Elektrolüüs. Youtube videosid täis.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(25-01-2018, 22:56 PM)Peeter80 Kirjutas:  EvapoRust nimeline toode. Ise olen leotand igasugust vana roostes jama selles ja töötab väga hästi. Kõige rohkem rahul. 
Äädika ja soola lahus. Töötab hästi aga haiseb raip.
Oblikhape.. militaarfoorumis palju juttu.
 Kus selle EvapoRust-ga kaubeldakse?
Vasta

(25-01-2018, 22:45 PM)Formika Kirjutas:  ... Kas kellelgi on tulnud ette midagi sellist elukõlbulikuks teha ja mille sisse oleks ta parem likku panna. Ärge Coca Colat pakkuge, selle jätan viimaseks variandiks Big Grin
Anna mu kätte, pistame elektrolüüsivanni ja pärast ortofosforhappevanni. Pärast seda on näha, kas midagi peale rooste seal ka olemas on. Pole kaugel ka, saad aeg-ajalt imetlemas käia.
Vasta

(25-01-2018, 23:17 PM)honkomees Kirjutas:  
(25-01-2018, 22:45 PM)Formika Kirjutas:  ... Kas kellelgi on tulnud ette midagi sellist elukõlbulikuks teha ja mille sisse oleks ta parem likku panna. Ärge Coca Colat pakkuge, selle jätan viimaseks variandiks Big Grin
Anna mu kätte, pistame elektrolüüsivanni ja pärast ortofosforhappevanni. Pärast seda on näha, kas midagi peale rooste seal ka olemas on. Pole kaugel ka, saad aeg-ajalt imetlemas käia.
  Kaua see siis aega võtab ja kui kaugele siis vidin tuleb viia? Ja kas asi siis nii hull, et ei pruugi midagi alles jäädagi. Siis küll katastroof.
Vasta

(25-01-2018, 23:06 PM)Aspelund Kirjutas:  Elektrolüüs. Youtube videosid täis.

A.
 Vaatasin Youtubest ühte videot, tundus küll väga sõbralik protsess. Vesi + sooda ja akulaadija. Muidugi minu julla seisukord palju hullem.
Vasta

(25-01-2018, 23:24 PM)Formika Kirjutas:  
(25-01-2018, 23:17 PM)honkomees Kirjutas:  
(25-01-2018, 22:45 PM)Formika Kirjutas:  ... Kas kellelgi on tulnud ette midagi sellist elukõlbulikuks teha ja mille sisse oleks ta parem likku panna. Ärge Coca Colat pakkuge, selle jätan viimaseks variandiks Big Grin
Anna mu kätte, pistame elektrolüüsivanni ja pärast ortofosforhappevanni. Pärast seda on näha, kas midagi peale rooste seal ka olemas on. Pole kaugel ka, saad aeg-ajalt imetlemas käia.
  Kaua see siis aega võtab ja kui kaugele siis vidin tuleb viia? Ja kas asi siis nii hull, et ei pruugi midagi alles jäädagi. Siis küll katastroof.
Varbusele Maanteemuuseumi, sellise auto jupi tegemise vastu oleks lausa huvi. Teistpidi saan ka ise vajadusel läbi kapata, tööle sõidan niikuinii Vene piiri äärest. A kui hull, seda näeb pärast rooste eemaldamist. Samas egas roostet saa ka jätta, ehkki mõni asi, mis tänu roostele omas veel kuju, muutus pärast roostekihi eemaldamist sõelaks. aega läheb mõned päevad, vahepeal tuelb suurem eemaldunud sodi pehme harjaga maha pühkida ja siis edasi lüüsida, lõpuks hape ka selga päevaks-kaheks, eks reaktsioonist ole näha.
Vasta

(25-01-2018, 23:40 PM)Formika Kirjutas:  
(25-01-2018, 23:06 PM)Aspelund Kirjutas:  Elektrolüüs. Youtube videosid täis.

A.
 Vaatasin Youtubest ühte videot, tundus küll väga sõbralik protsess. Vesi + sooda ja akulaadija. Muidugi minu julla seisukord palju hullem.
Meil seebikivilahus ja keevitustrafo, natuke suurem vann, selline 2x1x1 m umbes.
Vasta

Mina olen ostnud poest HolzProf-i Anti Rust-i ja selle sees leotanud.
Vasta

(26-01-2018, 13:50 PM)sugraM Kirjutas:  Mina olen ostnud poest HolzProf-i Anti Rust-i ja selle sees leotanud.

Konkreetne toode ja palud teised, mis fosforhapet sisaldavad pigem muundavad, kui eemaldavad.
Suurema rooste puhul jääb pealmine kiht kena tume, aga mehaaniliselt sekkudes võib pealmise kihi all rooste taas üles leida.

Korralikult puhastamiseks, tuleks esmalt suurem jama mehhaniliselt eemaldada ja siis hape või elektrolüüs või prits.
Vasta

Oblikhape. Kole aeglane. Võibolla keetes parem. Samas laialt saadav.
Vasta

(26-01-2018, 14:11 PM)madmur Kirjutas:  Konkreetne toode ja palud teised, mis fosforhapet sisaldavad pigem muundavad, kui eemaldavad.
Suurema rooste puhul jääb pealmine kiht kena tume, aga mehaaniliselt sekkudes võib pealmise kihi all rooste taas üles leida.

Korralikult puhastamiseks, tuleks esmalt suurem jama mehhaniliselt eemaldada ja siis hape või elektrolüüs või prits.

Noh mina olen uputanud oma roostese asja vedelikku ja lasknud seal laagerduda. Hiljem käid terasharjaga üle nagunii. Kui paksem kiht, siis võid korrata, igal juhul puhtaks olen asjad siiamaani saanud. Kui uputada ei saa, siis paksema rooste vastu sellest jah palju tolku ei ole.
Vasta

Tartus on üks lakapealne kus võib vabalt selle mootori tükke olla. Selles majapidamises oli terve Su76 pealt pärit Gaz 203 mootor, mis koosneb kahest 11-e mootorist. Asjad ise olid sõjast saati seal seisnud ja ideaalses korras. Ühe mootori me ostsime sealt ära ja müüsime venemaale, teine mootor oli läinud emexisse, koos  Matilda tanki mootoriga. Aga eraldi silma järgi leidsime sealt veel Gaz 11 plokikaane ja mootori esiotsa. Samas oli seal erinevaid väntvõlle klappe jms. vabalt võib seal ka sinule vajalike tükke vedeleda kui suudad need ära tunda. Üldiselt oli seal paras imedepõld ise korjasin sealt juppe stugile, Pantherile, Sdkfz 11-le, RSO-le, Matildale, veel mingi ameerika tanki tükid, T34 jne. lõpetades laevajuppidega.

leidsin arvutist ühe pidi ka sellest lakapealsest pisdil sturmgeshützi sidur ja taamal RSO rumm

   

Teine stiilinäide sdkfz 11ne siduriorv ja hoobamort:

   
Vasta

(26-01-2018, 18:11 PM)nemps Kirjutas:  Tartus on üks lakapealne kus võib vabalt selle mootori tükke olla. Selles majapidamises oli terve Su76 pealt pärit Gaz 203 mootor, mis koosneb kahest 11-e mootorist. Asjad ise olid sõjast saati seal seisnud ja ideaalses korras. Ühe mootori me ostsime sealt ära ja müüsime venemaale, teine mootor oli läinud emexisse, koos  Matilda tanki mootoriga. Aga eraldi silma järgi leidsime sealt veel Gaz 11 plokikaane ja mootori esiotsa. Samas oli seal erinevaid väntvõlle klappe jms. vabalt võib seal ka sinule vajalike tükke vedeleda kui suudad need ära tunda. Üldiselt oli seal paras imedepõld ise korjasin sealt juppe stugile, Pantherile, Sdkfz 11-le, RSO-le, Matildale, veel mingi ameerika tanki tükid, T34 jne. lõpetades laevajuppidega.

leidsin arvutist ühe pidi ka sellest lakapealsest pisdil sturmgeshützi sidur ja taamal RSO rumm
 Kas selle lakapealse kontakte või asukohta saaks.
Vasta

(26-01-2018, 18:48 PM)Formika Kirjutas:  
(26-01-2018, 18:11 PM)nemps Kirjutas:  Tartus on üks lakapealne kus võib vabalt selle mootori tükke olla. Selles majapidamises oli terve Su76 pealt pärit Gaz 203 mootor, mis koosneb kahest 11-e mootorist. Asjad ise olid sõjast saati seal seisnud ja ideaalses korras. Ühe mootori me ostsime sealt ära ja müüsime venemaale, teine mootor oli läinud emexisse, koos  Matilda tanki mootoriga. Aga eraldi silma järgi leidsime sealt veel Gaz 11 plokikaane ja mootori esiotsa. Samas oli seal erinevaid väntvõlle klappe jms. vabalt võib seal ka sinule vajalike tükke vedeleda kui suudad need ära tunda. Üldiselt oli seal paras imedepõld ise korjasin sealt juppe stugile, Pantherile, Sdkfz 11-le, RSO-le, Matildale, veel mingi ameerika tanki tükid, T34 jne. lõpetades laevajuppidega.

leidsin arvutist ühe pidi ka sellest lakapealsest pisdil sturmgeshützi sidur ja taamal RSO rumm
 Kas selle lakapealse kontakte või asukohta saaks.
saatsin PS-i
Vasta

Mina jälle oma piltidegaSmile Mis teha kui lugeda ei meeldi.
Uurisin raamatutest MMi kohta ja jäi silma selline pilt....

[Pilt: gaz_11_kaigukast.png]

Võrdluseks Emka kast...

[Pilt: emka_kaimar.png]

Gaz AA või MM. Vist ikkagi MM

[Pilt: aa_kast.png]

Ja Gaz A

[Pilt: gaz_a.png]
Vasta

Gaz M11 ja Gaz M1 käigukastid on erinevad nagu öö ja päev. Samuti on erinevad Gaz A/AA käigukastid. Gaz M11 käigukast on sarnane Pobeda I seeria käigukastiga. Erinevus seisneb väljavõtu võllis ja tagumises kaanes. See originaalne roostetanud jubin, mis kuskilt Venemaalt välja kaevati ja mille puhastamisest siin eelnevalt sai targutatud, pole veel kohale jõudnud. Piditi ära tooma järgmise nädala algul. Mul suur hirm, et see jubin on liiga kahjustunud. Aga võib-olla on keegi võimeline selle replika valmistama, peaasi, et oleks näidis.
Vasta

Millal kere töödeks läheb ??????

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(02-02-2018, 00:11 AM)impreza Kirjutas:  Millal kere töödeks läheb ??????
 Kere ei saa enne teha, kui raam ja käiguosa on koos. Aga pole veel ei raami, eisilda, tagasilda, mootorit- kõik veel koostamisel. Et saaks selle auto Ukrainasse viia. Mul vaja autole enne Eesti pass saada. Aga Eestis autot enne arvele ei saa, kui ta on ikka enam-vähem komplektne. Ma ei julge selle NIA-ga, mis Ukrainast tuli meie autoregistri poolegi minna.
Vasta

(02-02-2018, 00:11 AM)impreza Kirjutas:  Millal kere töödeks läheb ??????
 Tulen selle teema juurde veel tagasi. Leida plekitöö tegijat, kes oleks võimeline ja teadmised selle enne sõja aegse mudeli taastamist ette võtma on üpris mission impossible. Neid autosid on viimase 80 aastaga ikka tublisti ümber ehitatud. Näiteks originaalil oli ju present katus. Kuidas see toimis? Hilisema eksistentsi jooksul on nad kõik asendatud plekitahvlitega. Praegu tegeleb tõsisema GAZ 11 taastamisega peale minu veel Riia motomuuseum ja Leedu üks autofänn. Loodan sealt mingeid pilte/jooniseid tulevikus saada. Ka on Ukrainas üks firma, kes on paar Emkat taastanud aga nad tunnistasid ausalt, et 100 % originaalsust nad ei jälginud või õigemini ei osanud jälgida. Novosibirski (100%) originaalsed Emkad ei kannata üldse kriitikat. Gaz 11 on veel raskem juhus. Keegi ei tea täpselt, mida võrreldes M 1-ga muudeti ja tehti neid praktiliselt ainult 1100 tk. Mitte ühtegi M1/M11-st ei müüdud ju erakätesse. Need sattusid sinna ainult pärast põhjalikku läbi hooramist kuskil ettevõtetes. Lugematul hulgal sai neid ka sõjas otsa. Igatahes praegune kokkulepe on sellesama Petri-ga, kui ZIM Faetoni kere tööd tehtud saavad, võtab ta ette minu M1V8 kere, sest minu tuttav metalli magnaat Igor tahab taastada ka ühte M1-te ja tegeleb praegu tehase jooniste hankimisega aga seni pole tal edu olnud. Paistab, et see dokumentatsioon on suures osas hävinud. Pommitasid ju sakslased 42 aastal Gorki tehase maatasa. kahe peale on meil 4 keret ja üks neist säilinud present katuse fragmentidega, st sealt on võimalik 90% ulatuses matti võtta. Petr ise on väga optimistlik ja arvab, et 4 kere peale saab originaali kätte. Et küll ühel üks ja teiselt teine osis originaalsena säilinud. Igatahes Gaz M11 kere läheb tööle alles pärast M1V8 kere plekitöö lõppu, nii et kusagil 2019 sügis.
Vasta

Kunagi õnnestus hankida üks kere, täiesti originaalne M11 kere või õigemini see, mis tast järgi jäänud oli. Keegi vandaal oli ainult raami esiosa maha lõiganud, millest on tuline kahju, sest raami esiosa ongi M1 ja M11-l täiesti erinev. Ja muidugi katus, isegi mõned puit fragmendid on säilinud. Siit annab matti võtta küll.
   
   
   
   
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne