trapetsibuum võredisainis
#10

Ehk lühidalt kokku võttes: ära erine massist. Muidu oledki see imelik poiss seal klassi nurgas.

Aga autodisaini tippteoseid, (ehk imelikud poisid nurgast):

https://en.wikipedia.org/wiki/Cord_(auto...00243).jpg
Cordi absurdsed jooned on ühendatud voolavaks tervikuks ja see on üks vähestest autodest kus kupee on ilusam kui kabrio. Pööra tähelepanu mootori ruumi kujule. Tegelikult klassikaline kirst, aga disaineri joon paneb asja paika.


https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_E-T...9_1964.jpg
Selle auto geniaalsus on ainult kahes elemendis, mootori ja reisijate ruumi mahtude võrdsuses. (hilisem pikendatud versioon, oli juba "vastutulek kundede nõudmistele" ja pehmelt öeldes proportsioonide mõttes jama. Ja teine element oli legendaarsed ellipsis rattakoopad.

Ja põhjamaade disaini klassika:
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P180..._Essex.JPG
Kas tunned ära IKEA tugitooli ? Jah see tugitooli joon on seal olemas. Suur küsimus, kumb oli enne kas Ikea tugitool või karge Rootsi disainiga sportauto ? Ja kes ei tea milline on Ikea tugitool:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S49197825/

Kas märkasid millised olid nende esivõred ? Tegelikult tahan sellega öelda, et ära vaata elementi vaid tervikut, panna jooksma joon üle auto, mis algab esivõrest ja kaob ära tagatuledesse see on kunst, aga see joon määrab ära kogu terviku. Ja tänastes autodes seda joont ei ole, kuna üks grupp disainereid Münhenis joonistab tulesid ja teine grupp (jah grupp umbes sada inimest) Tokios sirgeldab esivõre (mille tulemusena on kõik väikesed elemendid nii üle disainitud, et mine lolliks ja nad isegi mitte ei sirgelda vaid klõpsutavad hiirt arvutis, kusjuures tõenäoliselt kasutavad kõik veel sama tarkvara. Kust tuleb siis disaineri lennukas vabakäe joon ?), ja kui need kaks pilti kokku saavad siis tulevad ökonomistid kes sellegi ära rikuvad. Ja siis on igasugused kõrguse-kauguse-ohutuse ja muud nõuded. Mul on tänastest autodest täiesti poogen, ainult märk roolil tuletab meelde millises plasti vabrikus see tehtud on. Kahjuks. Aga sõidavad nad muidugi hästi.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta


Sõnumeid selles teemas
trapetsibuum võredisainis - Autor: TeeTL - 28-09-2017, 22:57 PM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: MeelisV - 29-09-2017, 08:16 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: rulli - 29-09-2017, 08:45 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: TeeTL - 29-09-2017, 09:33 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: stretch - 29-09-2017, 10:12 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: olevtoom - 29-09-2017, 11:37 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: stihl - 29-09-2017, 12:39 PM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: Alts - 29-09-2017, 16:39 PM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: stihl - 29-09-2017, 22:17 PM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: spitfire - 30-09-2017, 00:09 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: linnuke - 30-09-2017, 00:33 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: stihl - 30-09-2017, 09:15 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: spitfire - 01-10-2017, 00:01 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: v6sa - 02-10-2017, 11:14 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: TeeTL - 02-10-2017, 09:32 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: Jansa - 03-10-2017, 21:58 PM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: MeelisV - 04-10-2017, 09:01 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: spitfire - 04-10-2017, 00:11 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: spitfire - 04-10-2017, 00:20 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: TeeTL - 04-10-2017, 01:13 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: stihl - 04-10-2017, 08:18 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: stihl - 04-10-2017, 08:24 AM
RE: trapetsibuum võredisainis - Autor: Jansa - 04-10-2017, 17:28 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne