11-03-2018, 15:13 PM
ГАЗ-11-40 (1940) — фаэтон массой 1400 кг с шестицилиндровым двигателем ГАЗ-11, в серию не пошёл, хотя кузовные штампы были изготовлены. Имел V-образное лобовое стекло, двери с передними петлями, увеличенный кофр-багажник, усовершенствованные подвеску и панель приборов, изменённую по форме облицовку радиатора и капот двигателя с отдушинами[7], построено не более 6 экз. В 1941 году все выпущенные фаэтоны были переделаны на шасси ГАЗ-61, то есть превращены в ГАЗ-61-40 и использовались высшим командным составом РККА, в 1942 году открытые кузова заменены на закрытые типа «М-1» и «73».
(11-03-2018, 14:49 PM)Raivo Kirjutas: Ma saan aru, et seda 11-40´t on vähemalt 5 erinevat katsetust, peremees ikka teab, mille kohta joonised on?Ma saan tema jutust aru, et plaaniti seeriaviisiliselt tootma hakata viimast, ehk siis viiendat varianti. Kuna M1 tootmine lõpetati ja tootmisse pidi minema uus mudel M11-73. Kui 1938 a. sept. esitati seda Stalinile, siis Gaz 11, uue kere tüübina läks tootmisse aasta hiljem ja selle baasil tehti ka Faetoni 11-40-ne joonised, mis pidi tootmisse minema 1941 a keskel. Kõik kere stambid olid valmis aga....
https://rus-texnika.ru/gaz-11-40.html