ainult plussi või miinust ja kohe fikseerib kiiruse. Igapäeva tööautks viimase generatsiooni sportage, sellel peab kll kõigepealt vajutama püsikiiruse sisse ja siis vajutama set nupule, et kiirus ära fikseerida ja siis kui tahad kiirust kohendada, siis veel plussi ka takkaotsa... üleüldse viimase generatsiooni sportagega ma pole nüüd peale aastat sõitu ära harjunud, nuppe on liiga palju ja sõidu pealt nuppu vajutades tabad ikka vale nuppu (tooli soojendamise asemel tooli jahutamine, raadio asemel bluetoothi sisend, kaardi asemel telefon vms)
Volvol (20a tagasi, uuemaid ei tea) on hea jah, tuleb soov püsikaga sõita, vajutad ainult plussi või miinust ja kohe fikseerib kiiruse. Igapäeva tööautks viimase generatsiooni sportage, sellel peab kll kõigepealt vajutama püsikiiruse sisse ja siis vajutama set nupule, et kiirus ära fikseerida ja siis kui tahad kiirust kohendada, siis veel plussi ka takkaotsa... üleüldse viimase generatsiooni sportagega ma pole nüüd peale aastat sõitu ära harjunud, nuppe on liiga palju ja sõidu pealt nuppu vajutades tabad ikka vale nuppu (tooli soojendamise asemel tooli jahutamine, raadio asemel bluetoothi sisend, kaardi asemel telefon vms)