Pindamist tehakse TTÜs,
Vasta

Kui isand Formika soovib 51 väntvõlli mul on üks konserveeritud kujul üle. Teekond minu juurde pole keeruline ja rikastuda ei soovi.
Vasta

https://www.toukur.ee 

Sprinteri paugu saanud vänt aeti seal sirgeks. 
Äkki saab sealt abi.
Vasta

Soomlaste R-Koneistus?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Selle teise mootoriga on ikka rist ja viletsus. Karteri põhjalikumal puhastamisel sain halva üllatuse osaliseks.
   
Gaz 11 mootorid värviti kunagi just sellisteks. Kuuna need mootorid oli tõenäoliselt väga vähe kasutusel olnud, siis mõne varjatuma koha peal oli originaal värv säilinud. Ja näeb välja selline.
   
Vasta

Tasapisi liigub teise GAZ 11-ne mootori taastamine ka edasi. Sisse sai GAZ 51-e väntvõll, mis sobis ideaalselt. Kogu kolvi ja klapi majandus on paigas. Taastamist vajab veel karteri vann. Rohkem sellele mootorile vidinaid ei ole. Otsingud käivad, Venemaalt lubati õli filtri korpus. Eks näe. Pidi küllalt närune olema. Tõenäoliselt kuskilt välja kaevatud. Pilti pole veel saadetud.
   
Vasta

Nii, Jänkide maalt tagasi ja ime kombel eluga. 2 nädalat närvi kõdi möödas. Kuna logistika firma, kellega asja ajasin vedas mind alt, siis tuli USA-s ise tõmblema hakata. Lõpuks leidsin vajaliku firma ja üle noa tera sain asjad vist korda. Kindel pole enne, kui saadetakse teade, et auto ja jupid konteineris ja saadetud teele. Sain ka oma GAZ A projektile Ford A kere, aga seda pole ise näinudki. Müüja pidi selle ise sadamasse tooma. Viimase info kohaselt on see ka tehtud. Ise pole seda keret näinudki aga onu poja jutu järgi pidi väga kobe olema. Loodame kõige paremat. Kõige suurem peavalu oli, et Ford Model 78-l polnud Titlet. Nimelt väitis müüja, et Connectikuti osariigis üle 20 aastastele autodele passe ei väljastata. Kuigi ostu läbirääkimistel ta mulle seda infot ei edastanud, kuigi nõudsin talt Title saatmist postiga minu sugulase juurde. Saatis ainult ostu müügi lepingu originaali. Toll aga nõuab Titlet. Üldse võtavad tolliprotseduurid seal palju aega. Eestis saaks need tehtud poole tunniga, kui kontrolli ei kuku. Usa-s pidi minema 3-5 päeva. Tellisin evakuaatori ja viisin siis auto ja soetatud jupid sadamasse.
   
Sai veel võrreldud Gaz 11-40 tagaosaga. See ikka täpselt sama.
   
 Tõenäoliselt USAst ostetud kere, mis sobitatud M-1 raamile. Kuna kasutati M1 raami ja bensiini paaki, siis tekkis vajadus muuta bensiini sissevalamise toru asukohta. No see tuleb ka mul ümber teha. Eks edaspidi saab neid erinevusi veel uurida. Moskva mehel on 11-40 täis joonised olemas. Kui tööks läheb, eks siis tuleb tema käest midagi soetada, kui vajadus tekib.
Vasta

Kuna tähelepanelikud lugejad saatsid juba privasse sõnumi, et taga poritiivad on ju erinevad, siis unustasin mainida, et taga kasutati ka M1 poritiibu ja need on originaalid olemas.
Vasta

See "title" on mitte vajalik, vaid hädavajalik. Ilma selleta ei juhtu midagi. Et siit läbi närida, tuleb bürokraatia meistriklass.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(26-07-2018, 18:56 PM)spitfire Kirjutas:  See "title" on mitte vajalik, vaid hädavajalik. Ilma selleta ei juhtu midagi. Et siit läbi närida, tuleb bürokraatia meistriklass.
Tegelikult Eesti tolli Title ei huvita. Sa võid osta auto ka tagavara osadeks, peaasi, et maksud makstud. Titlet tahab Autoregister ja ilma selleta autot arvele ei saa. Kuna minu puhul läheb auto lammutamisele, siis seda Titlet mul otseselt vaja ei ole, aga kuna sellest autost jääb nii palju üle, siis parem, kui ta muidugi olemas oleks. Muidugi väljastab Connectikuti osariik neid Titleid ka vanematele autodele, aga endine omanik ei ole enam motiveeritud seda tegema, kuna see maksab seal maal küllaltki palju.
Vasta

Võibolla on midagi muutunud,aga eraisik/firma ei saanud omale lammutamiseks ühes tükis autot vist tuua. Kui on varuosadeks,siis peab olema näiteks pooleks lõigatud või tõesti vaid konteineri täis jubinaid mis ei meenuta autot. Autode lammutamine on ju meil ohtliku jäätme tekitamine ja nõuab vastavaid lubasid. Kui auto on ühes tükis,siis käsitleb toll seda kui autot ning soovib näha auto tehnilist passi. Ja vanasti ei morjendanud neid jutt,et ma ainult juppe sealt tahan.
Mul oli GTO sadamas pea kolm kuud kinni,kuna oli vaid ostumüügi leping. Sai USA-s läbi häda aetud välja see registration paber. See,siis mingi lahjem versioon titlest. Aga ARK ja toll aksepteerib seda vanade autode puhul.
Kusjuures USA sadama kontrollist tuli kenasti vaid ostu/müügilepinguga läbi. Ja seda selle pärast,et toodud osariigis vanadele autodele ei olnud samuti nõutud ei titlet ega registrationit.

Uuri kindlasti järgi enne kui teele paned. Siis reaalselt tollist küsi arvamust.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(26-07-2018, 18:23 PM)Formika Kirjutas:   Kõige suurem peavalu oli, et Ford Model 78-l polnud Titlet. Nimelt väitis müüja, et Connectikuti osariigis üle 20 aastastele autodele passe ei väljastata. 

See väide ei päde. Autol peab title olema, ükskõik mis osariigi oma või kui vana ta siis on, see tegelt ju numbrilt näha mis peal on. 
See 20 aasta jutt Connecticutis puudutab teistest osariikidest toodud sõidukeid, mida ei pea Connecticuti ümber regama kui ei soovi. See ei tähenda, et tal titlet ei pea olema. Siin on minu arvates peetud silmas, et ei pea omama CT-s väljastatud titlet. 

Kui sel autol on CT numbrid ja title on kadunud siis:
https://www.dmv.org/ct-connecticut/repla...-title.php
Jah,.. ja plekk tuleb ka välja käia 25.- usd

Siin on asjalik tekst kuidas oleks võinud asjad käia:
https://www.dmv.org/ct-connecticut/title-transfers.php
Mulle tundub, et vana tegi oma probleemist sinu probleemi.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

GAZ 11-le ka midagi. Kaks komplekti vedru sõrmesid ja hoobasid, või kuidas neid õigesti nimetatakse. Tegemist samasuguste jubinatega nagu Gaz 51e esivedrudel kasutusel, muidugi vähendatud mõõtmetega. Nüüd küsimus GAZ 67(vist mitte) aga 69 meestele, kas samasugused on kasutusel ka nendel aparaatidel, kui ei, siis tegemist jubedate haruldustega, sest toodeti neid autosid natuke üle 1100 eks. Hoobade silmad on küll kannatada saanud aga sõrmed paistavad uued olema. Kui kellelgi on selliseid välja pakkuda, andke märku, sest 2 kpl. veel puudu.
   
Vasta

(29-07-2018, 11:05 AM)Formika Kirjutas:  GAZ 11-le ka midagi. Kaks komplekti vedru sõrmesid ja hoobasid, või kuidas neid õigesti nimetatakse. Tegemist samasuguste jubinatega nagu Gaz 51e esivedrudel kasutusel, muidugi vähendatud mõõtmetega. Nüüd küsimus GAZ 67(vist mitte) aga 69 meestele, kas samasugused on kasutusel ka nendel aparaatidel, kui ei, siis tegemist jubedate haruldustega, sest toodeti neid autosid natuke üle 1100 eks. Hoobade silmad on küll kannatada saanud aga sõrmed paistavad uued olema. Kui kellelgi on selliseid välja pakkuda, andke märku, sest 2 kpl. veel puudu.
Nimi võiks olla vast vintpuksi sõrm. järgmised GAZ ilised on sileda sõrme ja puksiga.  Parandage, kui eksin.

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Gaz20 ja 21 on vintpuksidega.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kas GAZ 21 vintpuksid polnud lamedama/madalama vindiga?  
Ja Formika pildil olevad poldid paistavad kangeste käsitööna tehtud. Samas niipalju aastaid tagasi võidigi tehases neid polte käsitööna teha.
Vasta

Täpseid mõõte teadmata, pakuks et samad mis Gaz-67-i.
Vasta

(29-07-2018, 11:05 AM)Formika Kirjutas:  GAZ 11-le ka midagi. Kaks komplekti vedru sõrmesid ja hoobasid, või kuidas neid õigesti nimetatakse. Tegemist samasuguste jubinatega nagu Gaz 51e esivedrudel kasutusel, muidugi vähendatud mõõtmetega. Nüüd küsimus GAZ 67(vist mitte) aga 69 meestele, kas samasugused on kasutusel ka nendel aparaatidel, kui ei, siis tegemist jubedate haruldustega, sest toodeti neid autosid natuke üle 1100 eks. Hoobade silmad on küll kannatada saanud aga sõrmed paistavad uued olema. Kui kellelgi on selliseid välja pakkuda, andke märku, sest 2 kpl. veel puudu.

need poldid on küll isenäritud Big Grin.Nii polte kui hoobasi tehakse tehases uusi.Visuaalselt  sama mis iivan.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

Avastus internetist:

Tihti võib lugeda hosiannat kuidas marssal G.K.Zukov olevat terve sõja läbiteinud kasutades maailmas analooge mitte omavat, GAZ 61-40 - ehk siis 4x4, kuusilindrlise mootoriga ,,Emkat,, Samas - Сменив ГАЗ 61-40 в конце 1941 года, вплоть до 1943 Маршал Советского Союза Г.К. Жуков перемещался между фронтами на модификации Horch 901, захваченного у Посольства Германии в Москве, и по воспоминаниям его водителя Александра Бучина, был лучшим автомобилем Маршала в годы войны. PILTI ja JUTTU http://trofmash.ru/gallery/horch-901/
Vasta

Vabandused ohvtopiku pärast, a tänaselgi päeval sõidavad panetunud kartulimardikalindid miskipärast mersikute, paraolümpiate ja buumeritega vahetpidamata Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne