13-03-2018, 12:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2018, 12:32 PM ja muutjaks oli Formika.)
Tegelesin natuke ookeani taguste analoogide otsimisega, et äkki saab midagi GAZ M1 prototüüp autost Ford Model 40-st matti võtta. Kui GAZ M1 ja Ford Model 40 on küllalt sarnased, erinevus suuresti ainult transmissioonis.
Siin siis Ford Model 40.
Ja nüüd GAZ M1.
Kuid selgus kurb tõsiasi - Gaz 11-40 phaeton on täiesti erinev oma kunagisest eelkäiast.
Pildid ka võrdluseks. Kõigepealt Ford Model 40 Phaeton.
Ja Gaz 11-40.
Nii, et Ameerikast abi pole loota. Isegi kaitserauad on teistsugused. 5 ja 6 variandil sirged, nagu ka Gaz 11-73-l. Kui Gaz M1 omi veel liigub (Moskvas näitusel üks firma müüs, hinnaga 350$ tükist) ja saab osta, siis 11-le pole küll kuskil näinud. Ka selgus, et Faetoni uksed on ikkagi madalamad, kui sedaanil. Nii et selles osas lihtsam.
Siin siis Ford Model 40.
Ja nüüd GAZ M1.
Kuid selgus kurb tõsiasi - Gaz 11-40 phaeton on täiesti erinev oma kunagisest eelkäiast.
Pildid ka võrdluseks. Kõigepealt Ford Model 40 Phaeton.
Ja Gaz 11-40.
Nii, et Ameerikast abi pole loota. Isegi kaitserauad on teistsugused. 5 ja 6 variandil sirged, nagu ka Gaz 11-73-l. Kui Gaz M1 omi veel liigub (Moskvas näitusel üks firma müüs, hinnaga 350$ tükist) ja saab osta, siis 11-le pole küll kuskil näinud. Ka selgus, et Faetoni uksed on ikkagi madalamad, kui sedaanil. Nii et selles osas lihtsam.