16-08-2017, 19:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2017, 19:56 PM ja muutjaks oli spitfire.)
Ma ei tea kas suudan üles otsida laheda artikli, mis oli kirjutatud enne teist ilmasõda. Aga sisu oli selline, et juba 40-nendatel tekkis inimestel küsimus, et mis nende vanade saradega teha? On neil väärtust tulevikus või mitte? Autoajalugu oli siis vaevalt 40 aastat.
Ja siis ülla-ülla tegi JänkiAutoMobiilideKlubi nimekirja kõikidest autodest, millest saavad klassikud ja millest mitte. Ma ei mäleta, et seal see nimekiri avaldatud oleks aga seal oli ära toodud list autodest mis nimekirjast välja olid jäänud. Koos põhjendustega miks mõni neist välja jäi.
Ja siis ülla-ülla tegi JänkiAutoMobiilideKlubi nimekirja kõikidest autodest, millest saavad klassikud ja millest mitte. Ma ei mäleta, et seal see nimekiri avaldatud oleks aga seal oli ära toodud list autodest mis nimekirjast välja olid jäänud. Koos põhjendustega miks mõni neist välja jäi.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss