01-10-2017, 09:27 AM
Helistamisest nii palju et tänapäeval on köigi telefonidel flatrate ei saa ju keegi öelda et helistda on kulukas.
DHL -is kasutasid enamus kõnekaarte ma arvan et DPD on sama. Isegi eelistan maksta ainult teenuse(internet) mida ma tõesti kasutan, teen ca 5min kõnet kuu nt.
Pealegi kipuvad siis kliendid oma pakke taga otsima nii et oma nr-lt helistamine on paha mõte. Kulleril ei ole selleks aega planeeritud (2.5 -5 min. pro kunde) et helistada klientidele et ta teeb seda siis oma ajast? Kuller kulutab igale teisele helistades 1x50 oma aega millest ei maksta? ka 10 min päevas tasuta töötamist ei meeldi meile kellegile UPS-il on selleks eraldi teenused ja inimesed
DHL -is kasutasid enamus kõnekaarte ma arvan et DPD on sama. Isegi eelistan maksta ainult teenuse(internet) mida ma tõesti kasutan, teen ca 5min kõnet kuu nt.
Pealegi kipuvad siis kliendid oma pakke taga otsima nii et oma nr-lt helistamine on paha mõte. Kulleril ei ole selleks aega planeeritud (2.5 -5 min. pro kunde) et helistada klientidele et ta teeb seda siis oma ajast? Kuller kulutab igale teisele helistades 1x50 oma aega millest ei maksta? ka 10 min päevas tasuta töötamist ei meeldi meile kellegile UPS-il on selleks eraldi teenused ja inimesed