12-03-2018, 00:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2018, 01:00 AM ja muutjaks oli spitfire.)
Nii vanade asjade puhul, mida on põlve otsas meisterdatud ainult paar tükki, jookseb see replica piir ilmselt ainult oma kõrvade vahel. Argentiinast tuleb "taastatud" Bugattisid nagu vanasti Vändrast... Igal autol on tavaliselt ikkagi mingi jupp originaal ka. Ütleme siis, et parimal juhul plokikaas aga halvimal juhul näiteks jagaja kaas. Kõik muu on sinna juurde "taastatud".
Eks iga auto puhul on see lugu väga oluline. Ja kui seda lugu ei ole, siis tuleb ta luua. Joonised on hea algus.
Ega sul ei olegi vaja originaal jooniseid, nagunii on ta need maha pildistanud. Las jookseb nende paberitega natuke ringi kus neid ikka müüa. Paku südame rahustuseks sobiv summa koopiate eest. Kast vanakat näiteks
A see faeton on isegi ilus.
A mis sellesse Datsuni ja sapika näitesse puutus, siis Datsun ei ole enam odav auto. Hinnad juba nelja nulliga, ja sealt edasi.
Eks iga auto puhul on see lugu väga oluline. Ja kui seda lugu ei ole, siis tuleb ta luua. Joonised on hea algus.
Ega sul ei olegi vaja originaal jooniseid, nagunii on ta need maha pildistanud. Las jookseb nende paberitega natuke ringi kus neid ikka müüa. Paku südame rahustuseks sobiv summa koopiate eest. Kast vanakat näiteks
A see faeton on isegi ilus.
A mis sellesse Datsuni ja sapika näitesse puutus, siis Datsun ei ole enam odav auto. Hinnad juba nelja nulliga, ja sealt edasi.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss