Kuna mul on järg käest ära mis on pikem ja mis lühem ja mille suhtes, siis riputan korra veel pildi kus kenasti näha mööda põrandat jooksev ukse postidega kohakuti olev tala pildi paremas servas;
pöörake tähelepanu selle tala poltidele millega ta põranda küljes kinni. Sellest poldirivist 5-8cm vasakule ehk kere suhtes ettepoole jookseb kahtlaselt samasugune augurivi. Sama tähelepanek on ka reisija poolel. On sellele mingi loogiline selgitus ?

[Pilt: attachment.php?thumbnail=77258]

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta

Tugevdusribide asukohti arvesse võttes oleks tala loogiline kinnitus selles tühjas poldireas.
Vasta

Ega see lihtne hobi olegi, veel vähem odav. Seda põnevam on neil( no vähemalt minul) kellel sellist võimekust pole , asjade käiku jälgida ja kaasa elada(siiani küll vaikselt, kuid mõtlesin sõna sekka öelda).
Väga põnev on jälgida. Ja kui aus olla, siis need on(ksf. Formika teemad) esimesed, mida siit otsin. Taawi Gaz on on ka esimeste seas. Väga vähe on hästi ja korralikult dokumenteeritud ja argumenteeritud projektieemasid( ennem seda olid põnevaimaid ksf.Martin-i Volga teemad volgaklubis ja tema seiklused ka mõne lääne päritoli suksuga).

Teema peategelasele, ja ka tema kamraadidele elan kaasa kogu hingest ja omanikule ikka jõudu ja jaksu nendega tegelemiseks :Big Grin 

K.

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta

(17-09-2019, 23:53 PM)Kadjakas Kirjutas:  Tugevdusribide asukohti arvesse võttes oleks tala loogiline kinnitus selles tühjas poldireas.

Tundub nagu ebaloogiline, et pikk uks tehti lühemaks ja siis veel uksepost viidi tahapoole.
Mis sinna tala peale käib - iste? Ehk taheti ette rohkem ruumi ja iste viidi tahapoole.
Selle tala kinnitus uksepostide külge paistab selline üsna amatöörlik olema.

[Pilt: 1937-Ford-Phaeton-a-33.jpg]
[Pilt: Ford37phaeton7.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne