27-11-2017, 20:01 PM
(27-11-2017, 16:50 PM)AsTroSS Kirjutas: Eelmisel lehel mainisid,et Dodgele Gaz51 karbuss ei sobi.Gaz 11 toodeti 1940 - 1941 paarsada masinat, mis kärbusid neil peal olid, ei ole õnnestunud välja selgitada. Sõja ajal tootmine peatati, sest sakslased pommitasid Gorki mootori tehase puruks ja mootoreid ei jätkunud sõiduautodele. 1941 - 1945 toodeti u. 200 GAZ 61-e, kõrgematele ohvitseridele (armee kindralid, marssalid) need olid neljaveolised Gaz 11-d ja nende jaoks toodi karbussid USA-st tüüpi ZENITH, kuna Venes oli puudu alumiinium sulamist, millest karbusse tehti. Zenith tüüpi karburaatoreid jätkus 1946 a lõpuni, uusi enam USA-st ei saadud ja siis töötati välja oma karbuss G 23M. Nendega varustati viimased 11-d, mis toodeti aastal 1947 - 48. Kokku toodeti Gaz 11 tüüpi sõiduautosid ainult 1170 tk. Sellised andmed vähemalt edastati mulle GAZ-i arhiivist.
See on kummaline, minu omale sobis Gaz51 karbuss, ainukeseks probleemiks on segusiibri asend , 90 kraadi vale.
Õige on mingi vana Bobeda oma, mark vist G22 A. Kui vaja võin täpsustada ,see on mul garaazis sahtlis