23-08-2019, 19:24 PM
Täna sai siis sillad alla ja mootor paika.
Kõigepealt kontrollisime üle mootori tagumise osa kinnituseks vajaminevate kronsteinide jooniste õigsuse. Kuna mootor on originaal ja raam ka, siis mõõtmiste tulemusel peaks asi ilust klappima. Nüüd vaja ainult need valmistada.
Teiseks sai selgeks et veepumba rihma seib või õigemini tiiviku kinnitus on vale. Kuna originaali ei olnud, siis sai kasutatud Pobeda oma. Tuleb välja, et ei sobi. Ventilaator on liiga ees ja vahe radiaatoriga jääb olematuks. Ühesõnaga tiivikut on vaja taha poole 1,5 cm saada.
Kolmandaks ka esimesed mootori padjad on valed, peavad olema pool senti madalamad. See on hästi näha kui vaadata raamil olevast vända august.
Eks see on tulevaste probleemide väike algus. Lahendamist vajavate probleemide ja puudu olevate detailide nimekiri masendavalt pikeneb
Veel palve kõigile kaasfoorumlastele, kui kellelgi on pakkuda GAZ M1 või GAZ 67 ühte normaalset velge. Pakkuge välja.
Kõigepealt kontrollisime üle mootori tagumise osa kinnituseks vajaminevate kronsteinide jooniste õigsuse. Kuna mootor on originaal ja raam ka, siis mõõtmiste tulemusel peaks asi ilust klappima. Nüüd vaja ainult need valmistada.
Teiseks sai selgeks et veepumba rihma seib või õigemini tiiviku kinnitus on vale. Kuna originaali ei olnud, siis sai kasutatud Pobeda oma. Tuleb välja, et ei sobi. Ventilaator on liiga ees ja vahe radiaatoriga jääb olematuks. Ühesõnaga tiivikut on vaja taha poole 1,5 cm saada.
Kolmandaks ka esimesed mootori padjad on valed, peavad olema pool senti madalamad. See on hästi näha kui vaadata raamil olevast vända august.
Eks see on tulevaste probleemide väike algus. Lahendamist vajavate probleemide ja puudu olevate detailide nimekiri masendavalt pikeneb
Veel palve kõigile kaasfoorumlastele, kui kellelgi on pakkuda GAZ M1 või GAZ 67 ühte normaalset velge. Pakkuge välja.