Tauria Electro :)
#1

Kunagi räägiti siis, et Zaz Tauria-id veeti otse tehasest ilma mootoriteta kuhugi euroopasse, kus neile paigaldati akud ja elektrimootor. Siin ta siis on - LADA(!!!) Electro:
mobile.de

Erilist esiletõstmist paistab väärivat salongi soendus Smile


EDIT!

Leidsin sealt samasuguse isendi ka Skoda Tauria nime alt Smile Heal lapsel mitu nime
Vasta
#2

Neid aparaate müüdi mingil ajal Saksamaal tõesti.Olen umbes kümme aastat tagasi lugenud ühte Saksamaa Auto Bildi sõiduproovi,mille peaks nüüd uuesti üles otsima.Erilise tähelepanu osaliseks sai seal äärmiselt kehv koostekvaliteet (mingid pisijupid vist pudenesid isegi küljest ära).Lõppresümee oli-alus jätta,kere minema visata ning selle asemele üks õige lõbustusasi panna...
Vasta
#3

Millegipärast jäi kuulutusi lugedes mulje, et elektrimootor on istutatud talle otse käigukasti otsa. Minu tagasihoidlike teadmiste järgi ei ole see elektrijõul liikuvate autode puhul tavaline praktika aga ju siis oli majanduslikult nii kasulikum või tegemist kasutatava mootori eripäraga.
Huvitav ikkagi, et kui suured oleksid sellise masina ülalpidamiskulud, kui teda kasutada igapäevasteks linnasõitudeks? Kuulutustes leidus järgmist inffi, mis on tõenäoliselt veidi ilustatud:
* Akude komplekt peab vastu 3-4 aastat (tõenäoliselt väiksema läbisõiduga võimalik)
* tippkiirus 80-100 km/h
* 100 km läbimise hind 1 Eur (Ei usu! Ei usu, ei usu!!!)
* läbisõit ühe laadimisga 60-100 km

Niisiis, kas siin on kedagi, kes julgeks arvata, kui kalliks selle risuga sõitmine läheb? Smile
Vasta
#4

Akuvahetuskulud-täiesti tundmatu suurusjärk.
Vastupidavus-sõltuv läbisõidust,otseses seoses ka vahetuskuludega.
100km/1 EUR,ei usu samuti.
Kehvemasse ilmastikku/talve/teeoludesse vähesobiv/kõlbmatu
Igapäevapraktilisus-kõlblik heades teeoludes lõhikeste otsade tegemiseks.
Kokku võttes-sobilik neile,kes tahavad veidrate asjade peale raha magama panna.
Veidi OT,aga mõni aasta tagasi olen Saksamaal saanud kaasa sõita sellises imeautos nagu Hotzenblitz.Pisike,kuskil Smardi suurune,presentkatuse ja -ustega aparaat.Sees vilistas (sõit oli linnas) ikka tublisti.Omanik oli üks kohe-kohe pensionile minev gümnaasiumiõpetaja,kes käis sellega veel 25 km kauguselt aeg-ajalt tööle...Ühel sõbral õnnestus see teekond korra selle autoga isegi kaasa sõita...olid nibin-nabin jõudnud kooli,kuna kuskil kilomeeter enne sihtkohta aku hakkas märku andma.Siis vanamees pressis mitu korda \"gaasi\" ja liikus,kuigi mitte just eriti kiiresti,edasi.Kohale jõudes-auto sama mehe klassi akna taha ning juhe aknast välja...
Omanik ikka kiitis tohutult oma liikurit,oli selle vähepruugituna kohalikult kommunaalettevõttelt ostnud.

ps:Saksamaal on kogenuma gümnaasiumiõpetaja tavaline kuupalk kuskil 4000 EUR.
Vasta
#5

Tuleb meelde, et olen ka seda AutoBildi kirjutist lugenud. Minu meelest tegi neid elektri-Tauriaid mingi Šveitsi firma. Ilmselt kasutati Tauria keret odava hinna tõttu. Tegelikult on selline raske kere elektriauto jaoks täiesti sobimatu. Ülikerge Hotzenblitziga ei anna võrreldagi. Tippkiirus kuni 100 kmh tundub täiesti utoopiline, võib-olla suudaks ta paar kilomeetrit 80-ga läbida, siis on aku tühi.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne