Mis lõhub kardaani ?
#21

Niikaua, kuni auto on paaritamata lõtkuvaba tasakaalustatud kardaaniga, on kõik pakkumised kristallkuuli teema.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#22

(23-08-2017, 00:12 AM)karl1 Kirjutas:  Hmm, nojah, viin kardaani nagunii kontrolli ja panen uue risti, senikaua on kõik pakkumised oodatud veel.
Diffri pukse käisin spetsiaalselt just tõstukil kontrollimas uuesti, kõik on ok. Ei jäägi nagu variante väga..
Rist ei saa ju muudmoodi defektne olla, kui ei loksu kuskile suunda ? Või mis Teie kogemused ütlevad ?

Ei saa olla jah rist defektiga. Kontrolli viid kuhu ?
Difri puksid pane ka uued ja originaalid !
Kui varjante ei ole rohkem siis mis varjant jäeb viimaseks ?
Vasta
#23

Milline on kardaaniristide asendi fikseerimine? Soonde paigaldatav stopperrõngas või otsakahvlisse stantsiga löödud fikseerivad kühmud? Kui viimaseid üritas lukksepp torni ja haamriga taastada, siis on lootus tasakaalustuse säilimisele ikka väga vähene.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#24

Ei ole mõnda aega kardaanidega kokku puutunud. Küll on aga meeles et, vahepukad paljudel masinatel(millle ise käe külge panin) kinnitusid kere külge läbi distants pukside. Tol ajal nagu ei juurelnud miks, kui olid siis tuli ka tagasi panna. Nüüd mõistan ju olid nad seal et, kardaan jookseks sobiva nurga all. Tänapäeval paljud remontijad jätavad sellised "pisiajad"lihtsalt lauale(või laua alla).

Kas eel mainitud masinal sellised ajad olema pidi ei tea. Palju see asja mõjutab ei osaka ka öelda aga tähelepanu tasub pöörata.
Kasulik on selliseid asju konkreetse sõiduki remondi juhistest vaadata.
Vasta
#25

Ei ole sellel autol neid. Aga silla suured puksid on läbi ikkagi täitsa, eks sis järgmise kuu jooksul ole näha, kas asi jääb pidama.
Hetkel vist võib teema ammendada.
Vasta
#26

(23-08-2017, 12:13 PM)karl1 Kirjutas:  Ei ole sellel autol neid. Aga silla suured puksid on läbi ikkagi täitsa, eks sis järgmise kuu jooksul ole näha, kas asi jääb pidama.
Hetkel vist võib teema ammendada.

BMW 540ia 94г кардан
Kui see kahekeelne otsing juuutuuubi panna, tuleb õpetusi küllaga. Alates märkidest nuutide õigesti kokkupanekuks, kummileevendi vahetamisest koos tugilaagriga jne.jne. Iga pisiasi lisab vibratsioonile veidi ja kokku on suur viga.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#27

Paneks raha kahele asjale. 

A. Kardaan on tasakaalust väljas.
B. Vahepukk ei ole orginaal ja on liiga nõrgake. Miks seda väidan, sest kataloog ei näita, et muu sobiks peale 4.0 liitrise vahepuki (26 12 1 226 442) Küll aga mõõdu järgi sobib sinna arvatavasti midagi veel.

Mille alt see E32 kardaani tagumine osa pärineb? Kui on miski muu kui 4.0 või 5.0 mootoriga isendi oma, ehk siis vahepuki laagri sisemõõt ei ole 35mm, siis ongi liiga lahja asi küljes.

Korralik orginaal asi külge ja siis vaataks edasi. Skeemitada saab, aga siis peab ka teadma mida teed.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#28

Bemmi kardaan käib keskelt nuutidest pooleks. Kardaan aga tasakaalustatakse tehases terves tükis ja nuutidele tehakse märge peale mis asendis nad kokku peavad käima. Kui nüüd keegi on selle kardaani korra lahti võtnud ja vahetanud ühe kardaani poole mõne võõra kardaani omaga, siis on märgid seal peal aga need ei klapi lihtsalt ja tasakaalustusest võib vaid und näha.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#29

Varasemalt on läinud Meyle 4.0 õige vahepukk, täna oli kiirelt vaja ja läks Febi 525 oma, ainuke vahe peale hinna on keskmise laagri suuruses, jäikus jne kõik on sama, lihtsalt küsitakse rohkem raha neljaliitrise oma eest. Kardaan tuli samuti 4.0 alt, muud ei tohiks sobidagi.
Sillapuksid on nii läbi, et need lõhkusidki eelmise cv jointi ilmselt, seal oli näha mõlki lausa, vastu käinud. 
See tasakaalu teema on täiesti õige, aga ei kehti alati, nagu näha on olnud igasuguste autode pealt, kui ta nüüd nii räigelt tasakaalust väljas oleks, siis ta ju vibreeriks, aga sellist jama pole olnud, isegi nende pooleksolevate pukkidega, mis ei hoidnudki, polnud vibra mõistlikul sõidul. Lihtsalt mõne järsema kiirendusega tekkis see kolks ja see mõjus pikapeale pukkidele mis siis lõpuks pooleks läksid, kuna sild väntsutas neid, selline mõte on hetkel.
Viplala, varasemad korrad on olnud koguaeg selle sama auto kardaan, mille pukke olen vahetanud ja märgid kokku pannud, nüüdne E32 ristsugutis lagunes kõige hiljem nendest koos 25a vana orig pukiga.
Eks ole näha, uued puksid olemas ja liimigi täis valatud, homme alla. Teen Teile video ka praegusest silla "jäikusest".


Aga tänan kaasamõtlejaid.
Vasta
#30

(23-08-2017, 00:12 AM)karl1 Kirjutas:  Hmm, nojah, viin kardaani nagunii kontrolli ja panen uue risti, senikaua on kõik pakkumised oodatud veel.
Diffri pukse käisin spetsiaalselt just tõstukil kontrollimas uuesti, kõik on ok. Ei jäägi nagu variante väga..
Rist ei saa ju muudmoodi defektne olla, kui ei loksu kuskile suunda ? Või mis Teie kogemused ütlevad ?

Aga kuidas sa tead, et seda risti, pukki või pukilagrit pole keegi juba varem vahetanud ja asja valesti kokku pannud?

See lugu meenutab kangesti ühte teist marki auto kardaanilugu, kardaan näeb ise ka suht sarnane välja:

[Pilt: %24_35.JPG]

Uuena maksis ta midagi üle 1000€, vahetus juurde, pukilaager oli ebays täitsa 16€-ga saadaval, aga mitte keegi seda vahetada ei osanud - ikka hakkas vibrama.
Kuna teatud asutuse maja taga prügikastis vedeles neid kasutatud ja pukilaagri veaga "tonniseid" kardaane juba mitu, siis tekkis ka mul huvi, et kas tõesti ei ole võimalik ise vahetada.

Mingi selline kontor teatas päringu peale, et nad kõik teevad, kõike oskavad, aga SELLE auto kardaani nad ei tee. (auto oli Touareg)
Vblla see 540 on samasugune juurikas. (väänded vist kah üsna sarnased, s.o. mitte just väikesed)

Tehas, ise, muidugi tegi, aga kuidas, oli kommentaar, et ei ütle ja ostke uus.
Saksa pätid, noh, neil ju täna kõik kolm sammu ette mõeldud, et su käest raha ikka kätte saaks.

P.S. Enne prooviks bemmi originaalpukiga (kui nad seda muidugi müüvad) ja siis vaataks edesi.
Seal võib ka mingi vahe olla; isegi see Meyle võib neid kahte suunda toota; ühed originaaliks ja teised ebaysse ja vahe on olemas.
.
Vasta
#31

Üks mõte. See kiirendusel ja kurvides kostnud vibratsioon tuli tasakaalustamata kardaanist ja ainult kiirendamisel-kurvis andis sild seda edasi kerele. Nagu sa ise avastasid, on kere ja silla vahelised puksid läbi. Otsesõidul rahuliku gaasiga ei puutunud kokku metall metalliga ja tundus, et kõik on korras. Mitmest juhuslikust osast kokkuklapitatud kardaan ei saa olla tasakaalus, see lõhubki kandelaagrit.
Ja nagu mu pandud lingi videodelt näha, lisab vibratsiooni ka kolmikhargi küljes oleva kummist leevendi vananemine, kõlbmatuks muutumine.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#32

Kiirendusel ja kurvis läks tagasilla nurk valeks ning tekkiski vibra.
Vasta
#33

(24-08-2017, 00:35 AM)karl1 Kirjutas:  Viplala, varasemad korrad on olnud koguaeg selle sama auto kardaan, mille pukke olen vahetanud ja märgid kokku pannud, nüüdne E32 ristsugutis lagunes kõige hiljem nendest koos 25a vana orig pukiga.
Eks ole näha, uued puksid olemas ja liimigi täis valatud, homme alla. Teen Teile video ka praegusest silla "jäikusest".
Ma tahtsin oma jutuga seda öelda, et oled sa ikka päris kindel, et enne seda kui auto sinu kätte jõudis, keegi eelmistest omanikest kardani pooli ära ei vahetanud? Bemmi tagasilla ehitus on selline, et suurte pukside lõtk kardaani lõhkuma ei hakka.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#34

Poolraam on suurte puksidega kere küljes ja differ omakorda 3 puksiga poolraami küljes? Või ma mäletan valesti...
Vasta
#35

(24-08-2017, 18:13 PM)tanel. Kirjutas:  Kiirendusel ja kurvis läks tagasilla nurk valeks ning tekkiski vibra.

Vibra pidi kogu aeg olema, ainult väände all tagasilla metall puutus vastu kereosasid ja muutis vibra kõrvaga kuuldavaks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#36

(24-08-2017, 18:55 PM)tanel. Kirjutas:  Poolraam on suurte puksidega kere küljes ja differ omakorda 3 puksiga poolraami küljes? Või ma mäletan valesti...

See mõni mm loksu, peetis puksidest, ei mõjuta puksidest tsentris asuvat kardaani geomeetriat mitte kuidagi nii palju, et see hakkaks kardaanipukki lõhkuma. Kunagi sai omatud neid bemme ja sõidetud selliste puksijäänustega, et alt tulevast metalsest trummeldamisest hakkas kõrvadel valus, kardaanipukid jäid kõik terveks.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#37

(24-08-2017, 20:27 PM)viplala Kirjutas:  See mõni mm loksu, peetis puksidest, ei mõjuta puksidest tsentris asuvat kardaani geomeetriat mitte kuidagi nii palju, et see hakkaks kardaanipukki lõhkuma. Kunagi sai omatud neid bemme ja sõidetud selliste puksijäänustega, et alt tulevast metalsest trummeldamisest hakkas kõrvadel valus, kardaanipukid jäid kõik terveks.

Ma ka siin elujooksul igasugu tagaveolisi testrdraivinud, osadel olid tagasilla puksid üldse vaid pooliku poldi tasemel, alates 1955 - 1975a Jaguaritest, Fordidest, Mersudest kuni uuemate Navarateni (sel oli küll lehtvedrud) välja. 
Polnud neil kellelgi mingeid kardaanivigasid.

Minu 5 senti läheb ikka endiselt sinna, et originaal, bemmipukk Unitedis (nüüd on mingi Inchcape ka veel tekkinud???) maksab 5x nii palju kui B varuosa ja küsimus ongi selles kinni. 
Jäme mootor tõmbab ikka päris kõvasti ja B osa nõrk keevitus + metall ei pea lihtsalt vastu. 
Müügiauto teema.

.
Vasta
#38

Nõustun viplala ja stihliga, tagasillapuksid seda ei põhjusta.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#39

Just läksid uued puksid alla, aga tõesti, teil oli õigus, tekib ikkagi vibra mingil ajal. Aga noh, vähemalt on puksid uued nüüd läbi häda, vahetada tulnuks nagunii. Nüüd läheb kardaan siis pinki ikkagi, tagantjärgi oleks võinud kohe teha seda ja oleks hulka raha ja vaeva kokku hoidnud Big Grin
Eks kõik poolpidused jupid annavadki kokku suure probleemi.
Vasta
#40

(24-08-2017, 22:42 PM)karl1 Kirjutas:  Just läksid uued puksid alla, aga tõesti, teil oli õigus, tekib ikkagi vibra mingil ajal. Aga noh, vähemalt on puksid uued nüüd läbi häda, vahetada tulnuks nagunii. Nüüd läheb kardaan siis pinki ikkagi, tagantjärgi oleks võinud kohe teha seda ja oleks hulka raha ja vaeva kokku hoidnud Big Grin
Eks kõik poolpidused jupid annavadki kokku suure probleemi.

Nii lihtsalt sa vist ei pääse aga vastust tean vähemalt mis seda põhjustab Smile
Üks hea foorumi HR. mainis seda ja kui tsakaalustamine ei aita siis LOE : uuesti !!!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne