1989? Suzuki Swift GTI 1300 Twin Cam
#21

Sellist kraami ikka liigub veel. Ma aeg-ajalt näen üht ca '89 Colt GTi-d ringi kärutamas, nii 65+ härra roolis. Tundub veel päris viisakas masin olema.

Parim kombinatsioon oli 90ndate alguses, kui linnas võis sageli näha kulgemas pensionärliku sõidustiiliga härrat, kelle liikuriks oli Sierra XR4i...

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#22

Seda konkreetset autot olen ise Haapsalus vaid ühe korra näinud möni aasta tagasi, vanainimesed sangas. Ja samas pesitses ta vaid mingi paarikümne kildi kaugusel juba alates aastast 96....
Eks seal ole pistmist sellega, et söideti harva ja vaid suvel


Ühte samatüüpi omanikega swifti-kerega subaru justyt olen kah paar korda näinud, välimuselt lilleke ja tolmu järgi otsustades ka kuskilt lähirajoonist.

Muidu siinkandis enam midagi väga huvitavat ei liigu, kandiline mikra vaid torkab pähe

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#23

Väga vinge auto, säilinud ka hästi igati. Ega neid vanu jaapani autosid igapäevaliikluses ei kohtagi, oleks nagu kuskile kadunud. Kandilise Micraga tundub et peale enda keegi ei liiklegi sellise asjaga, pole küll kohanud mitu aastat mõnda.
Vasta
#24

(30-08-2017, 08:23 AM)Aspelund Kirjutas:  Sellist kraami ikka liigub veel. Ma aeg-ajalt näen üht ca '89 Colt GTi-d ringi kärutamas, nii 65+ härra roolis. Tundub veel päris viisakas masin olema.

Parim kombinatsioon oli 90ndate alguses, kui linnas võis sageli näha kulgemas pensionärliku sõidustiiliga härrat, kelle liikuriks oli Sierra XR4i...

Kui linna all mõtled Fellinit, siis parim (momeelest) oli ikka taat, kes sõitis tehaseuue välimuse- ja olemusega e28 M5 pemmiga. Siuke šampavärvi veel oli.

Edith: et natuke teemat ka täiendada, siis üks pildike sisust ja kaks imetabasest magnetklapiga sirmipeeglist. Ja siis lõppu veel üks karmist pronksrusikast, mis pensionäridega jamamise võimalikest tagajärgedest pajatab.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#25

Kuna junntükk uuestpeast itleritemaal kaubastatud, siis tellisin sealt ka sobiliku aastakäigu reklaambrošüüri ja lasin arvutuslükatil selle pittide ja paitidena enesesseimeda. Ei skaneerinud vaid suuri kahelehelisi pilte, kuna need pole informatiivsed. Igatahes, kui kellelgi vaja pildikesi A4@600dpi, siis võin elektroonilise kirjatuviga läkitada.

[Pilt: 250660075c900e_l.jpg]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#26

Vahepeal muude tööde körvalt olen natuke ka seda masinat nokitsenud, vahetatud siis ölid-filtrid, hammasrihm jne mis seal kuskil eespool nimekirjas olid.
Ühtlasi ka summuti vaiksemaks saadud, kuna lekkis natuke igaltpoolt, pükste ja kollektori vahelt, katis oli paar väikest auku ja sumpsi keskosast puudu üks tihend. Nüüd on hääl tunduvalt meeldivam kuulata, miinuspoolelt hakkas nüüd kostma asju mida enne ei kuulnud. Nagu see et ilmselt genekas kohiseb, ja tagarattalaager vast kah, pole veel jöudnud lähemalt tudeerida et kes täpselt.

Ülevaatusel kanalis käies jäi silma, et juhipoolses esimeses rattakoopas on keegi kunagi hermetsiga mäkerdanud, nüüd kodus sai see maha kisutud ja alt vaatas täitsa roostevabal jaapani autol - see vöib nüüd üllatusena tulla - roosteaukSmile

[Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1]

Sai siis veidi keevituseeritud, mingeid häid pilte kahjuks löpptulemusest pole a miskit ikka:
[Pilt: 1][Pilt: 1]


Teisel pool mäkerdaja pole veel tööle jöudnud, seal on olukord parem aga kahtlustan et saan sealgi veidi säristada

Muidu on juba üsna tore, nii väikse autoga 170kmh peaks surmahirmu tekitama aga sellega miskipärast mitte. Miniga oli hullemSmile

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#27

Oli siin üks pilt kus linnas oli toimunud avarii ja üks japonski modell "colt" oli oopelile sisse sõitnud .
Oopelil väliselt väga viga midagi ei olnud , coldil oli esimene ratas toas ja mootor ka Big Grin
Mul tekib hirm juba selliseid autosi nähes , ilma sisse istumata Big Grin
Vasta
#28

See ei tähenda midagi, loeb sisssöidu nurk ja kiirus.
Mulle söitis chevy suurele kastikale tädike onda accordioniga sisse, kastikas oli pmtselt pooleks aga akkordionil oli esiots veel nö taastatav. Kas peaks järeldama, et onda on tugevam kui 2t usarauda?

Muidugi on nende väikeste punnidega kihutamisel üks pluss kah, vigaseks seal reeglina ei jää...

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#29

Kui mina Suzuki Altoga esimest korda linnast välja sõitsin ja 90km/h saavutasin ja rekka vastu tuli tekkis küll surmahirm Big Grin
Vasta
#30

Geeteeiii svihvtiga sõites on tunne nagu 2-3 mõõtu suurema autuga (pealegi liikleb ta nendest krapsakamalt). Sama jutt kehtib ka tsastinpiiberi nimelise ainukese normaalse Subaru kohta.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#31

Märkasin alles nüüd, et, 1,3 mootorist lüpstakse välja tööle aja kohta ulmelised 74kW.

Praegu pole see mingi ime ka veel väiksema mootoriga,  aga veel 10-15a tagasi, oli 75kw jaoks vaja keskeltläbi 1,6L.

Mis nippi sääl mootoris siis veel rakendatakse peale DOHC'i ja pritsi, et kütus väga korralikult kokkusegada ja ärapõletada ja mitteraisata . Või polegi miskit?
Vasta
#32

See mootor oma olemuselt meenutab rohkem mootorratta jöuallikat, ilmselt seal ta juured otsapidi ka on. Rebimine toimub körgetel pööretel nagu bike'l, pööretepiiraja rakendub 7500 pöörde pealt, enamvähem turvaline on see ka häkkida 9k pöörde peale.
Ja lihtsalt jutujätkuks, siis selle mootori eakaaslane on ka daihatsu turbomootor cb80/cb70, kus vöetakse seesama 74kw liitrisest kolmepütisest.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#33

Kas sisselaskes on topelt "liblikad"?

Seda trikki kasutas Toyota oma 4 age mootoril
Vasta
#34

Sa mötled mingit nö kahe pikkusega sisselaset?
Sellel mootoril pole sisselaskes midagi huvitavat, tavalised torud ilma lisajubinateta

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#35

Põhimõtteliselt jah,  Toyotal on liblikad  topelt sisselaskelõõride vahel


Tegin matematikat ja 1.3 liitrit 77 kw kohta on täpselt sama palju kui Toyota 1.6 ja 94KW,

mõlemal juhul päris hea tulemus
Vasta
#36

Ei läinud kuudki, kui Java saarelt vileuued gabariittulede klaasid Kilulinnas kohal Smile

[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#37

(29-08-2017, 20:29 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Sai tiba parem, pidamist tundub ka olevat.

[Pilt: 1]

Täisjuhusliku kroonilisest igavusest tingitud kiibitsemise tagajärjena jõudsin arusaamiseni, et Justin Bieberi suomaalia sõidumehe erimudeli võtmes on kasutet samaväärseid võluvelgesid:

[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#38

Itleritemaalt saabus ports unobtainiumist tehtud juppe:


[Pilt: 251024253e58cd_o.jpg]
[Pilt: 2510242760c229_o.jpg]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#39

Sõber käis ja omastas Dorpati Limitexist õiglase hinnaga vileuue esiklaasi. Nüüd võivad kõik lahkesti pakkuda sinnaümber ehisliiste. Ühtlasi ootaks vihjeid, kust saada kaassõitjapoolse esitiiva ilusliistu.

Endale meenutuseks liistuteemast:

https://www.rejel.com/0940wmhk/

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#40

Kuna kusagilt õiglasema hinnaga ei õnnestunud omastada asjandusi, siis tellisingi inbreederite saarelt meelevaldse saatmishinnaga. A nagu vanarahvas räägib, siis kõik mida rahaeest saab, pidavat odav olema. Saab siis näha, kas lubatud 4-6 päevaga on pakike kohal.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne