vanemate igapäevaautode "väljasuremise" tempo

(14-10-2017, 23:07 PM)kopraonu Kirjutas:  Aga tuleks siis teema juurde,et mis siis ikkagi on hävimise ohus asjad? Olen siin mitme mudeli kohta rääkinud nii palju kui tean. Aga kuna siin on ka teisi "väljasurevate" automarkidega liiklejaid,siis ootaks ka nende arvamust asjasse.

Hävivad need, mida hävitatakse. Eriti kehvas seisus on tööautod ja veel eriti need, millede järelturg on suur ja must.
Millal Te nägite liiklemas Toyota Hiace´t, Mazda E2200, või labasematki Hyundai H100/H1-te? Need mis ellu on jäänud, leiavad kiirelt tee laevale ja jätkavad uuena mustal mandril. Põhimõtteliselt sama teema enamus vanemate diisel Toyotadega.
Mõni aasta tagasi müüsin CarinaE diislit, tagasild oli ära kukkumas, karpides linnupesa. Kuulutuse ülespanekust kulus paar tundi, kui raha oli laual ja paberid vormistatud.
Nüüd nostalgitsen samasugusega, kuid paremas seisukorras. Harva kui teist samasugust tänaval kohtad ja müügikuulutusi (D) 1. Ülalpidamise kulud on küll väikesed, aga kui miskit juhtub, siis... orig. kolvi eest küsib amserv 500.
Vasta

500€ eest saab juba uue mootori. Läbiproovitud lahendus.
Vasta

Jah kodanik hulgus, nii see on igapäeva liikurid ei ela kahjuks tihti piisavalt kaua,et neid enam hiljem hobiautona kasutada annab.


Vasta

Inimesed,tulge tänavale ja näete,et enamus vanematest mudelitest on teedelt juba kadunud. Meil siin Lõuna-Eestis ikka liigub vanemaid autosid aga kui tahate täit selgust siis istuge päevake Turuplatsis, Viljandis või mujal ja saate täpsema ülevaate. Iga aastaga jääb vähemaks vanemaid mudeleid. Minuarust viimase paari aasta jooksul on asi kõvasti muutunud,sest vene autosid on päris harva näha. Ennemalt ikka oli kümneid,nüüd hea kui mõnda näed korraga.

T.
Vasta

Jah Talupoeg, tähelepanek on väga õige. Olen sama näinud ja ütlen,et neid kes Nõukogudeaegset autot tarbivad veel igapäeva sõidukina on tugevalt languses ja 5.a pärast on neid mõni üksik. Sama saatus ootab ka neid 80date lõppu ja 90date alguse lääne autosid. 
Ilmselt elu nii hea ja autod odavad,et kui midagi vajab rohkem remonti,visatakse kohe minema ja võetakse midagi muud. Kui me vaatame ringi siis 200-400eur saab juba sõitva tüv ja kindlustusega asja,mis sõitab kuni tüv lõpuni ja peale seda võib juba järgmise samasuguse osta.


Vasta

Jep, nii on, et vanemaid autosid jääb tänavapildis vähemaks aja jooksul. Ford Model T-d olen näinud see aasta ainult ühe korra.
Vasta

(15-10-2017, 09:38 AM)rollfix Kirjutas:  500€ eest saab juba uue mootori. Läbiproovitud lahendus.
Kindlasti ei saa 500 eest uut mootorit.  Cool

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(15-10-2017, 11:37 AM)Walter Kirjutas:  
(15-10-2017, 09:38 AM)rollfix Kirjutas:  500€ eest saab juba uue mootori. Läbiproovitud lahendus.
Kindlasti ei saa 500 eest uut mootorit.  Cool

Selle sönaga uus möeldi lihtsalt järgmist korralikku mootorit.....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(15-10-2017, 10:40 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Inimesed,tulge tänavale ja näete,et enamus vanematest mudelitest on teedelt juba kadunud. Meil siin Lõuna-Eestis ikka liigub vanemaid autosid aga kui tahate täit selgust siis istuge päevake Turuplatsis, Viljandis või mujal ja saate täpsema ülevaate. Iga aastaga jääb vähemaks vanemaid mudeleid. Minuarust viimase paari aasta jooksul on asi kõvasti muutunud,sest vene autosid on päris harva näha. Ennemalt ikka oli kümneid,nüüd hea kui mõnda näed korraga.

T.

Tule näitan Sulle tervelt seitset Siksi Big Grin St. viite erinevat mudelit Cool
Vasta

Ohoo, järsku kunagi tulengi neid sixe vaatama. No vähemalt ei ole need siis välja surnud isendid.

T.
Vasta

Ma ei ole mures,et Lada ära kaovad või mõni muu NL automark. Neid hästi säilinud või korras toorikuid,mis on veel kuskil peidus leiab küllalt. Neid on inimesed kokkuostnud,ilmselt eesmärgiga palju raha tulevikus teenida või siis ka korda teha. 
Küll aga sama ei saa paljude lääne autode osas,mis pole ameeriklased või väga eksklusiivne tavamudel. 
Nagu Hulgus ütles, tööloomad saavad esimese löögi ja nii see on. Samuti ei tasu arvata,et 30.a hiljem oleksid väärt vaid erimudelid või eksklusiiv asjad. Pigem ikkagi hästi hoitud asi maksab nii või naa tulevikus raha.


Vasta

Mulle on silma jäänud selline asi,et ära kaovad kõige prostamad ja levinumad autod. Kõik rõõmsalt põletavad sinnamaani,kui järsku keegi avastab- krt. see oli vist viimane. Big Grin

T.
Vasta

100 aastat vana Ford T maksab tänapäeval umbes sama palju kui 20 aastat vana BMW M3. Tavaline hall mass ei hakka kunagi mingit suurt rahalist väärtust omama.
Vasta

(15-10-2017, 19:14 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  100 aastat vana Ford T maksab tänapäeval umbes sama palju kui 20 aastat vana BMW M3. Tavaline hall mass ei hakka kunagi mingit suurt rahalist väärtust omama.

Seda öeldi mulle ka pidevalt,kui oma Ford TT juppe korjasin. Aga ma ei teinud sellest üldse välja. Mul oli sellest pohh. Big Grin
Vasta

Väga õige ja peabki tegelema selliste autodega mis kellelegai endale meeldib, olgu siis karburaatoriga audi või vana Ford või superhüper haruldane erimudel. Peaasi et tänavapilt täiesti hallmetallikdiisliks ei muutuks. Ise tegelen ka täiesti perspektiivitu asjaga, üritan kahte Mosset ja ühte Villist igapäevaselt sõidus hoida.
Vasta

Tänaseks päevaks 14000 km. läbinud Toyota 2Y  mootor maksis aastal 2013 uuena 650 USD-d.
Palun edaspidi mitte seada sellist hinda kahtluse alla, ostudokumendid on mul täiesti alles.
Lp. kaasfoorumlased impreza ja Walter ei kipu ehk edaspidi kohe vastupidist väitma.
Vasta

(15-10-2017, 11:52 AM)impreza Kirjutas:  
(15-10-2017, 11:37 AM)Walter Kirjutas:  
(15-10-2017, 09:38 AM)rollfix Kirjutas:  500€ eest saab juba uue mootori. Läbiproovitud lahendus.
Kindlasti ei saa 500 eest uut mootorit.  Cool

Selle sönaga uus möeldi lihtsalt järgmist korralikku mootorit.....

Selgus, et ei saa, korralikku vähemalt mitte. Natuke vähemaga sai uueväärilise ülemise otsa jm pudinad mootorisse.
Tundub, et kõik mis vähegi ratastel püsib, on laeva lükatud.
Aga on vähemasti aparaat, mille kapoti ja kerealusest oma mõistus ja lihtne tester aru saavad.

Kui eelmist carinat sai kasutatud tööl-kodus-puhkehetkel, alates ehitusest (6m lauad katusel ja tonn käru sabas), kuni õppesõidu autoni, ka jäärajal, siis nüüd on püüaks alal hoida, eks paistab.
Samas peaks ka T4 transporterit säästlikumalt kasutama hakkama. Tundub et omas klassis Hiacele vääriline konkurent, uuemad kuuldavasti nii usaldusväärsed pole. Lammutusse neid elusana ei jõua, müüki korralikke norm. hinnaga ei pakuta.
Vasta

206 ja 307 peugeot-id on kadunud sama kiiresti kui and tulid Big Grin

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(16-10-2017, 18:35 PM)hundu615 Kirjutas:  206 ja 307 peugeot-id on kadunud sama kiiresti kui and tulid Big Grin

Ehh, need olid juba sündides kadunud ju... Toungue
Tehas tõmbas sillagarantiid 20 tuhande peale, kuna Eesti teedel rohkem ei saanud lubada....

Teisalt, kas 206 oma HDI-ga esimesena mingit öko-maailmarekordit ei teinud? Et a`la 3L/100le võimidagi taolist...
Niite, enne, kui sild või suunalüliti ära kukkus, nad ikka sõitsid ka.

.
Vasta

(15-10-2017, 19:14 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  100 aastat vana Ford T maksab tänapäeval umbes sama palju kui 20 aastat vana BMW M3. Tavaline hall mass ei hakka kunagi mingit suurt rahalist väärtust omama.

See on ikka väga konservatiivselt öeldud. M3 hinne on täiesti käest ära. See generatsioon saksa poisiklutte kes nende eMMide tagaistmel on üles kasvanud, on nüüd maksejõulised. 
Aga põhjus on ilmselt ikkagi tarbimisväärtuses. Seda Ford T-d on ikka kuradima keeruline sihtotstarbeliselt tarbida. Ja auto mis on paari tunniga kokku laotud, ega seal seda käsitöölise käesooja palju sees ei ole.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne