Kas sellele valmis asjale mis vormilt sotsialistlik aga sisult kapitalistlik hakatakse ka musta numbrit taotlema?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(04-05-2018, 17:49 PM)Walter Kirjutas:  Kas sellele valmis asjale mis vormilt sotsialistlik aga sisult kapitalistlik hakatakse ka musta numbrit taotlema?
 Kõigepealt tuleb asi valmis saada. Praegult on vara kireda. Walterile nii palju informatsiooniks, et kõik ennesõjaaegsed vormilt sotsialistlikud autod olid sisult kapitalistlikud. Kui GAZ A on praktiliselt Ford A koopia, peale mõne väikese erinevuse, siis Gaz M1 jäljendas oma prototüüpi Ford Model B-d juba väiksemal määral, eriti puudutab see aluvankrit. Järgmine mudel Gaz M11 võttis mootori Dodgelt, ülejäänud, mis puudutab Faetoni M11-40, Ford Model 78-lt. Ameerikast saadi ka stambid nende autode tootmiseks aga algas sõda.
 Ja muidugi vormilt sotsialistlik toona Nõuk. autotööstuse lipulaev ZIS 101 on praktiliselt Packard.
Vasta

(04-05-2018, 18:45 PM)Formika Kirjutas:  Ameerikast saadi ka stambid nende autode tootmiseks aga algas sõda.

Hakkaks asju äkki lõpuks õigete nimedega nimetama? Tegemist on stantsidega.
Vasta

(04-05-2018, 20:34 PM)iisak Kirjutas:  Hakkaks asju äkki lõpuks õigete nimedega nimetama? Tegemist on stantsidega.
Jah, sul on õigus, aga see pole eesti keele foorum. Minu meelest on Formika juttu lugeda väga mõnus, vaatamata "stambi" kasutamisele. Saab ühe korra lugemisega hakkama ja kõigest aru. Sinu lühikest "sõnumit" aga lugesin mitu korda.
Vasta

(04-05-2018, 20:42 PM)motamees Kirjutas:  
(04-05-2018, 20:34 PM)iisak Kirjutas:  Hakkaks asju äkki lõpuks õigete nimedega nimetama? Tegemist on stantsidega.
Jah, sul on õigus, aga see pole eesti keele foorum. Minu meelest on Formika juttu lugeda väga mõnus, vaatamata "stambi" kasutamisele. Saab ühe korra lugemisega hakkama ja kõigest aru. Sinu lühikest "sõnumit" aga lugesin mitu korda.
 Inimene õpib surmani ja sureb ikka lollina Big Grin . Muidugi stantsid, lihtsalt mõistuse vääratus.
Vasta

Tervitus! Ja Õnnitlused Õnnitlused! Vägev! ,mis siin  muud öelda.Palju õnne Cesiumile konjaki võidu puhul ja Formikale muidugi palju õnne auto omanikuks saamise puhul.Kui Härra Sipelgas siin dilemma ees oli kas ehitada gaz11, nagu algul plaanitud, või siis maailmas ainulaadne faeton, nagu jooniste omanik soovitanud, oli vaagimiseks mitmeid poolt ja vastuargumente. Faetoni ehitamine tundus kordades keerukam ja utoopilisem ja Sipelga Härra ei saanud sellele projektile pikka aega jah kuidagi öeldud, aga kui ma Tema postitustest välja lugesin kui hingelähedased on Talle Faeton kerega sõiduautod oli mulle selge, et Ta on juba Jah öelnud, aga Ta ise ei tea veel seda.Nii ka läks. Oli väga huvitav teemat jälgida, nagu järjejutt, ja ma kuidagi ei jõudnud ära oodata kuidas see Ameerikamaalt auto ostmise saaga laheneb, muidugi lootsin parimat ja hoidsin pöialt ja Happy end lõpuks või noh üks tähtis lõppenud vaheetapp.Natuke kahju küll, et ilus valmis Ford peab kaduma, aga ehk sünnib see mis üle jääb mõne oskaja mehe käes Fordina taas kunagi. Ja Härra Sipelga teemasid on ka edaspidi huvitav jälgida, loodame vaid. et kõike siin ikka kajastatakse. Ja ainult jaksu ja kordaminekuid autode ehitamisel.
Vasta

Kui tood terve auto koos paberitega,siis kes oleks selle ostjate sihtgrupp siin lähiriikides? 
USA-s oleks ilmselt oluliselt lihtsam üleliigsest vabaneda. Seda muidugi tingimusel,et on kus asju hoida ja keegi kes neid saadab kui vaja.

Aga minu arust pole selles midagi halba kui üks auto oma jubinad teisele loodavale unikaalsele autole loovutab. Nagu ka Formika juba ise mainis,siis ühtesid tehti mõni vaid ja teisi mitu tuhat. Ajaloo huvides on päris tore kui keegi viitsib/suudab taastada põhimõtteliselt piltide järgi omaaegse venemaise uhkuse.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Siin ei ole enam mingit kahtlust GAZ M11 Faeton tuleb. Kuradi kõva sõna. Mind vaevab ainult küsimus, kus neid haruldusi ka lihtrahvas tulevikus näha saab. Kõik autod ju üli haruldased. Enamus meist ennem seda, siit foorumist lugemist, polnud sellistest autodest isegi kuulnud mitte. Tõsi, neid KGB-lasi on meil kirjanduses natuke mainitud aga näinud pole neid õieti keegi. Ma ei räägi M1V8-st või Gaz 11 faetonist. See on kõigile täiesti tume maa. Ja ega ZIL 115 ka tuntum ei ole.
Vasta

(04-05-2018, 22:46 PM)sfinks Kirjutas:  Siin ei ole enam mingit kahtlust GAZ M11 Faeton tuleb. Kuradi kõva sõna. Mind vaevab ainult küsimus, kus neid haruldusi ka lihtrahvas tulevikus näha saab. Kõik autod ju üli haruldased. Enamus meist ennem seda, siit foorumist lugemist, polnud sellistest autodest isegi kuulnud mitte. Tõsi, neid KGB-lasi on meil kirjanduses natuke mainitud aga näinud pole neid õieti keegi. Ma ei räägi M1V8-st või Gaz 11 faetonist. See on kõigile täiesti tume maa. Ja ega ZIL 115 ka tuntum ei ole.
 Eks ma mõlgutan igasuguseid mõtteid, kuidas neid ka rahvale näidata. See nõuaks häid ruume. Midagi on mul olemas aga sinna mahub heal juhul 8 autot. Eks sellega tuleb alustada. Eelmisel aastal oli võimalus taotleda euro abi muuseumide loomiseks aga siis polnud midagi veel valmis ja ise polnud ka veel küps selleks. Võib-olla tuleb midagi järgmisel aastal. Praegu on seis selline.
  Gaz 23B  valmis
  Gaz 2424 valmis
  Gaz 14 Tchaika valmis
  Gaz 12 Zim peaaegu valmis
  Gaz 12 Zim Faeton tegemisel
  Gaz 20G tegemisel
  Gaz 21E automaat tegemisel, poisi projekt
  Gaz A kogun juppe
  Gaz M1V8 käiguosa valmis ootab keretöid, millal???
  Gaz M11-40 Faeton kogun juppe
  Gaz M11-73 unistan tegemisest
  Gaz 13 tchaika, poiss teeb pulma sõite, tahaks üle värvimist.
  Gaz 31013 komplektne auto aga ootab oma järjekorda.
  ZIL 115 tegemisel
  Gaz 24-95 sain Ukrainast 4x4 Volga jäänused, kas õnnestub sealt midagi välja võluda, vara öelda.

Rohkemaks JÕUDU ei ole
Vasta

(04-05-2018, 23:05 PM)Formika Kirjutas:   Eks ma mõlgutan igasuguseid mõtteid, kuidas neid ka rahvale näidata. See nõuaks häid ruume. Midagi on mul olemas aga sinna mahub heal juhul 8 autot. Eks sellega tuleb alustada. Eelmisel aastal oli võimalus taotleda euro abi muuseumide loomiseks aga siis polnud midagi veel valmis ja ise polnud ka veel küps selleks. Võib-olla tuleb midagi järgmisel aastal. Praegu on seis selline.
  Gaz 23B  valmis
  Gaz 2424 valmis
  Gaz 14 Tchaika valmis
  Gaz 12 Zim peaaegu valmis
  Gaz 12 Zim Faeton tegemisel
  Gaz 20G tegemisel
  Gaz 21E automaat tegemisel, poisi projekt
  Gaz A kogun juppe
  Gaz M1V8 käiguosa valmis ootab keretöid, millal???
  Gaz M11-40 Faeton kogun juppe
  Gaz M11-73 unistan tegemisest
  Gaz 13 tchaika, poiss teeb pulma sõite, tahaks üle värvimist.
  Gaz 31013 komplektne auto aga ootab oma järjekorda.
  ZIL 115 tegemisel
  Gaz 24-95 sain Ukrainast 4x4 Volga jäänused, kas õnnestub sealt midagi välja võluda, vara öelda.

Rohkemaks JÕUDU ei ole
 No kurat, nendest autodest pole pooltki siin Baltikumis välja kellelgi panna, isegi Riia Motomuuseumis mitte.
Vasta

(04-05-2018, 08:50 AM)Formika Kirjutas:  
(04-05-2018, 08:17 AM)marauder Kirjutas:  Kuidas siis löpuks kokkuleppele saite selle autoga?
 Noh siin oli 2 komponenti, hind ja maksmis viis. Hinnaga saime kiiremini kokkuleppele. Arve tegi lõpuks firma nimelt. Sealt vast võimalused suuremad maksusid optimeerida. Muidu normaalne mees. Nii kui raha makstud saatis auto teele ja dokumendid postiga ka. Sugulased ütlesid, et auto tip-top, läheb isegi seest käima.

See dokkide pool tuleks ka enne kriitilise pilguga üle vaadata kui Arki minna. Seal aetakse päris täpselt näpuga järge, kes ostis ja kes müüs. Juhin tähelepanu, et arve saab kirjutada ikkagi ainult auto omanik, kelle nimi Certificate of Title peal kirjas, kui see nii ei ole, siis tuleks teha nii, et on. 
Probleem võib tekkida ka tollis, kui küsitakse makse dokke väärtuse tõestamiseks.
Soovitan tollida kui kollektsioneereset, pääsed tollimaksust, see auto saab kindlasti, aga ainult siis kui ISE seda nõuad, et nii tollitaks.
Maakler ise selle peale ei tule. Enne sõja aegsed on kõik seni läbi läinud. Alma mosse kuulu järgi ei läinud, kuna "ei oma kollektsiooneerimis väärtust" tolli silmis.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(05-05-2018, 00:53 AM)spitfire Kirjutas:  See dokkide pool tuleks ka enne kriitilise pilguga üle vaadata kui Arki minna. Seal aetakse päris täpselt näpuga järge, kes ostis ja kes müüs. Juhin tähelepanu, et arve saab kirjutada ikkagi ainult auto omanik, kelle nimi Certificate of Title peal kirjas, kui see nii ei ole, siis tuleks teha nii, et on. 
Probleem võib tekkida ka tollis, kui küsitakse makse dokke väärtuse tõestamiseks.
Soovitan tollida kui kollektsioneereset, pääsed tollimaksust, see auto saab kindlasti, aga ainult siis kui ISE seda nõuad, et nii tollitaks.
Maakler ise selle peale ei tule. Enne sõja aegsed on kõik seni läbi läinud. Alma mosse kuulu järgi ei läinud, kuna "ei oma kollektsiooneerimis väärtust" tolli silmis.
  Kõik autod, mis seal eelnevas nimekirjas on (peale Gaz 31013, mille tõin Saksamaalt) olen toonud Ukrainast, Venemaalt või Gruusiast. Kõik on lahti tollitud, kui kollektsiooni autod. Mul naine tolli maakler. Suurem jama oli ainult Gaz 14 ga. Seda uuriti ja puuriti tükk aega. Kaasati ekspert, kes lõpuks tunnistas, et auto on 90% originaalne, haruldane, toodetud 1200 eks., sobib kollektsioneerimiseks. Oi Valetan, Gaz 13 on Bulgaariast ja Gaz 21E on ammu Eestist ostetud. Ja Gaz 24-95-e rusud vedelevad Ukrainas, pole Eestisse toodud ja gaz 11-40-l pole pabereid.
Vasta

Vinge mees ,isegi 24-95 olemas.  Neid ju paar tükki valmis tehtigi .Leonid tahtis jahil käia.Mis kujul sinu jäänused säilinud on?
Vasta

(05-05-2018, 16:23 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Vinge mees ,isegi 24-95 olemas.  Neid ju paar tükki valmis tehtigi .Leonid tahtis jahil käia.Mis kujul sinu jäänused säilinud on?
 Tehti mõningatel andmetel 4, mõnedel 5. On paberid, on sillad ja kere, mida ei saa kereks nimetada. Tuleb otsida doonor. Auto kunagi laiali lammutatud ja paljud spetsiifilised osad kaduma läinud. Kui Moskvas käisin, külastasin Transpordi muuseumi, kus üks säilinud eksemplar vegeteerib. Muuseumi tädikesed lasid mul autot alt ja pealt pildistada, isegi teki tõid alla viskamiseks. Kuna auto oli ümber ehitatud tava Volgaks, siis selle taastamine saab suur peavalu olema, millele praegu mõelda ei saa. Peaks välja nägema selline.
   
Vasta

(05-05-2018, 16:41 PM)Formika Kirjutas:  
(05-05-2018, 16:23 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Vinge mees ,isegi 24-95 olemas.  Neid ju paar tükki valmis tehtigi .Leonid tahtis jahil käia.Mis kujul sinu jäänused säilinud on?
 Tehti mõningatel andmetel 4, mõnedel 5. On paberid, on sillad ja kere, mida ei saa kereks nimetada. Tuleb otsida doonor. Auto kunagi laiali lammutatud ja paljud spetsiifilised osad kaduma läinud. Kui Moskvas käisin, külastasin Transpordi muuseumi, kus üks säilinud eksemplar vegeteerib. Muuseumi tädikesed lasid mul autot alt ja pealt pildistada, isegi teki tõid alla viskamiseks. Kuna auto oli ümber ehitatud tava Volgaks, siis selle taastamine saab suur peavalu olema, millele praegu mõelda ei saa. Peaks välja nägema selline.

sakslastel on sellisest masinast ka ehitamislugu: http://wolga-m24-95.com
Vasta

Tuleb välja et kunagise töökaaslase jutt polnudki muinasjutt kui ta rääkis vene kindralitele ehitatud neliveolistest Volgadest,oma kroonuaja teenis ta Gorkis kaheksakümnendate esimesel poolel ja väidetaval sõidutas V8 Volgasid enne tehasest välja sõitmist.
Vasta

(05-05-2018, 16:41 PM)Formika Kirjutas:  
(05-05-2018, 16:23 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Vinge mees ,isegi 24-95 olemas.  Neid ju paar tükki valmis tehtigi .Leonid tahtis jahil käia.Mis kujul sinu jäänused säilinud on?
 Tehti mõningatel andmetel 4, mõnedel 5. On paberid, on sillad ja kere, mida ei saa kereks nimetada. Tuleb otsida doonor. Auto kunagi laiali lammutatud ja paljud spetsiifilised osad kaduma läinud. Kui Moskvas käisin, külastasin Transpordi muuseumi, kus üks säilinud eksemplar vegeteerib. Muuseumi tädikesed lasid mul autot alt ja pealt pildistada, isegi teki tõid alla viskamiseks. Kuna auto oli ümber ehitatud tava Volgaks, siis selle taastamine saab suur peavalu olema, millele praegu mõelda ei saa. Peaks välja nägema selline.

Mis istmed selles rohelises paistavad? Kas "isakeste" Volgadel olid tõesti mingid erilised istmed ka sees? Ees paistavad peatoed ja taga üldse mingid imelikud kõrged seljatoed.
Vasta

(05-05-2018, 21:35 PM)zazik Kirjutas:  
(05-05-2018, 16:41 PM)Formika Kirjutas:  
(05-05-2018, 16:23 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Vinge mees ,isegi 24-95 olemas.  Neid ju paar tükki valmis tehtigi .Leonid tahtis jahil käia.Mis kujul sinu jäänused säilinud on?
 Tehti mõningatel andmetel 4, mõnedel 5. On paberid, on sillad ja kere, mida ei saa kereks nimetada. Tuleb otsida doonor. Auto kunagi laiali lammutatud ja paljud spetsiifilised osad kaduma läinud. Kui Moskvas käisin, külastasin Transpordi muuseumi, kus üks säilinud eksemplar vegeteerib. Muuseumi tädikesed lasid mul autot alt ja pealt pildistada, isegi teki tõid alla viskamiseks. Kuna auto oli ümber ehitatud tava Volgaks, siis selle taastamine saab suur peavalu olema, millele praegu mõelda ei saa. Peaks välja nägema selline. Väidetavalt kuulus see auto Ukraina KK I sekretärile Stserbitskile, kes oli ka Poliitbüroo liige.

Mis istmed selles rohelises paistavad? Kas "isakeste" Volgadel olid tõesti mingid erilised istmed ka sees? Ees paistavad peatoed ja taga üldse mingid imelikud kõrged seljatoed.
 Tegelikult tehti need autod Breznevile ja Poliitbüroo liikmetele jahil käimiseks. Eks 1974-l aastal, kui need autod toodeti lähenes isake Ljonja juba 70-le eluaastale ja nõudis igas asjas mugavusi. Istmete kohta ei oska seisukohta võtta, sest minu jäänustel pole neid säilinud. Tõenäoliselt pandi sinna mugavamad. Aga need võisid ka olla erinevad erinevatel autodel. Igatahes Muuseumi omal olid tavalised istmed.
Vasta

http://www.veneraud.ee/romula/gaz/gaz-24-95-„volga“/
Vasta

(05-05-2018, 22:24 PM)hobiautod Kirjutas:  http://www.veneraud.ee/romula/gaz/gaz-24-95-„volga“/
 See artikkel annab hea ülevaate raskustest ja probleemidest selle auto taastamisel. Kuna säilinud on väga vähe, siis ei ole keegi söendanud selle projektiga rinda pista. Arvan, et praegu võib selle teema siin lukku panna. Kui leian endas jõudu ja vahendeid selle kallale asuda, siis luban, et avan siin uue pealtüki nt 4 x 4 Volga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne