#41

(18-09-2017, 20:54 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Mingi mõte käis korra läbi et varase 51 pealt võib ka midagi 11-le kuuluda. Võibolla väljalaske kollektor vms. Jube kahju et lugupeetud Valdo sõna ei võta. Tal oleks kindlasti midagi tarka öelda.

Mis aga haigust puudutab siis olgem ausad, enamus meist kannatab sama haiguse all. Aga härra Formika töö ja vaev on väga tänuväärt ja paneb Eesti endiste liidumaade seas kaardile. Eks neid teisi tegijaid on ka aga hea kui töökäiku jagatakse teistega. Saame kõik natuke targemaks(mõned on ennast juba targaks kuulutanud, need ei saaSmile) Ise tahaks veel Gaz A-d ka näha aga no. Selles midagi nii rariteetset vist pole. Ja sellised rariteedid millest keegi kuulnudki pole ei huvita ka arvatavasti kedagi.
Vahepeal naljatame et jumal tänatud et eurojackpotiga võitnud pole. Kurat teab kui suured hallid püsti paneks ja tehnikat täis veaks. Aga ei tahtnud seda teemat tegelt siin Gaz11 teemas üles tõmmata.
 Kahjuks väljalaske kollektorid on ka neil erinevad. Gaz 11-l on avad ümmargused aga gaz 51-l enamvähem kandilised. Sarnane peaks olema kolvid, kepsud väntvõll, või vähemalt vahetatavad, sest kubatuur ju sama. Kahjuks ei oska sõna võtta mootori kinnituse osas raamile. Kunagi sai isegi aasta aega 51 rooli keeratud aga mitte teps ei mäleta kuidas ta seal oli.
Vasta
#42

Kuna kaasfoorumlased soovisid näha rohkem pilte Nõukogude Inimese Autost, siis fotoka mälukaardist leidsin veel mõned. Meil siin viimasel ajal pidevalt sajab ja viitsi ronti välja ka kiskuda aga sees on kitsas. Loodan, et kõik saavad nostalgia laksu kätte.
   
   
   
   
   
   
Vasta
#43

(19-09-2017, 19:28 PM)Formika Kirjutas:  Kuna kaasfoorumlased soovisid näha rohkem pilte Nõukogude Inimese Autost, siis fotoka mälukaardist leidsin veel mõned. Meil siin viimasel ajal pidevalt sajab ja viitsi ronti välja ka kiskuda aga sees on kitsas. Loodan, et kõik saavad nostalgia laksu kätte.
Laks missugune Big Grin  Kas pill liigub ka. Ikka viimase peal, taga isegi ülestõstetavad istmed. Tegija pidi küll laksu all olema, sest kõik istmed eri suurusega. Selliseid andis juba otsida. Ei tea mis näo meil siin pollarid teevad, kui sellisega linna peal kimada Wink .
Vasta
#44

(19-09-2017, 20:13 PM)sfinks Kirjutas:  
(19-09-2017, 19:28 PM)Formika Kirjutas:  Kuna kaasfoorumlased soovisid näha rohkem pilte Nõukogude Inimese Autost, siis fotoka mälukaardist leidsin veel mõned. Meil siin viimasel ajal pidevalt sajab ja viitsi ronti välja ka kiskuda aga sees on kitsas. Loodan, et kõik saavad nostalgia laksu kätte.
Laks missugune Big Grin  Kas pill liigub ka. Ikka viimase peal, taga isegi ülestõstetavad istmed. Tegija pidi küll laksu all olema, sest kõik istmed eri suurusega. Selliseid andis juba otsida. Ei tea mis näo meil siin pollarid teevad, kui sellisega linna peal kimada Wink .
 Sfinks, Sul on absoluutselt õigus, vanaproua Olesja oli vist nimi, ütles, et Ivan oli kuldsete kätega aga viinakurat oli sees ja see viis mehe 61 a. teise ilma. Aga pika meelitamise peale läks elukas käima ja isegi liikus omal jõul.
Vasta
#45

Leidsin veel ühe pildi, millel on väga oluline , spetsiifiline detail, õigemini selle jäänused, ehk kapoti peal olev kaunistus, mida kutsutakse dirižaabliks. Panen ka pildi, milline ta tegelikult välja peaks nägema. Äkki on kellelgi kunagi näppu jäänud.
   
   
Vasta
#46

(19-09-2017, 20:13 PM)sfinks Kirjutas:  
(19-09-2017, 19:28 PM)Formika Kirjutas:  Kuna kaasfoorumlased soovisid näha rohkem pilte Nõukogude Inimese Autost, siis fotoka mälukaardist leidsin veel mõned. Meil siin viimasel ajal pidevalt sajab ja viitsi ronti välja ka kiskuda aga sees on kitsas. Loodan, et kõik saavad nostalgia laksu kätte.
Laks missugune Big Grin  Kas pill liigub ka. Ikka viimase peal, taga isegi ülestõstetavad istmed. Tegija pidi küll laksu all olema, sest kõik istmed eri suurusega. Selliseid andis juba otsida. Ei tea mis näo meil siin pollarid teevad, kui sellisega linna peal kimada Wink .

Köva nostalgia laks jah Big Grin Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#47

Gaz 11 projektil jätkub juppide otsimine. Ukrainast sain esi ja taga lehtvedrud. Mitte küll originaalid aga minult saadud jooniste järgi sealses tehases 1-1-le järgi tehtud. Jekaterienburgist sain ühe seltsimehe käest värvitud ja komplektse armatuuri ja uste ja akende sise ääred. Vend peale mitmeaastast pingutust andis oma projektiga alla. Ei leidnud originaal mootorit ega pidurdus süsteemi osasid ja vist said finantsid ka otsa. Eks ühe mehe ebaedu annab võimaluse teisele ja tänu sellele sain üliharuldaste originaal kellade omanikuks. Kahju,et ennem jaole ei saanud - mõned mulle nii vajalikud jupid olid juba müüdud.
   
   
Muid edusamme selles projektis ei ole
Vasta
#48

Vabandan tüli tekitamise pärast, aga suur palve ksf-le formikale, et kas kuidagi saaks ühe pildi ka sellelt kenalt armatuuri paneeli tagaküljelt.
Ette tänades.
Vasta
#49

(08-10-2017, 10:00 AM)Formika Kirjutas:  Kahju,et ennem jaole ei saanud - mõned mulle nii vajalikud jupid olid juba müüdud.

Mnjaa, see on fekaal tunne. Tükk aega veel. Endal tuleb seda tihti ette...
Vasta
#50

(08-10-2017, 21:12 PM)sfinks Kirjutas:  Vabandan tüli tekitamise pärast, aga suur palve ksf-le formikale, et kas kuidagi saaks ühe pildi ka sellelt kenalt armatuuri paneeli tagaküljelt.
Ette tänades.

Juhuslikult on mul need pildid olemas. Süütelukk on vale. Sinna sobib täpselt Gaz 51 süütelukk, sest starterit tuli anda jalaga. Kui kellelgi on sellist välja pakkuda, olen huvitatud.
   
   
Vasta
#51

Kuskil interneti avarusest leitud väidetav GAZ-11? Mingit kindlust ei ole,millega tegelikult tegu on.
Nagu näha on seda autot ka tõsiselt retsitud  Sad
   


Vasta
#52

(31-10-2017, 23:06 PM)kopraonu Kirjutas:  Kuskil interneti avarusest leitud väidetav GAZ-11? Mingit kindlust ei ole,millega tegelikult tegu on.
Nagu näha on seda autot ka tõsiselt retsitud  Sad
Ei Kopraonu, tegemist tavalise M1-ga + Vene tuuning. M 11-l nina ja mootori küljeplekid teistsugused. Vaata pilti teema alguses Smile
Vasta
#53

Igatahes korralik auto on ära tuunitud mingi jamaga Sad


Vasta
#54

(31-10-2017, 23:36 PM)kopraonu Kirjutas:  Igatahes korralik auto on ära tuunitud mingi jamaga Sad

Minu arust on külge aretatud I-seeria VOLGA kaitserauad, ilma kihvadeta, aga Venemaal nii asjad käivad. Jumal teab mis mootor seal peal on, tavaliselt 24. Aga mentaliteet on selline. Minu isa oli VOLGA, minu ema oli M1 aga mina olen M11-st.
Vasta
#55

Gaz 11-ga on ka üldiselt kurb seis, kuigi tunneli lõpus hakkab nagu midagi kumama. Raami pole ka veel taastama asutud, kuigi ammu lubatud aga..... Tegelen juppide otsimisega. Sain karburaatori. Tuleb välja, et koos uue D5, ehk Nõuka variandis Gaz 11 mootoriga, osteti USA-st ka karburaatorid ja neid tarniti kogu sõja jooksul. Sain GAZ arhiivist sellise kirja
Высылаю вам ответы с примечаниями от Дмитрия. 

1. Стартер СЛ-40, замена - МАФ-4006А, стандартный газовский того времени. 
2. Генератор КАТЭК Г-20. Реле-регулятор КАТЭК РР (РР-6)
3. Карбюратор типа "Зенит". 
4. Электрооборудование на машине 6В.


Peale sõda töötati selle baasil välja juba oma toodang, ehk K23M karbuss, mida kasutati ka GAZ 67-l ja pärastistel Gaz 11-l. Igatahes on see ZENITH nüüd olemas
   
   
   
Vasta
#56

Külalised jooksid laiali ja õhtu sai sisustatud GAZ 11 tagasilla laiali lõhkumisega. Midagi head seal ei ole. Pooltelg on ka lapitud ja laagrid sisse söövitatud. Aga kuna GAZ-de M1, M11 ja 67 tagasillad (nad kõik, väikeste erinevustega ühesugused) just laiatarbe kaup ei ole, siis tuleb suurem taastamis töö ette võtta. mõned pildid ka.
   
   
   
Muidugi võib juhtuda, nagu ZIM-i puhul, et jäävad paariks aastaks seisma, aga mis tehtud, see tehtud.
Vasta
#57

Ida- Euroopa reisilt pudenes mulle ka midagi. Väga vajalik jupp.
   
Vasta
#58

Tehtud sai vanakraami kogumise reis. 2 päevaga sai ring Eestile peale tehtud. Paljude autofännidega kohtutud, tarkust ja nodi kokku aetud. Kõigepealt sai põrutatud Pärnusse, kus üks I seeria Volga taastaja vajas hirmsasti originaalseid Istme ja laematerjale, mis viimaselt Ida-Euroopa ringreisilt sai kaasa toodud. Siis üle mere Saaremaale, kus avastati ühe talu põranda alt 2 GAZ 11 mootorit, mis kunagi oli sinna talu peremees peitnud, kui oli need ühe lahingus puruks lastud liikursuurtüki SU-76 pealt maha kruttinud. Selle tembu eest oleks tookord punavõimud mehe ilma pikema jututa seina äärde pannud, eks selle hirmus mees pootis selle laiali ja nüüd kap. remondi käigus tulid nad sealt välja ja sattusid Leevi kätte, kellele tuli Poolas olles osta veoauto Hershel mootor, või õigemini see, mis sellest järgi oli jäänud. Muidugi tanki mootorid on komplekteeritud teistmoodi, kui sõiduautol aga põhiplokk on sama ja siit saab juba edasi minna. Mõned pildid ka Saaremaa mootoritest, õigemini nende osadest.
   
   
   
Komplektis on 1 haruldane GAZ 11 õlifilter, ehk ühes korpuses on nii jäme, kui peenfilter.
   
Kahjuks on kollektorid täiesti kasutamiskõlbmatud. Tankil nimelt olid karbusid allpool aga autodel peal. Kui kellelgi on sellise karbussi pilti, võiks huvi pärast üles panna.
   
Väntvõllid ja plokikaaned  peaks samad olema. Kolvid on ka erilised. Nimelt on neil 2 õlirõngast. Muidugi on need mootorid äärmiselt vähe töötanud, ega tankidel pikka pidu ei olnud. Puudu on õlipumbad, peaks olema samad mis 51-l. Esikaaned ja mootori kinnitus raamistik ja muidugi siduri koda kõige sinna juurde kuuluvaga ka puudub. Jätkub...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#59

Jätkame siis. Edasi sai põrutatud Pealinna, kohtutud Renega, kes on kogunud endale märkimisväärse hulga tehnilist vanavara. Sain Ta käest originaalse istme ja polstrimaterjali oma M1-le ja lootuse tulevikus veel midagi vajalikku soetada. Nagu tavaliselt tuleb, et midagi saada osutada mingi vastuteene ja eks parim äri pidi olemagi kui mõlemad petta saanud osapooled on õnnelikud. Sai külastatud veel üht kaasfoorumlast, kellel on raskusi Ukrainast vidinate kätte saamisega. Noh tuleb aidata. Öö sai Tallinnas tütre pool mööda saadetud ja hommikul Jõgevamaa poole teele asutud. Käisin külas ksf. Sidorovil, tervitus talle, kes lahkelt oli oma varudest loovutama 6V geneka ja starteri, mõlemad töökorras.
   
Edasi viis tee Tartusse, kus tahtsin kokku saada mootorimehe Oleviga aga see oli läinud Inglismaale sugulasi päästma või aitama neid Eestimaale tagasi kolimisega. Nii jäigi mul seekord teadmata, mis mootoritest saab, aga eks sellest edaspidi.
Vasta
#60

(23-11-2017, 20:42 PM)kass Kirjutas:  
(23-11-2017, 19:09 PM)Formika Kirjutas:  ... kellele tuli Poolas olles osta veoauto Hershel mootor, ....

Ei tahaks küll oma rumalust siin näidata, aga tekkis küsimus, et mis auto see Hershel selline on, kas mingit pidi Hensheli sugulane või kuda?
 Noh me mõlemad kirjaoskamatud tegelikult HENSCHEL. Välja nägi selline.
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne