(15-01-2019, 22:22 PM)hobiautod Kirjutas:  
(15-01-2019, 20:00 PM)Sidorov Kirjutas:  Mina pakuks, et kuni kuuekümnendateni selliseid süvendiga polte ei kasutatud.Vähemasti pole tolle ajastu tehnikal kohanud.
Huvitav
Miks meil  mustanumbri  vastuvòtmisel esimeseotsa M72 motikal kästi enamus polte sùvistatud peadega poltide vastu vahetada? II MS. Toimus minuarust ennem 60 ndaid vòi mustanumbri komitee oli ebapädev?

Sekundeerin Sidorovile. Süvistatud peaga poldid ilmusid 1960ndate alguses ja järk-järgult tungisid peale. Nii palju kui mina M-72 olen näinud ja omanud, siis neil pole keredetailidel ühtegi süvistatud peaga polti, sama teema jõuallika ja -ülekandega. Esimese otsa (kuni 1940ndate keskpaik) omadel kohe kindlasti mitte.
Vasta

Sain mõned süvistatud peaga poldid. Tuleb välja, et valed.
   
Nii, et vaja ikkagi 14 võtmele 8-lisi polte.
Vasta

(15-01-2019, 18:54 PM)viplala Kirjutas:  Oskab keegi öelda, miks see süvend vanasti poltide peal oli?

Keegi ikka oskab. See on stantsi templi jälg, millega moodustati kuuskant matriitsi sees. Suht algeline tehnoloogia tekitas ka mitte niiväga korraliku kuuskandi, mida oli lehtvõtmega tõesti väga lihtne rikkuda.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Süvendiga peaga liiduaegseid polte olen näinud müügil Põltsamaal Togata poes, samas olid ka suur valik gpz laagreid. Teine koht kus oli ka mingi poldivalik  on Hiiul A.K.K traktoripood.
M10 polt 14mm võtmemõõduga on ka mingi nõukaaaja ratsionaliseerimise tulemus?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

https://www.osta.ee/polt-m8x1-25-60-mm-v...05176.html
Vasta

Gaz 11-40 projekti tabas arvestatav tagasilöök. Nimelt läks parematele jahimaadele Leedu suur retro autode entusiast Saulius Karosas. Mees oli alles 60 aastane. Aga vähk võttis oma. Teisipäeval kutsuti Vilniusse tema pärandit üle vaatama ja hindama. Kahjuks jäävad tema projektid nüüd pooleli. Tema impeeriumi pärijaks on keskkoolis käiv poeg, kes muidugi on oma ema mõju all ja tahab kogu kollektsiooni maha müüa. Saulius oli sinna investeerinud miljoneid ja tõenäoliselt lähevad need autod kõik Venemaale. Pakuti ka mulle, aga mul pole karvu ka nii palju. Haruldasematest autodest seal ZIS 101, ZIS 101A Faeton, ZIS 110 ja ZIS 110B Faeton. ZIL 111 mõlemad variandid, neist Hr. Kirsi käest saadud restaureerimise algstaadiumis. ZIL 114, ZIL 117 ja ZIL 41047. Kõik kolm varianti 13 Tchaikasid (sedaan, Faeton ja RAF-s tehtud Universaal) Peale selle veel GAZ tehase väiksemad isendid. Kuna Riia Motor muuseum läks lihtsamat teed ja tegi oma GAZ 11-ne haleda koopia, mis ainult välimuselt meenutab seda autot, siis jäimegi Sauliusega kahekesi seda projekti vedama. Selge see, et sealt enam midagi ei hakka tulema. Sain kätte viimased jupid, mis jõuti valmis teha ja nüüd olen üksi.
Vasta

Kurb kui selline üllas projekt tagasilöögi saab, usun et ikka jätkad.

Veel pole maha löödud
Vasta

Kahju tõesti, kas Leedu vabariik ei piira rariteetide välja vedamist. Eks tegelikult tean vastust isegi ,aga kurb tulevik.
Vasta

JaakH Kurb kui selline üllas projekt tagasilöögi saab, usun et ikka jätkad.

 Jätkan ikka, kuigi raskemaks läheb. Pidi ta ju mulle paralleelselt pidurdus süsteemi ehitama. Tal oli selleks kõik joonised  hangitud. Gaz 11-ne piduri süsteem on täiesti erinev M1 piduri süsteemist ja kuna neid autosid tehti nii vähe, siis mõned eksemplarid, mis Venes ongi on tavaliselt varustatud Pobeda hüdrauliliste piduritega. Muidugi väidavad nad, et auto on neil 99% originaal ja selliste piduritega lastigi tehasest välja sõjajärgseid isendeid. Apelleerivad kirjandusele, kus ei teata isegi, milliseid mootoreid kasutati.

Всего было выпущено около 1170 автомобилей, причём остаётся неясным то, насколько они соответствовали исходному варианту комплектации модели, в частности, какие именно моторы устанавливались на них с завода — ГАЗ-М, ГАЗ-11 или ГАЗ-20 (в особенности это касается машин послевоенного выпуска).

Kuskil pole ka kirjas palju siis neid masinaid tehti enne ja palju pärast sõda. Pakutakse, et 2/3 enne ja 1/3 pärast. Igatahes pole me ühtegi joonist hüdrauliliste piduritega leidnud. Mis muidugi ei välista, et viimased eksemplarid, mis toodeti paralleelselt Pobidega said ka Pobi pidurid. Minu auto on enne sõja aegne ja seal ei tule hüdraulilised pidurid kõne alla.
Vasta

(26-01-2019, 18:23 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Kahju tõesti, kas Leedu vabariik ei piira rariteetide välja vedamist. Eks tegelikult tean vastust isegi ,aga kurb tulevik.
 Keelata saab kultuuriväärtuste väljavedu. Näiteks, kui see auto oleks kuulunud viimasele ennesõja aegsele Leedu presidendile. Või nende mingile tähtsale kultuuritegelasele. Ja siis peab ka vist riik selle ära ostma.
Vasta

На послевоенных "ГАЗ-11-73" применялись уже тормоза не с механическим приводом (как было у его предшественников), а с гидравлическим.

Väidab: https://gazel-time.com/gaz-3111/2816-leg...i-gaz.html
Vasta

(26-01-2019, 22:49 PM)Formika Kirjutas:  
(26-01-2019, 18:23 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Kahju tõesti, kas Leedu vabariik ei piira rariteetide välja vedamist. Eks tegelikult tean vastust isegi ,aga kurb tulevik.
 Keelata saab kultuuriväärtuste väljavedu. Näiteks, kui see auto oleks kuulunud viimasele ennesõja aegsele Leedu presidendile. Või nende mingile tähtsale kultuuritegelasele. Ja siis peab ka vist riik selle ära ostma.

(27-01-2019, 02:20 AM)Raivo Kirjutas:  На послевоенных "ГАЗ-11-73" применялись уже тормоза не с механическим приводом (как было у его предшественников), а с гидравлическим.

Väidab: https://gazel-time.com/gaz-3111/2816-leg...i-gaz.html
Seni vaikiva kuid hasartse lugejana ( hr Formika ja Taavi lood), pean konstateerima fakti,et pärijate mõistus tuleb aastatega ja siis on juba hilja... .Tehnikamälestiste väljavedu (loe müük) on muidugi keelatud, aga sünnib siiski, olenematta asjaolust, et muinsuskaitset sellest tagumisel tunnil informeeriti (mälestis oli siis veel Eestis).
Vasta

Lugedes Smirnovi konstrueerimisbüroo kodulehte tundub ,et nad on  suutnud taastada ühe kuuest GAZ faetonist . Nende andmetel on tegemist marssal   Vorošilovile kuulunud autoga millel, ainukesena  lahtine kere jäi kinnise sedaani vastu vahetamata ja kuskilt Samaara kandist olevat leitud isegi selle auto jäänused . Autot taastati  kui GAZ 61-40 .  Fotosid valmis autost nende kodulehel ei ole , ainult mõned pildid taastamise algfaasist.  http://kbsmirnova.ru/catalog/gaz-61-40/

Lisatud pildil lihtaslt üks Idanaabrite  meistertatud GAZ faetonist  (võb  ka Ford olla).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(06-02-2019, 12:00 PM)Ferry Kirjutas:  Lugedes Smirnovi konstrueerimisbüroo kodulehte tundub ,et nad on  suutnud taastada ühe kuuest GAZ faetonist . Nende andmetel on tegemist marssal   Vorošilovile kuulunud autoga millel, ainukesena  lahtine kere jäi kinnise sedaani vastu vahetamata ja kuskilt Samaara kandist olevat leitud isegi selle auto jäänused . Autot taastati  kui GAZ 61-40 .  Fotosid valmis autost nende kodulehel ei ole , ainult mõned pildid taastamise algfaasist.  http://kbsmirnova.ru/catalog/gaz-61-40/

Lisatud pildil lihtaslt üks Idanaabrite  meistertatud GAZ faetonist  (võb  ka Ford olla).
 Smirnov teeb GAZ M11 baasil 61-40-t. Minu teada pole veel eriti kuhugi jõutud. Probleemiks auto tagaosa, mille minul tuli USA-st terve auto osta. Kuidas nad selle probleem lahendavad, raske öelda. Kui nad selle käte vahel valmis teevad, siis kõvad mehed.

Pildil on üks Vene ime. Esimene pool autost on GAZ M1 ja tagumine pool GAZ A. Mootor sillad - jumal teab kust, aga 100% originaal.
Vasta

(06-02-2019, 13:05 PM)Formika Kirjutas:  Esimene pool autost on GAZ M1 ja tagumine pool GAZ A. Mootor sillad - jumal teab kust, aga 100% originaal.

See pole 100% originaal, vaid on 100% originaalne  Big Grin
Vasta

(06-02-2019, 13:29 PM)zazik Kirjutas:  
(06-02-2019, 13:05 PM)Formika Kirjutas:  Esimene pool autost on GAZ M1 ja tagumine pool GAZ A. Mootor sillad - jumal teab kust, aga 100% originaal.

See pole 100% originaal, vaid on 100% originaalne  Big Grin

"Analooge mitteomav"
Vasta

(15-01-2019, 23:27 PM)Formika Kirjutas:  Sain mõned süvistatud peaga poldid. Tuleb välja, et valed.

Nii, et vaja ikkagi 14 võtmele 8-lisi polte.

Originaalid olid sellised:

   
Vasta

(06-02-2019, 22:50 PM)nemps Kirjutas:  
(15-01-2019, 23:27 PM)Formika Kirjutas:  Sain mõned süvistatud peaga poldid. Tuleb välja, et valed.

Nii, et vaja ikkagi 14 võtmele 8-lisi polte.

Originaalid olid sellised:
 See paistab ka mingi liikursuurtüki mootor olevat. Plokk GAZ 11, aga kollektor ja hooratta ümbris teised. Ka paistab ees mingi väljavõte olevat. Mul sellist ei olnud.
Vasta

(06-02-2019, 23:05 PM)Formika Kirjutas:  
(06-02-2019, 22:50 PM)nemps Kirjutas:  
(15-01-2019, 23:27 PM)Formika Kirjutas:  Sain mõned süvistatud peaga poldid. Tuleb välja, et valed.

Nii, et vaja ikkagi 14 võtmele 8-lisi polte.

Originaalid olid sellised:
 See paistab ka mingi liikursuurtüki mootor olevat. Plokk GAZ 11, aga kollektor ja hooratta ümbris teised. Ka paistab ees mingi väljavõte olevat. Mul sellist ei olnud.
See peaks olema jah arvatavasti Kärevere luhalt pärit SU 76  pealt pool GAZ203 mootorist
Vasta

Sellest faetonist, siis üsna pikalt teatud, ma sain miskipärast aru, et suhteliselt hiljutine avastus kusagilt GAZ-i arhiividest.
1983. a. filmilõigus on seltsimees mistrimehel punane faetoni vähendatud mastabis koopia tehtud igatahes.

Kusagil 1:39 ajal

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne