Gaz 14 Tchaika

Tervitus.

Äkiste pakub huvi (vt vasakpoolse ajakirja kaanepilti): https://osta-ee.postimees.ee/ajakiri-za-...src=search

Jõudu!

56 Packard Clipper
66 Ford Mustang HT
76 VAZ 2103
Vasta

14 Tshaikast ka natuke. Pole ta midagi unustatud ega hüljatud, nagu mõned kaasfoorumlased arvavad. Lihtsalt proovisõitude ajal tuli nii palju halbu üllitisi välja. Esiteks kadus tagurpidi käik, mis tingis käigukasti tagasisaatmise taastajale. Teiseks hakkas lekkima roolivõim, see tänaseks korras. Kolmandaks ütles üles vasak tagumine pidurisilinder, sai vahetatud. Probleeme veel elektrisüsteemiga. Ühesõnaga sellise keerulise autoga, isegi, kui sa saad ta heas korras kätte ja arvad, et oled võis, siis lõpuks oled ikka sitas. Aeg teeb oma töö. Raadiovärk sai ka Ukrainasse saadetud. Seal mingi fänn puhub talle eluvaimu sisse. Kes ei tea, siis neil autodel 2 raadiopulti. Teine tagumise istme käetoes, kust siis saab kogu sõud juhtida. Igatahes mingi elu puhuti süsteemi sisse.

https://youtu.be/FNHMsJGZd1A
Vasta

Teadjad kommenteerivad, kui on midagi kommenteerida.
https://www.kuldnebors.ee/48003909
Vasta

(01-02-2018, 23:21 PM)jürimees Kirjutas:  Teadjad kommenteerivad, kui on midagi kommenteerida.
https://www.kuldnebors.ee/48003909

Ilma küünaldeta mootori ladustamine näitab ebapädvust...ja kahanenud väärtust
Vasta

MissiIssi hr. Kirss müütab seda.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

Mootor töötab aga hääl on nats imelik. Sumpad peaks nigu uued olema.

https://www.youtube.com/watch?v=aKSfbjfEAZw
Vasta

Ei tea kas selline elukas ka valmis ehitatud, või ainult kellegi kõrgem pilotaaž.
   
Vasta

(07-02-2018, 16:25 PM)Formika Kirjutas:  Ei tea kas selline elukas ka valmis ehitatud, või ainult kellegi kõrgem pilotaaž.

Pildi allservas on väikeses kirjas ausalt ära öeldud, umbes et "joonistan fantastilisi mehhanisme ja kangelaslikke inimesi" Smile
Vasta

Selline elukas on küll valmis ehitatud, ainult mitte Gorkis Smile
Rennwagen-schnelltransporter
Vasta

(07-02-2018, 16:25 PM)Formika Kirjutas:  Ei tea kas selline elukas ka valmis ehitatud, või ainult kellegi kõrgem pilotaaž.

Andrei Tkachenko
See on maailmatase, mis see poiss teeb. See on tegelt päris haruldane combo kui ühes persoonis saavad kokku omadused mis teeb võimalikuks selliseid pilte teha. Väga täpne auto detailide tundmine, kõik tjuunitud detailid on ära tuntavad mis autodelt pärit ja see kõik on sellises slaavi mahlas. Ma ei tea mis tema tööd täna maksavad, aga julgen soovitada, see on juba investeering.
Kui ma vaatan mis pildid on meie automuuseumides seintel, siis poisid, jätke parem tühjaks need seinad. Teinekord on päris piinlik. Isand Kirss vist algatas selle autoporri eksponeerimise avalikes ruumides.

Aga siit siis hääd kunsti:
https://www.behance.net/atdesign253a06

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Gaz 14 läheneb suure finaalini. Kui asi lõplikult valmis, siis panen ka pildiseeria üles ja teen asjast lõpliku kokkuvõtte. Tänud paljudele kaasfoorumlastele, kes aitasid tööriista komplekti komplekteerimisele kaasa.
   
Vasta

14-s Tshaika hakkab ka oma suure filiaalini jõudma. Kõik peaks korras olema. Kõlarid teevad veel panni häält. Pole nendega mingeid kogemusi. Kas neid remontida ka annab või ainult vahetus. Peal on mingid Ida-Saksa kõlarid. Kahjuks ei teinud pilti, kui polster maas oli. Samas ei usu, et kuskilt originaalseid leian.
   
Vasta

Video kõlari taastamisest:

https://www.youtube.com/watch?v=ohxx8NVCdhQ

samal tüübil on veel mitmeid videoid kõlarite taastamisest.
Vasta

Julgen arvata et nendele Ida-Saksa kõlaritele uusi koonusekomplekte kuskilt ei leia. Kui probleem on membraani välisservas olevas lõdvikus(osad tehti omal ajal poroloonist ja on tänaseks ära kõdunenud), siis nendele on võimalik mõõdu poolest ligilähedasi lõdvikuid leida ja asendada. Paras nokitsemine küll on aga õigete töövõtete juures täiesti tehtav.
Vasta

kui ma õigesti mäletan, siis tüübil oli ka membraanide isetegemisest kuskil video. "tihendi"-komplekte on jah terve internet täis
Vasta

(13-02-2018, 00:03 AM)ervg Kirjutas:  kui ma õigesti mäletan, siis tüübil oli ka membraanide isetegemisest kuskil video. "tihendi"-komplekte on jah terve internet täis

Kui membraanid just füüsiliselt rebenenud pole, siis üldiselt neid vahetama ei pea. Seega ootame fotosid Smile
Vasta

Võibolla on härra Formika seda juba näinud aga internetis ringi vaadates jäi mulle see silma

https://www.drive2.com/r/gaz/1703429/

Paistab, et omanik läheneb oma auto korrastamisele vägagi suure põhjalikkusega.
Vasta

Nüüd ka minu konnasilmast, GAZ 14, mis pidi juba ammu valmis olema. Enne käredaid külmi sai ta elektrikute juurest koju toodud. Tuju hea, kõik töötas. Evakuaator kallutas massina garaaži ette maha ja kuna oli hilja, mõtlesin, et järgmine päev ajan sisse. Nüüd on ta garaaži ees seisnud 3 nädalat. Käima ei lähe. Ei tea, kas tegi külm liiga aga ei tohiks ju. Käisin just praegu proovimas, aga tutkit. Ööd on ikka väga külmad aga praeguse -5C peaks koheselt käivituma. Tal see loll ekraniseeritud süütesüsteem ka peal. Et isegi sädet kontrollida, peab kõik laiali kiskuma. Ise mõtlen, et äkki jäid vanad küünlad peale. Ei taha praegu pilte ka panna, sest auto tolmune. Tuleb sula oodata, eks siis näis. Mõne pildi ikka täna tegin mootorist.
   
Ja pagasniku siseküljel olevast värvi koodi lipakast, mis küll imede ime on säilinud. Lihtsalt paneb imestama kui robustselt tollal kõike tehti. St. kuidas see lipakas sinna on kinnitatud.
   
Vasta

Enamustel GAZ 14 osad mootori detailid on roheliseks värvitud, on selleks mingi hea põhjus ka ?
Vasta

(04-03-2018, 20:18 PM)volvo Kirjutas:  Enamustel GAZ 14 osad mootori detailid on roheliseks värvitud, on selleks mingi hea põhjus ka ?
Kahjuks jään vastuse võlgu. Nii nad tehasest tulevad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne