Mercedes-Benz vabas õhus
#21

(06-08-2017, 18:46 PM)Ferry Kirjutas:  https://www.youtube.com/watch?v=UoZEuhQUby8
Kolmekümnendate Mercedesed hoiavad hinda nii ,et vanaraua juttu pole mõtet heietada. Vähemalt doonorautona või varuosadena on masinale kindlaslti  huvilised olemas .

Täpselt!!! Hind sellisel peldikul on just nii palju, kui palju sealt varuosi on võtta. Ja nüüd loe varuosade summa kokku mis sealt on võimalik müüa. Kõik ülejäänu on puhas rämps. Doonoriks sobib ka tahvel plekki paremini kui see sitahunnik. Ainus väärtus mis seal üldse võib olla on dokid ja mõni üksik detail. Aga osta ära ja hakka restaureerima, või müüma... proovi peldiku väätust suurendada... saad nii rikkaks, et ei jõua pappi koju tassidagi enam.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#22

(06-08-2017, 15:33 PM)stihl Kirjutas:  
(06-08-2017, 13:58 PM)mossepower Kirjutas:  Stihli poolt pakutud 1000 euri naeraks omanik arvatavasti välja ning käseks alghinna vähemalt viiega korrutada ning siis hakkame rääkima alles. Eks eestlane ikka juba teab, et uunikumid on äärmiselt väärtuslikud ning odavalt ei anna, mädanegu enne või põllul maha  Big Grin
...
Ja kui teemaalgatuses toodud auto eest 5000 küsida, siis omanik ei taha teda mitte ära müüa, vaid naljamehena lihtsalt müümise protsessis osaleda.  Toungue
...
Eks ma tahtsingi viidata sellele, et äärmiselt tõenäoliselt sellisel põhjusel see masin nõnda keset põldu oma loomulikku lõppu ootabki. Väljapakutud 500-1000 eest oleks see vast ju juba müüdud või kellegi asjahuvilise käes ning ei oleks teemat et miks "väärt masin" põllul on.
(06-08-2017, 15:51 PM)viplala Kirjutas:  Üldiselt Stihli poolt pakutud 1000 on enam vähem õige hind sellele roostes peldikule. Tegelikult vist isegi üle pakutud, pigem on hind kusagil 500-800. Küsida võib ju kõike, müüa üle sellise hinna emexit ei kannata. Pole lihtsalt ostjaid. Siin konnatiigis on ennegi proovitud ühte teist taolist roostehunnikut müüa, hinnad on alati umbes seal 1000 piirimaal. Isegi ühe taolise ostnud müünud. Kooliraha tuli kolinal. Edaspidi hoian end nendest emotsionaalsetest ostudest väga väga kaugel. 

Jube mõnus on netis pläkutada ja targutada, kui hea ja lihtne oleks sellise taastamine või kui väärtuslik selline roostehunnik on. No võtke ja ostke siis ära ja hakake taastama. Pange oma maja, elu, ema panti ning ehk jõuate kuhugile. Tõenäoliselt enamus teist ei jõua isegi siis mitte kuskile. Ja järgmiseks jõuab samasugune rellakaga üle käidud peldik jälle müüki. Nüüd juba 7900 eest, sest tööd on ju tehtud ja maja pandis. Aga peldik on ikka samasugune nagu alguses, lihtsalt värvi on vähem rooste peal.
No näed, oled omad vitsad kätte saanud ja loobunud. Aga ei tasu nii pessimistlik olla, tuleb oma võimalusi (ja vajadusel emotsioone) adekvaatselt hinnata ja justnimelt ka asjadega kurssi viia, et näiteks 1000 eurost asja 7900 eest ei ostaks. Ja kui projekt seisma jääb siis ei tule sellest kohe loobuda ja müüki paisata, vaid võib panna ka oma aega ootama. Eluliste näidetena, üks siinses teemas sõnavõtnud mees ju ehitas üht veoautot 20 aastat ja tänavu Vissuveres oli üks VAZ 2102, mille taastamine võttis kokku 9 aastat (Link). Ei tahaks nagu uskuda, et neil ka see kõik just nii 100 % algselt planeeritud oli.
Vasta
#23

(06-08-2017, 20:42 PM)viplala Kirjutas:   Kõik ülejäänu on puhas rämps. Doonoriks sobib ka tahvel plekki paremini kui see sitahunnik. Ainus väärtus mis seal üldse võib olla on dokid ja mõni üksik detail.

Kulla inimesed. Tõelise restauraatori jaoks on Teie nimetatud sitahunnik väga väärtuslik. Sellele vanale kerele on võimalik teha täielik taastamine vana mädanenud pleki eeskujul. Kes otsib kuldmune,see omale autot ei saa. Käed tuleb sitaseks teha seltsimehed. Big Grin Vana räbal on eeskujuks. Serv servaga jakatakse ja tehakse uus kere valmis. Need kes selle kosu kohe liivapritsi viivad need saavad sellest murest kohe lahti. Pole enam midagi mille järgi uut teha. Isegi pahtli järgi jäänud kuju annab aimu endisest kujust. Vana on vaja eeskujuks! Palju autosid on läinud vanarauaks või osadeks peale seda,kui kõva taastamine lahti läheb. Taastamine = Häving.
Seda muidugi mitte alati.

T.
Vasta
#24

(06-08-2017, 21:27 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(06-08-2017, 20:42 PM)viplala Kirjutas:   Kõik ülejäänu on puhas rämps. Doonoriks sobib ka tahvel plekki paremini kui see sitahunnik. Ainus väärtus mis seal üldse võib olla on dokid ja mõni üksik detail.

Kulla inimesed. Tõelise restauraatori jaoks on Teie nimetatud sitahunnik väga väärtuslik. Sellele vanale kerele on võimalik teha täielik taastamine vana mädanenud pleki eeskujul. Kes otsib kuldmune,see omale autot ei saa. Käed tuleb sitaseks teha seltsimehed. Big Grin Vana räbal on eeskujuks. Serv servaga jakatakse ja tehakse uus kere valmis. Need kes selle kosu kohe liivapritsi viivad need saavad sellest murest kohe lahti. Pole enam midagi mille järgi uut teha. Isegi pahtli järgi jäänud kuju annab aimu endisest kujust. Vana on vaja eeskujuks! Palju autosid on läinud vanarauaks või osadeks peale seda,kui kõva taastamine lahti läheb. Taastamine = Häving.
Seda muidugi mitte alati.

T.

Palju autosid on läinud vanarauaks või osadeks peale seda,kui kõva taastamine lahti läheb. Taastamine = Häving.
Seda muidugi mitte alati.
Selles on sul kindlasti öigus ja tehase värvi all kuldmuna kah vast enam ei leia..

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#25

(06-08-2017, 20:42 PM)viplala Kirjutas:  
(06-08-2017, 18:46 PM)Ferry Kirjutas:  https://www.youtube.com/watch?v=UoZEuhQUby8
Kolmekümnendate Mercedesed hoiavad hinda nii ,et vanaraua juttu pole mõtet heietada. Vähemalt doonorautona või varuosadena on masinale kindlaslti  huvilised olemas .

Täpselt!!! Hind sellisel peldikul on just nii palju, kui palju sealt varuosi on võtta. Ja nüüd loe varuosade summa kokku mis sealt on võimalik müüa. Kõik ülejäänu on puhas rämps. Doonoriks sobib ka tahvel plekki paremini kui see sitahunnik. Ainus väärtus mis seal üldse võib olla on dokid ja mõni üksik detail. Aga osta ära ja hakka restaureerima, või müüma... proovi peldiku väätust suurendada... saad nii rikkaks, et ei jõua pappi koju tassidagi enam.
 Olen tähele pannud ,et nende varuosadega on veider lugu . Proovid midagi müüa, on kõigi arvates tegemist mõttetu vana rämpsuga . E-bayst  mõnda puuduvat juppi otsides saad aga teada ,et tegemist on hinnalise rariteediga .  Huvitaval kombel sain  just aastakümneid kiviaia otsas seisnud vraki küljest hulga autentset infot auto algsest ehitusest.  
   Aga osta ära ......Minu poolt läbikäidud tee ,olen ostnud  ja asjatundmatuna  ka alt läinud .Olen ostnud ja samas ka päris põnevatele asjadele sattunud. 
Üritan ka peldiku väärtust suurendada ,aga selle rikkaks saamisega on lugu pisut keerulisem . Reeglina saab müües  tagasi alla poole restuareerimis projektile  kulututaud  rahast . Tavaliselt asi nii kaugele  ei lähe  ja raha saab enamasti otsa juba keretöödega .Samas on ka erandeid,mis teevadki elu põnevaks
Vasta
#26

Hea sõber, siin foorumis väheaktiivne kasutaja plaanib restaureeritud Roverist loobuda. 
Hinnanguline kaotus on umbes 75% kulutatust.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

(06-08-2017, 21:27 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kulla inimesed. Tõelise restauraatori jaoks on Teie nimetatud sitahunnik väga väärtuslik. Sellele vanale kerele on võimalik teha täielik taastamine vana mädanenud pleki eeskujul. Kes otsib kuldmune,see omale autot ei saa. 

Vaidlen vastu, sa naljamees.  Toungue

Aeg on vahepeal edasi läinud - plekikuningad saksas näiteks teevad sulle suvalise sõiduauto suvalise tiiva vms valmis (raha eest muidugi) ja nad ei taha su saasta näidiseks.
Sest nad teavad, kuidas see välja peab nägema. 

Ntx tiiva tegemiseks neil stantsi ei ole, aga nad teevad eraldi tükid ja keevitavad serv servaga kokku. Väljast ei saagi aru, kus keevitus on. (haljal plekil), sees jookseb peenike sirge sinakas ühtlane joon. Ja see joon tundus nii ühtlane ja sirge, et kahtlane, et inimene selle tegi. Tiib istus autole külge paremini, kui tehase originaal... Toungue

Näidis Sulle ka, esitiivad custom made (mina ise ei saanud tiibade tegemisega hakkama, kuna mul on ilmselt rohkem pöidlaid, kui 2):

[Pilt: _MG_1977suursmall.jpg]

ja kui sakslane ei küsi itaalia autole pleki tegemiseks näidist,  siis saksa autole ta ei küsi ammugi mitte.
Ja ma kahtlustan, et neil käib see nii, et lihtsalt tuleb see detail kuidagi arvutisse saada, kes pritsib välja siledate tükkide joonised, annab näiteid, kust mida painutada, siketada või englishwheelida ning keevitab ise pärast ülitäpselt kokku. 

..........

Kes otsib omale kuldmuna ja tal on taskus raha, siis saab vabalt.
Mingi aeg tagasi oli umbes samasugune MB (w143) ebay-s müüa, 1937a, 69000km originaalläbisõit ja eluaeg kuivas garaazis hoitud.
Hind venis ligi 18k€-ni, siis osteti ära.
Nii, et räägi kuldmunadest vaid oma mätta otsast.

............

Marko
"Hea sõber, siin foorumis väheaktiivne kasutaja plaanib restaureeritud Roverist loobuda.
Hinnanguline kaotus on umbes 75% kulutatust."

Mis see loobumise point siis on?
Autol seistes ju mingit kulu ei ole ja odavamaks ta ka enam ei lähe.

.

.
Vasta
#28

Kõik restauraatorid ei toimeta arvutiprogrammidega, mõnedel on säilinud jooniste ja mõõtude kasutamise oskus.
Pitsist ehitamine? Lapsepõlves tegin ühte siglat, sõbrapoisi tööjuures olevas töökojas. Peale ametlikku tööaega muidugi. Järgmine õhtu sinna minnes küsis kunde et töökaaslased olid huvitunud, et kus sa sellise leidsid, kes õhu külge keevitab? Saab küll.
Roveri müük on esialgu teoreetiline.Muidugi saab säilitada või väljamaale suunata, paraku kodukamaral just siuke seis.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#29

(07-08-2017, 00:37 AM)stihl Kirjutas:  Vaidlen vastu, sa naljamees.  Toungue

Aeg on vahepeal edasi läinud - plekikuningad saksas näiteks teevad sulle suvalise sõiduauto suvalise tiiva vms valmis (raha eest muidugi) ja nad ei taha su saasta näidiseks.
Sest nad teavad, kuidas see välja peab nägema. 

Ntx tiiva tegemiseks neil stantsi ei ole, aga nad teevad eraldi tükid ja keevitavad serv servaga kokku. Väljast ei saagi aru, kus keevitus on. (haljal plekil), sees jookseb peenike sirge sinakas ühtlane joon. Ja see joon tundus nii ühtlane ja sirge, et kahtlane, et inimene selle tegi. Tiib istus autole külge paremini, kui tehase originaal... Toungue

Näidis Sulle ka, esitiivad custom made (mina ise ei saanud tiibade tegemisega hakkama, kuna mul on ilmselt rohkem pöidlaid, kui 2):

[Pilt: _MG_1977suursmall.jpg]

ja kui sakslane ei küsi itaalia autole pleki tegemiseks näidist,  siis saksa autole ta ei küsi ammugi mitte.
Ja ma kahtlustan, et neil käib see nii, et lihtsalt tuleb see detail kuidagi arvutisse saada, kes pritsib välja siledate tükkide joonised, annab näiteid, kust mida painutada, siketada või englishwheelida ning keevitab ise pärast ülitäpselt kokku. 

Meil ei ole siin " Saksas". Jah,ka silma ja pildi järgi on võimalik uus asi teha. Aga see pole see. Kui sul ikka on originaali järgi tehtud asi siis kuidas saab see kehvem olla? Ja kui arvad ,et asi nii lihtne,et iga matsi õuest saad korraliku Mersu jupi järgitegemiseks..... jäädki otsima. Ikka oma räbalad on kõige kindlamad.
See et neil näidist vaja ei lähe,ju siis on neil omal juba asi selge ja käpas. Meil kahjuks selliseid võimalusi pole(minu arvamus lihtsalt ja see ei pruugi üldse tõsi olla). Minul vähemalt pole. Mul on haamer ja nukataga üks porine koht... Big Grin  Ja mis mõtet on siis sellel taastamisel,kui kõik mujal lasta teha. Terve auto võiks ju lasta saksas teha. Aga sellel pole mõtet ju. Siis võib juba valmis auto osta. Ja kokkutulekul igale küsijale öelda,et näe,saksast ostsin..... Big Grin
Vasta
#30

Miks ei võiks sellist autot lihtsalt üles lüüa ja sõitmisest rõõmu tunda? Ei pea ju musta numbri vääriliseks taastama alati. Las olla see gazoone mootor seal. Ülalpidamine ka lihtsam, kui ei pea mööda ilma kõike taga ajama, vaid saab loominguliselt asjale läheneda. Lisaks veel see asjaolu, et masin peegeldab omaaegset eluolu, kus ennesõjaaegset tehnikat vene agregaatidega varustati, et neid teel hoida...
Vasta
#31

(14-08-2017, 10:27 AM)hardo Kirjutas:  Miks ei võiks sellist autot lihtsalt üles lüüa ja sõitmisest rõõmu tunda? Ei pea ju musta numbri vääriliseks taastama alati. Las olla see gazoone mootor seal. Ülalpidamine ka lihtsam, kui ei pea mööda ilma kõike taga ajama, vaid saab loominguliselt asjale läheneda. Lisaks veel see asjaolu, et masin peegeldab omaaegset eluolu, kus ennesõjaaegset tehnikat vene agregaatidega varustati, et neid teel hoida...

Sellist autot ei saa ju originaalivääriliste kõrvale parkida Big Grin - eesti mehele oleks see selline ego laks ju kui asi valedest juppidest kokku pandud, kõrval "õiged" masinad kelle omanikud vaatavad sulle kui pühaduserüvetajale. Niisama ringikärutamiseks loomulikult sobib kui neid va mustanumbrikaid läheduses pole ja ega lihtsurelikud ju aru saa mis on mis.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#32

(14-08-2017, 10:59 AM)Walter Kirjutas:  Sellist autot ei saa ju originaalivääriliste kõrvale parkida Big Grin - eesti mehele oleks see selline ego laks ju kui asi valedest juppidest kokku pandud, kõrval "õiged" masinad kelle omanikud vaatavad sulle kui pühaduserüvetajale.

Infarkti saavad. Big Grin
Aga ikkagi võiksid sellised liikuda ringi. Lõpuks ostab mõni tõsisem vend selle nagunii ära ja teeb musta nr. vääriliseks.
T.
Vasta
#33

Originaalimeeste kaitseks tahaks öelda et ise ajan originaali sest pole nii rikas et teisiti teha. Majanduslike huvide peale peab ka mõtlema. Nüüd ütleks enamus et kasumisse pole võimalik jääda. Ma ise arvan et normaalse toorikuga on võimalik nulli jääda vähemalt kui tööaega mitte arvestada ja kõik ise ära teha. Kuid sellegipoolest parem ja huvitavam investeering kui kuld, aktsiad vms. Aga kuna olen vanu mersusid pidanud siis need võib ära unustada. Need on rikkurite lõbu. Eriti sellises seisus nagu antud teemas. Palju iluvidinaid ja kõik nad on ikka eriti kallid. Mõne liistu eest peab sellise vraki hinna maksma....
Vasta
#34

(14-08-2017, 22:16 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Originaalimeeste kaitseks tahaks öelda et ise ajan originaali sest pole nii rikas et teisiti teha. Majanduslike huvide peale peab ka mõtlema. Nüüd ütleks enamus et kasumisse pole võimalik jääda. Ma ise arvan et normaalse toorikuga on võimalik nulli jääda vähemalt kui tööaega mitte arvestada ja kõik ise ära teha. Kuid sellegipoolest parem ja huvitavam investeering kui kuld, aktsiad vms. Aga kuna olen vanu mersusid pidanud siis need võib ära unustada. Need on rikkurite lõbu. Eriti sellises seisus nagu antud teemas. Palju iluvidinaid ja kõik nad on ikka eriti kallid. Mõne liistu eest peab sellise vraki hinna maksma....

Tere.
Auto restaureerimisega on võimalik vägagi kasumisse saada, tuleb ainult õiget autot taastada, mitte mingeid laiatarbe masinaid.
Rahakott peab ikka väga paks olema ja muidugi kuldsed käed.
Need rikkurite lõbud ongi kõige tasuvamad.
A.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#35

(15-08-2017, 00:55 AM)aksel73 Kirjutas:  Tere.
Auto restaureerimisega on võimalik vägagi kasumisse saada, tuleb ainult õiget autot taastada, mitte mingeid laiatarbe masinaid.
Rahakott peab ikka väga paks olema ja muidugi kuldsed käed.
Need rikkurite lõbud ongi kõige tasuvamad.
A.

Kuidas sa näeksid seda mersu restaureerimist kasumlikuna?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#36

(15-08-2017, 02:27 AM)viplala Kirjutas:  
(15-08-2017, 00:55 AM)aksel73 Kirjutas:  Tere.
Auto restaureerimisega on võimalik vägagi kasumisse saada, tuleb ainult õiget autot taastada, mitte mingeid laiatarbe masinaid.
Rahakott peab ikka väga paks olema ja muidugi kuldsed käed.
Need rikkurite lõbud ongi kõige tasuvamad.
A.

Kuidas sa näeksid seda mersu restaureerimist kasumlikuna?

Ma ei pidanud seda konkreetset kehva mb toorikut silmas,

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#37

Kas kusagil on olnud juttu ka konkreetse auto komplektsusest.Äkki on aidas oma mootor. armatuurlaud ning midagi veel?

Tervitab Veteran.
Vasta
#38

(15-08-2017, 09:35 AM)Veteran Kirjutas:  Kas kusagil on olnud juttu ka konkreetse auto komplektsusest.Äkki on aidas oma mootor. armatuurlaud ning midagi veel?

Ega pole juttu olnud,aga kui tõenäoline see on? Kui just auto pole kogu elu ühes peres olnud. Originaalmootori surres tõsteti GAZ vahele, tagasilla väsides pandi UAZ-i vms oma, armatuurlauda kohendati tihti Pobi kellad sisse jne. Ja edasi müües läks vana kola (või juba enne) kus kuulmata. Sest palju sellise auto omanikest tõsimeeli restaureerimisele mõtles. Sõita oli vaja millegagi. 
Hiiumaal oli kunagi üks kena auto, mis tuvastati hiljem Horch 830 Pullmanina. Katus VAZ 2102, mootor ja käigukast GAZ-51, spido originaal, muud kellad pobilt. Tagasild UAZ. Nii ta siia tuli ja nii siit läks, iga omanik "tuunis" oma tahtmise järgi. Tõeline nõukogude inimese unistus.
Vasta
#39

(15-08-2017, 09:35 AM)Veteran Kirjutas:  Kas kusagil on olnud juttu ka konkreetse auto komplektsusest.Äkki on aidas oma mootor. armatuurlaud ning midagi veel?
Kuna asi jäi mind kummitama (ennekõike see filosoofiline arutelu hinna/väärtuse üle), siis võtsin omanikuga ühendust ja küsisin, et kas masin oleks müügiks ja infot originaalosade kohta:

Kahjuks originaal mootor ja sillad puuduvad. Olemas kõik puitdetailid salongi, tagumine iste, poritiib, armatuur ja veel midagi. Alla 5000 ära ei tahaks anda.

Nii et omaniku poolse soovitud hinna pakkusin puusalt siiski mina kohe alguses 100% täppi!

Minu jaoks oleks see muidugi liiga kallis, aga kui kellegil huvi tekkis siis leiab sealt samast youtube video arutelust kontakti. Ja kui ei leia siis võib privas minult küsida.
Vasta
#40

Selle summa eest ta ka ilmselt sinna jääb.
Seal juutuubi kommentaarides ju ka päris mitmed ostusoovi avaldanud eri maailma paigust. Aga ilmselt see hind antud tooriku kohta natuke liig. Aga noh, igal asjal pidi ju kusagil ostja olema. Lihtsalt seda ei tea kas ostja enne lõplikku metalli digimuundumist kohale jõuab.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne