Vihkan seda postiteenust, ehk kas tõesti teisiti ei oleks saanud?

52$, iseasi mis see teadmine sulle annab

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Mul midagi vinguda ei ole, lihtsalt üks 'oma' pakike ka kuskil ilma peal rändamas ja tore aegajalt vaadata.
Ebay ost on, tulema hakkas rängal karoona ajal märtsi lõpus Cäliforniast. Ebay kaudu träking on kasutajasõbralik, nägin pakikese jõudmist teksasesse, jamaikale, new-yorki. Seal veetis mitu päeva kuniks selgus, et üle okeaani ikka ei saa, estonia oli bläklistis ka. Siis tagasi jamaika-teksas-sanfransisko.
Samal päeval kui tagasi jõudis, sai usps kanalid jälle lahti, lennukid lendama ja algas sama teekond müüjaga kokkuleppel uuesti. Hetkel on mul uus träking number ja läbi usps süsteemi saan loo arengut jälgida, aga see on tükkis tuimem, peale sanfransisko regional faciliti on vaid 'in transit' märge.
Asi ise on $19,90 nii et kogu operatsioon on suures osas meelelahutuslik, jõuab-ei jõua seia. Kui jõuab, on big jeee, kui ei, full refund, nagu rancho sell pakkus peale esimest kojupöördumist. Ja noh, läeb kaduma siis läeb kaduma.


Vasta

minu DPD saaga läheb nii pikale et peab hakkama kuupäevalist logi pidama

22.05 ® tellimus
23.05 (L) sain pakiteate koos nr.ga
25.05..26.05 (E...T) jälgimises ei toimunud mingeid liigutusi
27.05 (K) pöördusin kirjalikult DPD poole küsmusega kas kõik on tellimusega OK ehk miks pole pkile järgi mindud ?
27.05 (K) sain oma küsimusele lausa kaks vabanduskirja et asi viibib ja kõik. põhjendust pole. on uuesti töösse pandud.
29.05 ® tegelesin asjaga tel teel esitasin küsimusi paki stattuse kohta ja sain vabandusi sauti tel teel.
30.05 (L) sain e.postile üllatuslikult uue pakiteate koos uue pakinumbriga.
02.06 (T) saatsin uue kirjaliku küsimuse paki stttuse kohta koos eelneva tegevusetuse kirjelusega
02.06 (T) sain vabandustega vastuse et minu pakile tehti nende poolt uus teade ja seetõttu ka uus nr.
lisaks kirjutati et paki korje on 1...2 tp. peale tellimust seletuseks siis mis siis minu puhul uuesti oli L ja nüüd T õhtuks peaks need 2 tp ju läbi saama.
lisaks tegelesin vahepeal uue paki tellimusega ja loll astub ikka sama eha otsa. ma siis panin uuesti lootused DPD peale et kui nad lähevad ühele pakile järgi siis võtavad ka teise.
Ehk siis 
03.06 (K) küsisin esimese paki staatuse kohta millele ei saanud vastust
03.06 (K) sai tellimus kirja teisele pakile samast kohast samasse kohta
04.06 (K) sain DPD-lt teatise et kuller läheb pakile järgi 15.14..16.14
teavitasin sellest saatjat ja saatsin ka dpd-le pildid pakkidest mis ootavad 
04.06  (N) peale kella 16.14 satsin päringu et "kuidas õnnestus"
05.06 ® sain vastuseks et kuler oli väidetavalt käinud aadressil aga mitte võtnud minu pakke vaid mingid teised pakid. süüdistatakse kullerit ja öeldakse et pakid lähevad uuesti töösse.

ehk oleme jõudnud sujuvalt tagasi reedesse millest alustasime ja seega on esimese paki tellimuse esitamisest möödunud 14 päeva mille sisse jääb siiis 10 tööpäeva ja teise puhul siis 3 tööpäeva ja senini pole isegi pakkidele järgi mindud.

tähelepanu väärib veel see et iseteenindusets pakki tellides maksad rohkem kui läbi telefoni jaklienditeenindaja.
aga hindade üle me veel hakkame rääkima s.t. ilmselgelt ei ole ma nõus sellise hinnaga mis peaks vastama hoopis teise teenusekvaliteedi tasemele.

ütleme nii, et enam ei ole naljakas.

kõik kes teevad midagi neil võib midagi juhtuda sellest polegi midagi
määravaks saab see kuidas see jama ära lahendatakse siin selles ürituses ma ei näe hetkel et keegi lahendaks midagi.
eks igaüks teeb omad järeldused DPD rahvusvahelise teenuse toimimise kohta - mina ütlen et neil puudub igasugune kontroll ja vastutus.
Vasta

Reedel sai veel DPDga mitu korda kirjavahetust peetud ja valus "sool haavale" oli see kui kirjutati järgmist


Tsitaat:Täna rääkisime üle veelkord oma Inglismaa kolleegidega, et tuleb küsida pakke mis lähevad Eestisse ja see info lubati edastada kulleritele. Segadus võis tekkida ka sellest, et sellel aadressil käiakse praktiliselt iga päev ja korjatakse peale suur kogus erinevad saadetisi, mis on juba sildistatud


Ehk mis krd. süsteem seal DPDs on ?
paber ja märkmik ? nagu ehk siis polegi gps/navi süsteeme, logistikuid ja lao/pakihaldusprogrammi.
oleks ju loogiline et kui kuller läheb siis on tal ju oma elektroonilises terminalis näha mitu pakki ta peab peale korjama 
kaks nädalat on seal pea igapäevaselt väidetavat käinud kuller ja nii et on mitu meeldetuletust saadetud aga ikka kellegi mälu veab alt 
mis puudutab sildistamist siis mul on foto pakist kus on peal silt minu aadressi ja nime ja muu dataga - mis sildistamist nad veel ootavad pealekorjatavalt pakilt ?

igaljuhul kui ma seni olin seda teenust tarbinud varem väga edukalt samalaadsena, et "siit" tellinud kulleri "sealt" mulle pakki tooma - läks ja tõi, ajaliselt kõik hästi 
siis nüüd tuleb otsida edaspidiseks alternatiive. see oli hea sellel juhul kui saatja/müüja ise ei tahtnud saata või siis tema saatekulud olid 2x kallimad jms.

kellel on kogemusi peale DPD alternatiivsest toimivast süsteemist paki tellimiseks kaugelt enda juurde stiilis ise tellin ise maksan ?
Vasta

(07-06-2020, 17:09 PM)MeelisV Kirjutas:  Reedel sai veel DPDga mitu korda kirjavahetust peetud ja valus "sool haavale" oli see kui kirjutati järgmist


Tsitaat:Täna rääkisime üle veelkord oma Inglismaa kolleegidega, et tuleb küsida pakke mis lähevad Eestisse ja see info lubati edastada kulleritele. Segadus võis tekkida ka sellest, et sellel aadressil käiakse praktiliselt iga päev ja korjatakse peale suur kogus erinevad saadetisi, mis on juba sildistatud


Ehk mis krd. süsteem seal DPDs on ?
paber ja märkmik ? nagu ehk siis polegi gps/navi süsteeme, logistikuid ja lao/pakihaldusprogrammi.
oleks ju loogiline et kui kuller läheb siis on tal ju oma elektroonilises terminalis näha mitu pakki ta peab peale korjama 
kaks nädalat on seal pea igapäevaselt väidetavat käinud kuller ja nii et on mitu meeldetuletust saadetud aga ikka kellegi mälu veab alt 
mis puudutab sildistamist siis mul on foto pakist kus on peal silt minu aadressi ja nime ja muu dataga - mis sildistamist nad veel ootavad pealekorjatavalt pakilt ?

igaljuhul kui ma seni olin seda teenust tarbinud varem väga edukalt samalaadsena, et "siit" tellinud kulleri "sealt" mulle pakki tooma - läks ja tõi, ajaliselt kõik hästi 
siis nüüd tuleb otsida edaspidiseks alternatiive. see oli hea sellel juhul kui saatja/müüja ise ei tahtnud saata või siis tema saatekulud olid 2x kallimad jms.

kellel on kogemusi peale DPD alternatiivsest toimivast süsteemist paki tellimiseks kaugelt enda juurde stiilis ise tellin ise maksan ?

Arvestades seda, et breksitimaal ollakse paljudes asjades emand Viktooria aegadesse kinni jäänud, poleks imestada kui seal see asi poolenisti märkmikupõhine on.

Aga olles ise otsapidi sarnases valdkonnas tööl, tulevad mõned põhjused pähe küll, mis muidugi ei selgita juba praktiliselt kuu pikkust ülelaskmist. Kui samad jorrid käivad samas kohas pea iga päev korjamas, siis järelikult on tegu püsikliendiga, kes tõenäoliselt ise veo tellib. Komplekteerijajorrid panevad nodi kokku ja ühte kindlasse laonurka. Kuller tuleb, korjab peale ja kaob, töö käib suht õlitatult, kuller ei pühendu saadetiste kontrollimisele, sest kogu nodi on ühes nurgas. Kui süsteem on suur ja anonüümne, ei ole ka logistikut, kes konkreetsele kullerile jalaga sinnasamusesse taoks ja ta tähelepanu juhiks. 

Laojorride poole pealt on ka kõik tehtud, kaup komplekteeritud ja sildistatud, seisab kuskil riiulis kulleri ootel. Nad ei pruugi üldse teadagi, et seesama ahv kes nende tellimused iga päev ära viib, peaks need pakid ka võtma. Võibolla kontoris keegi teab, aga tellimusi on palju ja kedagi ei koti. Täitsa reaalne on ka see, et peale peab korjama DPD aga neil omal seal piirkonnas võrgustikku pole ja näiteks UPS teeb neile allhanget, seepärast ei oska keegi seda pakki ka UPSi kullerile üle anda. 

Kui tegu on näiteks mingi vahelaoga, kus kolmanda ettevõtte töötajad mitme erineva saatja kaupu komplekteerivad, on sarnased asjad eriti lihtsad juhtuma.
Tõenäoliselt seal mingi taoline kombinatsioon asjadest on, kuigi väga idiootne igatahes, et keegi nii pika aja peale kuskil mingit tulukest põlema pole saanud.
Vasta

Reede kell 16.39 tuli viimane kiri DPD-st koos vabandustega aga ei midagi lootust või positivset 

Esmaspäeval meenutasin müüjale et ole hea hoia kullerit kinni ja lase uurivad asja
samuti küsisin lõune paiku DPD-st kuidas läheb ja kas nad on meenutanud oma UK kolleegidele juhtumit
läks omajagu aega kui lõpuks enne õhtut tuli info, et oh üllatust pakid on reedel siiski peale korjatud. sama kinnitas ka müüja kes laost sama info sai.
lisaks kinnitas müüja, et neil käib DPD kuller 2...3 korda iga päev.

seega läks tellimusest reede õhtul kuni paki peale võtmiseni reede õhtul täpselt 2 nädalat. 

neil polegi mingit online süsteemi kus kulleri skänner/terminalist info serverisse ei jookse vms.

igaljuhul sain esimesele pakile nüüd juba kolmanda pakinumbri ja see näitab süsteemis, et on liikumine.

loodan, et ka kohale jõuavad. 
sealt maalt on tulemas hetkel 3 pakki neist kaks läbi DPD ja 3. saadab müüja mulle teadmata viisil. 
kõik siis matkaauto ehituseks  Cool
Vasta

(09-06-2020, 09:02 AM)MeelisV Kirjutas:  seega läks tellimusest reede õhtul kuni paki peale võtmiseni reede õhtul täpselt 2 nädalat. 
DPD on erakordne ja kordumatu teenusepakkuja. Mulle nii meeldib, kui pakk on nädalajagu saatja laos vedelenud ja DPD teatab nürimeelse järjekindlusega, et "korje ebaõnnestus kuna saatja polnud pakist teadlik"...

Muidugi on nad väga püüdlikud, aga lihtsalt neil ei vea selle pakivedamisega kuidagi, ei korje ega kohaletoomisega kuna:

1. Saatja pole pakist teadlik (tegelt teab ikka, a salgab vist, raip sihuke)
2. Saaja(saaja) fonolukk ei tööta (ei tööta tõesti, fonolukku pole olemaski)
3. Territoorium piiratud (piiratud on ainult DPD töötaja töötahe)
4. Saatja (saaja) tel ei vasta (ei vasta tõesti, keegi pole helistanudki)
5. Rasked ilmastikutingimused (talvel sadas natuke lund, ilmaime missugune)
6. Aadress DPD süsteemis vale (Siinkohal Kivipalluri Möte! Toimetaks pakiveo tellimusel ja pakil endal olevate aadresside järgi, mitte "DPD-süsteemis" oleva aadressi järgi?)

jne.

Kõik see kordub aastast aastasse ühte moodi, mitte midagi ei muutu.
Vasta

Venipakiga kogemus:

Lasin kommentaari kirjutada, et helistagu pool tundi ette. 
Helistas ja ütles, et kohe jõuab. 
Palusin oodata, alla 15 minuti no tõesti ei jõua ka kihutades kohale. 
Mõrudalt mainiti, et peab kohe teisse kohta minema aga ok, ootab. 
Jõudsin kokku lepitud kohta kohale, kedagi pole, polnud ka 10 pärast, saabus 15 minutil ehk täpselt minu poolt pakutud ajaks, mil ma oleks saanud normaalselt kohale jõuda.
Vasta

minu pakid saabusid lõpuks eile

ehk pealekorje tellmus UK-st 22.05
tarnimine EE-s 15.06

ehk siis kolm nädalata ja mõni päev peale

samas 22.05....05.06 ei toimunud midagi

reaalne transport oli siis korje 05.06 ja kohal 15.06 = 11 päeva ehk 7 tööpäeva
Vasta

(12-06-2020, 20:31 PM)tõnn Kirjutas:  Lasin kommentaari kirjutada, et helistagu pool tundi ette. 
Helistas ja ütles, et kohe jõuab. 
Palusin oodata, alla 15 minuti no tõesti ei jõua ka kihutades kohale.
...

see on universaalne reegel, et kõik kirjutatud täpsustused lähevad otse prügikasti ja kullerile jääb vaid "maale, vanaemale".

Pistke endale istelihasesse see e-müük, kulleritega saab asju ajada vaid töötu 24/7 kodus istuv inime. Oma aega väärtustaval "põikpäisel fossiilil" tuleb valida kas kapitarne või (mitmel puhul ka odavam) korje koha pealt.
Vasta

Noo, kulleriteenus pole ju töötutele. Seda saab kasutada ka inimene, kes ei pea 24/7 kedagi orjama, et omi pangalaenusid maksta. Näiteks.
Ja kujutate ette, et selliseid inimesi on siin Maarjamaal veel säilinud. Üsnagi mitmeid. Vähemasti minu tutvusringkonnas Smile
Vasta

paar korda olen dpd-ga veidi suurema gabariidiga asju lasknud omale tuua.
ei oska küll kurta, kuupäeva-kellaaega sai ette kokku leppida ja töötavale
inimesele pakuti kenasti laupäeva.
eelmisel päeval helistas kuller ja küsis kas asi jõus ja kas võtab hommikul kauba peale.
orienteeruva saabumise aja pakkus ka ja see pidas üsna kenasti paika.
Vasta

Et suudad olla koguaeg kodus, just siis kui kulleril vaja on ja raha tiksub pidevalt peale?
Kas näiteks torumees või politseinik saaks ka ehk kaugtööd teha või nemad peavad leppima lonkava teenusega?
Ehk oleks abiks see, kui määraks aadressi linna või maakonna täpsusega ja kuller helistab, kui järjekord minuni jõuab ja tuleb sinna kus ma parasjagu olen?
Vasta

(16-06-2020, 11:24 AM)Janka Kirjutas:  Noo, kulleriteenus pole ju töötutele. Seda saab kasutada ka inimene, kes ei pea 24/7 kedagi orjama, et omi pangalaenusid maksta. Näiteks.
...

Tjah, ma palgatöötajana ei kujuta ette rantjeeelu tegelikkust. Ehk see märkus on õige küll. Cool

Aga olles oma mittemakstud aja kasutamise suhtes üsna valiv, siis mulle ei meeldi mitte üks põrm sättida oma tegevuse selle järgi, et "täna vahemikus 10:00-18:00 saabub kuller. Palun olla sidevahendi teel kättesaadav asjaolude täpsustamiseks". Meie perre ei ole mitte ühte asja toodud soovitud pooletunnise etteteatamisega, vaid ikka helistatakse teeotsast, et "ma olen kolme minuti pärast kohal". Aga mul on suti rohkem maad maja ümber, kui kinnisvarahaide mõistlikuks peetav 450 ruutmeetrit.

Ainus erand oli DPD kuller, kes helistas kaks tundi ette, kuna talle oli minu saadetud täpsest sõidujuhisest töökohale ja majatäpsusega aadressist jäänud alles vaid kaks sõna: Saku, Harju. Sad

Samas üksikule inimesele, kes veel juhtub suhtlemispuuduse all kannatama, on kindlasti väga meeldiv oodata päris inimese külaskäiku.
Vasta

saad ju töö juurde tellida.keegi on ikka kontoris
Vasta

(16-06-2020, 15:32 PM)sturmbannführer Kirjutas:  saad ju töö juurde tellida.keegi on ikka kontoris

Saab- saab. Ämmamma juurde saab ka.
Aga vaimsele tervisele on lihtsam mitte kullerdada. Mis jälle kipub rahakoti peale hakkama Big Grin
Vasta

Müüsin ostas. Ostja lubas kulleri saata. Vaikus. Läheb nädalake mööda ,mind pole kodus ja kuller helistab : tulen kohe paki järgi olen 2 min pärast kohal.  Seletan et mind pole kodus ja jõuan 15 min pärast . Juhatan kuhu sõita et koer teda p ei pistaks. Jõuan koju ei kippu ega kõppu,toimetan oma asju ja tunni pärast vihane vend lõugab ,et ei jõua kauem oodata.  Veski talu asemel ootas ta Tässi talu juures. Siis tuleb kohale .Mul rokla jäi maha ,äkki saab millegiga tõsta. Pakk peal küsin et paberit või midagi ... ka vaja.... Ostja polnd mulle oma andmei ei midagi saatnud.Ei olegi vaja mul kõik arvutis. Ja nii see 10 eurone asi teadmatusse kadus. Esmaspäeval  helistab keegi kes uurib kas minu juures on käind kuller.Vastan et jah.Miks markeerimatta,miks allkirja ei andnud,neil loksub nyyd auto peal mingi pakk millega nad midagi teha ei oska.... Big Grin .Aga mul pohhui 10 euri osta arvel olemas!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

Omniva kiituseks paar rida. Kuigi kiita ei tohtivat, sest mine sa tea, millas jälle ära pööravad või millas see kõik sinu enese vasta pöördub...

Sai tellitud saksa amazoni kaudu üks asjalik raamat. Ja adressaadiks sai üks Omniva pakiautomaadi asukoht. Aga et too müügivahenduse veebikeskkond ei soosi saaja telefoni numbri paigutamist aadressiribale, siis teavitasin müüjat eraldi ja extra oma kontaktnumbrist ja soovist see nummer kimmelepääle ka pakikesele joonistataks. Selleks saatsin temale sõnumi, mida saab teha läbi tollesama keskkonna eraldi aknakese. Ja mis siis juhtus?
No loomulikult (nagu alati!) jõudis see sõnum müüja lugemiseväljale hilinemisega ja ta oli juba jõudnud raamatukese kenasti teele saata.
Vahetasin seejärel Omniva kodulehel oleva kontaktvormi kaudu paar kirjarida Omniva robottöötajaga, kuid ega ma sellest muhvigi targemaks saanud. Polnud nähtavasti tol vastanud poolrobotil mingitki tahtmist tekkinud sasipundart lahti harutada. Korrutas ainult, et välismaalt saabuvaid saadetisi nemad träkkida ei saa ja küsigu ma saatjalt jälgimise kood, et siis äkets on mingisugustki lootust, et minu jaoks nii tähtis saadetis oma tagasiteed ei leia... 
Koodi aga saatjal polnud. Odavuse huvides kasutas tema seda kõige lihtsamat saatmise varianti, mis koodi ei väljasta. Mõistetav, inimlik lüke ja andestatav.
Lõpuks viimases hädas lõi siiski lambi põlema, et nahh-ja-pohh, kui niikuinii enam midagi kaotada pole, siis haaran viimase hõlekõrre järele. Lootes siiski inimlikkusele seadsin sammud meie kohaliku linnakese lillepoodi, mis ärakaotatud postkontori asemel nüüd heast tahtest, et maaelu peris kinni ei kiiluks, on nüüd juba aastakese kindlasti inemestele neile Omniva süsteemi kaudu saabuvaid saadetisi oma ruumidesse hoiule võtnud ning seejärel sedelikesi välja saates kohalikele maakatele teada andnud, et saadetis nüit kohal on.
Maainime on maainime. Kõvvade teistmoodu suhtumisega, kui linnarobotid.
Vestlus kujunes paljulubavaks. Ja lahkusin säält mingisugusegi lootuse kübemekesega hinges. 
Asi nimelt selles, et tuginedes nüüd aasta pikkusele omandatud mitmekülgsetele postiteenuse vahendamise kogemustele teadis too lillepoodi pidav müüja rääkida, et kui olen varemaltki Omniva kaudu sinnasamasesse pakiautomaati saadetisi saanud, siis on ka kindlasti minu telefoni nummer neil süsteemis sees. Ja nii võib juhtumisi juhtuda, et teravama pliiatsi otsa sattudes otsib toosama pliiats mu numbri süsteemist ülesse, lisab selle aadressiribale ja nii jõuabki pakike kenaste läbi autumaadi minu koju.
Igaks petuks andsin lilleneiule seejärel ka espessiaalselt oma kõnetraadi koodi, et kui juhtumisi peaks pakk linnakese nimetuse järgi tema ruumidesse laekuma, siis saab tema teha ise vastava märke, ja saadetis pistetakse hoopiselt kappi ja mina saan ka sellekohase sõnumi. Omniva inimrobot polnud nähtavasti sellisest süsteemi murdmisest teadlik või oli tal muidu kaks korda paha tuju, seetõttu jälgimiskoodist nähtavasti suutiski ainult jahuda...

Aga üleeila õdaku siis sain kenaste nutifonisse sõnumi ja eila käisin Rahumäe tee pakiautumaadist oma raamatut nõutamas ning kätte ma ta saingi Smile

Nii et nüit ei teagi, kas tuleb tänada Omniva sisteemi loojaid, kes ühe augu programmi sisse on lubanud või öelda ikkagi, et "Täenu taevale, maainemeste inimlikkus/nutikus võitis ka sel korral!"?
Igatahes - mina olen rahul.
Vasta

Kuna head on vähe kajastatud,siis parandan seda viga.
Tellisin oma puiduvagunile Rockautost (USA) varuosi. Suurem neist oli kliimaradikas ja raskemad vast esirattalaagrid koos rummudega ning mingit pisemat nodi veel. Ehk pandi kolmest erinevast laost teele asjad seal pool lompi. Tellisin/maksin asjad ära 28.06.
Eile 01.07 laekusid pakid juba Eestisse ja peale volituste saatmist ja maksete tasumist DHL-ile potsatasid täna asjad töökoja uksetaha Smile
Kuna tuli nii öelda kolm erinevat saadetis ja oleks pidanud kolm korda tollima,palusin DHL-i,et äkki paneks kõik ühele deklarile ja asi mott. Polnud probleemi. 
Kusjuures algselt pakuti eeldatavaks tarneajaks 06.07 alles. Ja sama mudru toomine rahvuspostiga oleks eeldatavalt jõudnud kohale 22.07 ja maksnud täpselt 16.- $ vähem   Big Grin Toungue

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Tellin Rockautost iga paari kuu tagant. Ainus normaalne variant ongi sealt dhl-iga tellida. Kasutan veel seda varianti, et maksan tollimaksu ka ette ära, sel juhul teeb dhl kõik formaalsused ise ja mul jääb üle ainult pakk vastu võtta. Viimatine rekord oli vist esmaspäeval tellitud pakk neljapäeva lõunaks kodus käes!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne