04-10-2017, 00:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2017, 00:03 AM ja muutjaks oli aeroplano.)
(03-10-2017, 22:09 PM)Inri Kirjutas: Homme kirjutan sellest ka ajkirjanikele tiba. No f... f... f...
Milleks? Sellest ei muutu niikuinii midagi ja see on niigi teada, et DPD on üle prahi kõige sitem kullerteenus juba aastaid. Viimase 4 aasta stampvastuseid:
1) Tel nr puudub (on nii paki peal kui "süsteemis" must-valgel kirjas)
2) Saaja tel välja lülitatud (on sisse lülitatud 24/7)
3) Saaja aadress vale (on õige nii pakil kui "süsteemis")
4) Uksekell ei tööta (töötab)
5) Fonolukk ei tööta (fonolukku pole olemas)
6) Uksekood puudub (uksekoodi pole olemas)
7) Extra JACKPOT: kuller unustab paki depoosse ja ebaõnnestub järgmised 2-3 päeva üleandmisega.
Tegelik põhjus kõigel sellel: kuller ei viitsi/jõua/saa kohale ilmuda. Misiganes põhjusel, näiteks talvel sajab lund või suvel on palav või kütus sai otsa või auto läks katki vms.
Viimane superpakkumine oli B2B toimetuseks oli reedel 18-19 vahel, kui tööpäev lõpeb 17.... Reedel!