2004 berlingo tagapidurid
#21

trumlil rant maha käiatud ja kui otsas on ( mõlemalt poolt ) käivad klotsid tihkelt vastu.
Pakkuge variante ikka mis reaalsed oleks.  Järgmisena et trummel liiga kulunud jne, aga vana süsteemiga sai ju enamus rõhust kätte. peale mida sai kõik uuesti paika aetud, et vältida olukorda et klots liiga kaugel jne, kuigi klotsi jagub, ka paremale, vasakule visates.
Vasta
#22

Nagu sääreväristaja... säde on, bens on aga käima ei lähe Big Grin 

Töösilinder pidurdab nii et kolvikesed kummiluttide otsas rippus kuid pidur ikka ei võta?
Missugune oli klotside paikareguleerimise metoodika? Kui kangekstallatud pedaalil on peale nipli avamist veel pool maad põrandani minna siis võiks ju igasugu hüdraulikapoole vead välistada (peasilinder tekitab survet, regulaator ei ploki, niplist tulev õli peaks välistama mingisugused lõpunipuurimata avad) Mitu korda jutti vajutades võib ka ikka käsitsi trumlit ringi ajada?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#23

(28-09-2017, 00:24 AM)Tercel Kirjutas:  trumlil rant maha käiatud
...

Kas klotsid on uued, vanad samas asukohas või vanad uues asukohas? Palju seda ranti oli? Trummel on ikka lubatud mõõdust väiksema siseläbimõõduga klotside tööpinnalt?

Kui käsipidur on OK, siis vast võib välistada klotside ja trumli sobimatuse. Kas käsipidur annab nõutud pidurdusjõu välja? Kui ei, siis ikkagi ei klapi klotside ja trumli diameetrid.

Kui annab välja, siis mingil põhjusel ei jõua surve töösilindrisse. Küsin ka: kas pedaali pressides ja siis niplit avades pedaal vajub põrandani ja samal ajal tuleb niplist korralik katkematu juga? Või niriseb natuke õli, pedaal ei vaju üldse või vajub vaid veidi ning ongi kogu "õhutamine"?

Mulle tundub, et midagi olulist on jäänud rääkimata... Ega trumli sisepinnal ole näha jälgi klotsimetalli hõõrdumisest trumli vastu? Et ei oleks nii labast asja, et klotsi ülemine nurk jääb kandma sisemise randi taha.
Vasta
#24

(27-09-2017, 21:25 PM)Tercel Kirjutas:  Kahjuks jälle, et klotisd vajutab trumlile vastu ja hõõrdetegur on olemas, aga mitte piisav. Pedaalile mõjuvast survest ei olene tagapidurite efektiivsus, kas vajutad 2 jalaga või ühega. Kätega saad ikka liigutada rattaid piisava jõuga muidugi. Trummel vasta klotse jne. Ennem kui toru järgi andis, sai peaaegu normi kätte, aga uute juppidega ( ka vanadega, regulaaator ) ei ole mitte midagi. Käsipidur nagu kännutaga, võtab iga lopsuga, kässar stendis parem kui jalgpidur ja oluliselt.

Siit järeldub, et rattad on õhus. Regulaator sulgeb õlile tee ja õhus pidurdamist ei saagi toimuda.
Lase auto vastu maad kogu tema raskusega ja proovi siis kas pidurdab.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#25

(27-09-2017, 17:27 PM)Tercel Kirjutas:  kässar töötab õli purskab, pedaaal põrandas nippel lahti lasta.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#26

küsime üle kuskohast sa keerasid klotsid vastu trumlit ?
kogu jutt meenutab valet  paigaldust ja reguleeringut   kui õli on ja kõik justkui toimib ...
kodused remondimehed regullivad väga tihti trummel pidurit valesti , (palun vabandust kellegi solvamise pärast)  oma igapäeva töös näen seda tihti Sad
Vasta
#27

Muidugi teema kuhu alla on asi tõstetud on on vägev.
Igatahes uus peasiloinder olukorda ei lahendanud, klotsidel katet nagu jõge ja ühtlaselt kulunud, ennem kui toru katki vajutati oli asi peaaegu hea, ühesõnaga hetkel läks uue peasildri ja vana regulaatoriga ( REGUlAATOR KINNI TÕMMATUD) nibin nabin läbi, eelnevalt oli regulaator siis koormamatta asendis ehk pidurid kõige lahjemad, aga õige se asi siiski pole. Kässar annab ilusti välja, õhutades pedaal vajub põrandasse, õli purskab kogu vajumise aja jooksul jne. Natuke pedaali vajutades juba on klotsid vastas, aga mida pole on siiski pidurdusjõud, aga vahetpole, elame näeme mis saab.
Vasta
#28

Uuri esindusest. Mingitel craisleritel näiteks tuli kuskilt x kohast õhutada et õli normaalselt tagapiduriteni jõuaks....
Vasta
#29

Ilmselt ei puutu küll berlingosse aga kunagi 309 puhul kui ka tagapidurite nõrkus pinda käis, tuli välja, et neid ei saanudki olla. Blokeerumine oli välistatud klapiga. Manuaali järgi pidi ka nii olema, see oli seal suisa kirjas. Tuuleveskimeistrite naljad
Vasta
#30

Kui kõik muu on korras, siis soovitaks siiski trumli läbimõõdu üle mõõta. Jaapanlastel on see lausa trumli sisse kirjutatud/valatud. Trumlid kuluvad, tihti on ovaalsed ja viskavad. Kui palju ranti trumlil oli?
Vana klots on aja jooksul sobitunud, uue raadius enam ei klapi ja pidurdab ainult keskelt.
Ise paar korda selle teema läbi käinud. Klotsid uued, kolvid liiguvad, trummel läheb tihedalt klotsidele peale ja ülevaataja laiutab käsi: mida pole, on pidurid.
Kulunud oli 1mm vähem lubatust. Uute trumlitega viskas stendist minema...


Vasta
#31

berlingo sai ka uued torud,voolikud,klotsid, pidureid netu, aga mul polnud ka kässarit korralikult, lõpuks nuputasin välja, et klotsid ptusid trumlit ainult ülemise otsaga, sai alumise otsa metallile suts juurde keevitatud ja pidurid hakkasid tööle, enam polte pingutades ratas ringi ei käinud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne