(20-02-2019, 11:54 AM)cesium Kirjutas:  Sellest faetonist, siis üsna pikalt teatud, ma sain miskipärast aru, et suhteliselt hiljutine avastus kusagilt GAZ-i arhiividest.
1983. a. filmilõigus on seltsimees mistrimehel punane faetoni vähendatud mastabis koopia tehtud igatahes.

Kusagil 1:39 ajal

Midagi pole öelda, mehel tahtmist on. Ainult punasena neid ühtegi ei tehtud. Aga see selleks. Saaks auto ka kruustangide, vasara ja viili abil valmis Sad . Huvilistele teadmiseks, et projekt on pandud ootele ja momendil tunneli lõpus valgust ei paista. Praegu pühendun teiste projektidele (Zim Faeton, Gaz 20G, Zil 115 ja GAZ A).
GAZ M1V8 ja GAZ 11-40 jäävad oma aega ootama. Praegu pole finantsilist võimekust ka kõigega tegeleda.
Vasta

Kuna projekt on varjusurmas siis tigedusest sai käigukang kõveraks painutatud Smile . Vast sai kah enam vähem.
   
Ega ma alla ei anna. Otsin uusi võimalusi. Momendil tunneli lõpust valgust ei paista. Ootan ära mis tuuled Leedumaal puhuma hakkavad. Kas minnakse asjaga edasi või mitte.
Vasta

Veider variant. Gaz 61-417 vist?


[Pilt: 1942-gaz-61-417.jpg]

Gaz 61-417

[Pilt: gaz-61-417-01.jpg]

[Pilt: 15534576555-4ef6d8fa36-c.jpg]
Vasta

(29-04-2019, 11:14 AM)Taaviw126 Kirjutas:  Veider variant. Gaz 61-417 vist?
 Jah. 61-417 Jõuti valmis teha tervelt 36 tükki 1941 a.-l.  Kasutati kergsuurtükkide veoks. Kõik said sõjas otsa. Tänapäeval eksisteerib üks replika.
Vasta

Nagu kunagi sai siin kirja pandud, sai seda GAZ 11 projekti koos lätlaste ja leedulastega alustatud. Tänane seis on selline, et Läti isend on valmis ja Motors Muuseumis kõigile imetlemiseks välja pandud. Kere on neil jah GAZ 11 aga käiguosa mootor GAZ 51, käigukast ja tagasild Pobeda. Leedukate projekt seoses selle eestvedaja lahkumisega parematele jahimaadele jääb lõpetamata. Seal tohutu hulk lõpetatud ja lõpetamatta projekte läheb müüki. Sauliuse nainne tahab kõik ruttu maha müüa. Pakkus mulle GAZ 22 eksport varianti 45 000.-€ eest Taastatud viimase peale. Taastamis kulud 75 000.-€. Pole selliseid vahendeid, et neid sealt soetada. 
 Nüüd siis pusin tasapisi oma 11-40 projekti edasi. Pobeda käigukastist hakkab tasapisi saama GAZ 11 käigukast. Kuna põhiline osa GAZ 11-d toodeti enne sõda ja vähesel määral ka sõja ajal, siis sinna nad jäidki ja ühtegi originaalset GAZ 11 käigukasti pole veel seni kuskilt leitud. Neil paarisajal autol, mis peale sõda toodeti, vahetati kiiresti käigukastid ja kardaanid Pobi omade vastu välja. Tegelikult I seeria Pobeda ja GAZ 11 käigukast on sama sugused, erinevus on ainult tagumises otsas, mida ma siis jooniste järgi üritangi taastada. Põhi probleem on spidoka ajamis. Aga see probleem sai ka lahendatud.
   
   
Vasta

Tasapisi tiksub siis GAZ 11-40 projekt ka edasi. Lusikat pole nurka visanud aga mainimata ei saa jätta, et nende ennesõja aegsete Vene masinate originaali ajamine on üks kolgata tee. Seda närvi ja vahendite ja aja kulu ei oska millegagi mõõta. Valmis sai siis käigukasti tagumine osa. Tehtud täpselt tehase jooniste järgi. Isegi spidomeeter hakkab tööle, kuigi olin vahepeal valmis sellest loobuma. 
   
Vasta

Käisin esi otsa iluvõrega liivapritsis. Pilt mis pärast avanes on nagu alati masendav. Igatahes tuleb asi taastada, sest paremat kuskilt leida ja võtta pole. Venemaal on praegu 3 Gaz 11 projekti pooleli (need mis mul teada), kaks neist on käega vist löönud, üks punnitab edasi. Vahel kirjutab mulle aga ta pani peale 52 mootori ja käiguosa Pobedalt. Tal puudub ka see nina ja pole seda aastaid leidnud. Plaanib ise tegema hakata. 
   
   
   
   
   
   
   
Nagu näha on nõukogude sepad aastakümneid selle kallal maadelnud. Tavaliselt need esimese otsa värgid nii läbi ei roosteta. Kardan, et on kuskil maas vedelenud oma jagu.
Vasta

Kuidas pooridest rooste kätte saad - läheb happevanni?

Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta

(06-06-2019, 14:44 PM)Walter Kirjutas:  Kuidas pooridest rooste kätte saad - läheb happevanni?

Kui suur see tükk on, kui mahub, siis saame aidata elektrolüüsivanniga, mälu järgi ca 1,8x0,6x0,8 m. Happega võib pärast elektrolüüsi korduvalt üle pintseldada ja vahepeal niisutada. Siis saab hää. Kõikse parem oleks viimasena lasta läbi ultrahelist, aga suuri vanne ma ei tea.
Vasta

(06-06-2019, 15:26 PM)honkomees Kirjutas:  
(06-06-2019, 14:44 PM)Walter Kirjutas:  Kuidas pooridest rooste kätte saad - läheb happevanni?

Kui suur see tükk on, kui mahub, siis saame aidata elektrolüüsivanniga, mälu järgi ca 1,8x0,6x0,8 m. Happega võib pärast elektrolüüsi korduvalt üle pintseldada ja vahepeal niisutada. Siis saab hää. Kõikse parem oleks viimasena lasta läbi ultrahelist, aga suuri vanne ma ei tea.
Kõigepealt tuleb vaadata, mis asjaga üldse saab. Tõenäoliselt tuleb kahjustatud kohad kõik välja lõigata. Sellest sinu elektrolüüsivanni suurusest piisab täiesti. Eks kui asjaga niikaugele jõuan siis võtan vajadusel ühendust.
Vasta

Essust saia tegemine jätkub. Jumal ainult üksi teab, kas see 11-40 projekt ka kunagi valmis saab aga lootma peab. Käsil ikka seesama nina. Paistab et sellest saab asja küll.
   
   
   
   
Esiotsa iluliistud, mille leidmine kunagi sai siin suure vaimustusega maha hõigatud osutusid praagiks. No vähemalt on mille järgi uued teha.
Vasta

Kõige komplitseeritum koht, nagu ta vist aegade hämaruset saadik on olnud, on vända augu ümbrus Big Grin. Big Grin.
Pildilt ka näha, milline ta peaks välja nägema.
   
Vasta

Õnnestus hankida Täiesti originaalsed vedru kammitsad, esialgu küll ainult esisillale. Sellised käivad ka tagumisele, ainult natuke pikemad. Kui kellelgi on pakkuda siis võtku kontakti.
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne