Rudoni jalgratas
#41

Täna sai õhtul natuke puhastatud tagatuld ja porilauada kaunistavat lõvi. Sai ka kett peale pandud ja töökojas esimesed meetrid sõidetud. Cool


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#42

Nii. Selle väikse projekti võib siis lugeda peaaegu lõpetatuks. Jarmo tegi ka esiembleemi kirjad värskeks. Enne seda sai embleem korralikult ära puhastatud ja läikima löödud. Täna sai sõidetud töölt koju rattaga(6km).
Päris hea kruiisimise ratas. Algus raske,aga kui paras hoog sees,siis läheb kui lust.
Hetkel olin sunnitud peale panema modernse keti kuna Saksast tulnud ajastukohane kett jäi lühikeseks. Mul keti pikkus on 162cm. Kui aus olla,siis nägin esimest korda,et kett ei käinudki vanasti kinni lukuga vaid hoopis poldiga Smile Aga see viga saab varsti parandatud. Samuti on leiutamises punaste käepidemete valmistamine 25mm lenksule.

Tänan kõikki kes olid abiks nii nõu kui jõuga Smile

Peamine eesmärk koos poisiga asi ära teha,sai ka kuhjaga täidetud. Ega ta vist ei uskunud,et ühe väikse rattaga võib nii palju toimetamist olla Smile  Ja telekast tulevaid ehitamise saateid vaatab ta ka nüüd vähe teise pilguga. Et ega ikka ei käi asjad päris nii nagu seal näidatakse.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#43

Suurepärane töö ja tegija kannatlikkus.
Tee enne lõpetamist üks väike pisike asi ka - tööriistakoti metallosad võiks ka läikima lüüa, kuidagi... soovitavalt tee ka nahahooldus.
Siis võib küll lugeda tutikaks rattaks.

Igatahes müts maha.

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#44

Kõige lõpuks võiks ratta professionaalselt üles ka pildistada. Võin appi tulla.
Vasta
#45

Tänud.
Kotile ja sadulale on spetsialisti juures tehtud kõik hooldused mis vaja. Kuna aeg sai hetkel otsa ja kohe seda koti lukku võtta polnud jäi vana. Mingi hetk isegi mõtlesin,et jätangi selle natuke kulunud luku. Aga jah ei sobi hästi. Velo-classicust koos ajastutruu keti lisajupiga peaks saabuma ka õliniplid rummudele ja kotilukk.

Pildistada ma ei oska kahjuks. Ja telefon kahjuks ka pildi enda kvaliteeti silmas pidades paremaid fotosid ei tee. Loodetavasti on juuni alul asjad olemas ja siis saab vajalikud muudatused teha.
Ja miks ka mitte,kellegi abil kusagil kenasti üles pildistada.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#46

(08-06-2018, 22:10 PM)wagoneer Kirjutas:  Jah. Jalgratas kerkis tegelikult esile,kuna poiss peab koolis tegema järgmise kooliaasta lõpuks mingi loovtöö ja kaitsma seda ka. Rääkis ja mõtles siin igasugu asju,ning mingi aeg mul garaasis natuke abistades tuli järsku ja küsis,et mis ratas see on. Seletasin siis,et see on tema vana vanaonu ratas. Siis läks veel mingi aeg mööda,kui poiss tuli uuesti ja ütles,et ta natuke üritas selle ratta kohta uurida aga eriti midagi ei leia. Jalgrattamuuseumi lehele jõudis ja midagi leidis veel. Et Eestis kokkupandud ja Saksa juppidest.
Siis küsis,et kas ma oleksin nõus temaga koos tegema seda loovtöö projekti. Ja,et kas oleks võimalik näiteks see ratas korda teha. Nii,et sellega sõitta saaks. Et ma aitaksin värvimisega ja tema võtaks lahti ja paneks kokku.
Kui ikka 14 aastane poiss tuleb ja oma isalt sellist asja palub ei ole võimalik EI öelda. Kuna ma aga ei taha seda lihtsalt üle värvida vaid korralikult korda teha,siis läheb see projekt natuke suuremaks. Valmimise tähtajaks on 11 kuud.
Nii,et eks kajastan ka siin selle rattaga tegelemisest. Täna õhtul vaatasime natuke lähemalt ratast ja midagi pole öelda. Tööde nimekiri on ikka päris pikk. Suurim peavalu on ilmselt kroomimisega seotud.
Poiss lasi kõik poldid mutrid petrooliga üle. Homme tilgutab veel korra peale,enne kui üritab lahti hakata keerama.
Autode kõrvale päris huvitav projekt. Eks paistab mis tuleb.

Kui kellegil on aimu kohast mis pakuks korralikke kodaraid,siis vihjed on teretulnud. Nimelt on enamus kodaraid nii roostes,et need on võimalik väikse vaevaga pooleks murda.


Originaalist on puudu ka veel tööriistakott, jalgrattapump, ning esiporitiival olev embleem. Ütlesin poisile,et otsiks milline see embleem võis välja näha. Vihjasin ka Baueri vabrikule. Leidis ainult mingeid Baueri kirjadega embleeme.
Ka rehve on uusi vaja. Vanad on lössis seismise kohatl lõhki.
Ehk ülal mainitud asju võib samuti lahkelt pakkuda kui kellegil leidub või omab vihjet nende leidmise osas.
https://www.ebay.com/str/radsporterdmann...016&_pgn=8
Vasta
#47

(18-05-2019, 19:54 PM)Ltner Kirjutas:  https://www.ebay.com/str/radsporterdmann...016&_pgn=8

Aitäh lingi eest,aga mul juba ratas valmis. Nagu ka piltidelt näha võib. Aga äkki kellegil vaja ja siis hea kui olemas. Muidu võib pöörduda ka Polaver OÜ poole. Seal oli kohapeal suures valiku kodaraid.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#48

Nii. Aeg läheb ikka omasoodu ja kahjuks kiiresti. Sai endale antud lubadus,et kui ratas valmis,siis lähen käin ka õige omaniku(vanaonu) juurest läbi. Jube häbi,aga eelmine hooaeg kahjuks ei jõudnudki rattaga sinna. Tänane ennelõuna oli väga sobiv väikeseks rattasõiduks. Kokku siis 28.97km ja keskmise kiirusega 17.09km/h km. Ratas sõidab kui unistus. Loodan,et vanahärra ei pidanud tulemuses pettuma. Kett küll endiselt vale ja tuletasingi just ka Saksa herradele meelde,et mul oleks lisaks vaja väikest ketijuppi veel.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne