22-08-2019, 17:45 PM
(22-08-2019, 16:32 PM)Raivo Kirjutas:(22-08-2019, 09:37 AM)Formika Kirjutas: Kahjuks pole arhiivist leitud ka GAZ 11-40 raami jooniseid. Lihtsalt on kirjas, et on mõningad erinevused, võrreldes GAZ 11-73-ga ja et raami tugevduseks on paigaldatud täiendav risti tala. Kus, milline???.+
Kas see raami erinevus on 11 eri kerede või M1-ga võrreldes?
Mingi pilt raamist on siit teemast korra läbi käinud.
Mul on ka pilt lehest 11-5005, kus keskmise X ees on ristitala, see pole see?
Raami pilt, mis siit läbi on käinud kuulub GAZ 11-73-le. 11-40 raami pilti ega joonist pole õnnestunud leida. Mingis tehnilises dokumentatsioonis on kirjas, et kasutati Gaz 11-73 raami, millele lisati täiendav rist tala (kuhu????) ja raam oli 12 cm pikem. Tõenäoliselt seoses pagasniku olemasoluga. Tõenäoliselt seoses pikema raamiga oli vaja ka seda täiendavat rist tala. Kuna aastatel 1938 - 1940 ehitati ainult 6 autot, siis tõenäoliselt oli ka autode juures erinevusi. Esimesed neli autot olid varustatud Dodge mootorite- ja käigukastidega. Samuti esiots neil autodel oli sama, mis M 1-l. Autod 5 ja 6 olid juba GAZ 11 mootori ja ninadega. Gaz 11-l on X tala ees risttala, aga sinna kinnitub mootori tagumine ots, millele kinnituvaid kronsteinide jooniseid aitasid mul siia üles sättida. See täiendav risttala peaks olema peale X talasid.