13-08-2019, 23:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2019, 22:23 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Raamatupidamisest huvitav fakt, võrreldes eelmise vana W638 vitoga on selle ülalpidamine ca 2 korda kallim. Kütus, õlid, hooldused, varuosad, kindlustus jne jne. Kui eelmisele vitole ostsin IKH-st näiteks mootoriõli 10w30 suure 20l kanistriga näiteks 40€ eest + paari eurised õlifitrid ja kaks õlivahetust mureta, siis sellel läheb üks õlivahetus Castroli õli ja õlifiltriga ca 80-90€. Muudest jooksvatest kuludest rääkimata. Aga tegelikult pole summad üldse suured, lihtsalt vana vitot saab sigaodavalt teel hoida...
Kuna sügis kohe uksetaga ja ööd kisuvad ära pimedaks, siis soetasin ette ka uued kaugtuled. Varasemalt olen kasutanud Commanderil ja muudel masinatel seekeri tulesid, aga seekord võtsin siis Lazeri valikust LAZER TRIPLE-R 750 COMPETITION kaugtuled. Vast on oma raha väärt, ette pole veel jõudnud pista aga korra proovisin kas töötavad... Noo põlevad heleda leegiga küll. Et liialt terav poleks tulid kaasa ka hajutavad klaasid nii valged kui kollased. Eks neid jõuab siis testida veel see sügis.
Kuna sügis kohe uksetaga ja ööd kisuvad ära pimedaks, siis soetasin ette ka uued kaugtuled. Varasemalt olen kasutanud Commanderil ja muudel masinatel seekeri tulesid, aga seekord võtsin siis Lazeri valikust LAZER TRIPLE-R 750 COMPETITION kaugtuled. Vast on oma raha väärt, ette pole veel jõudnud pista aga korra proovisin kas töötavad... Noo põlevad heleda leegiga küll. Et liialt terav poleks tulid kaasa ka hajutavad klaasid nii valged kui kollased. Eks neid jõuab siis testida veel see sügis.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB