VAZ 21063 käimise probleem
#1

Tere,
tegemist VAZ 2106,
probleem selles, et tühikäik ebaühtlane, kahtlustan süüte/jagaja viga. 
Muidu vedu taga, siis sõidab normaalselt. Hetkel jagaja vaakumtoru ära võetud, vaakumiga oli ikka väga üles alla käimine.

Kontaktiga jagajat uurides avastasin, et kondekat polegi?
On see normaalne või on see kuhugile peidetud?

Jagajast läheb juhe süütepooli ja süütepoolil sama juhtme all on veel pruun juhe, mis suundub kuhugile juhtmstikku...
Vasta
#2

Ei mäleta kuidas vassil oli,a volgedel põhjustas sinu kirjeldatud häireid kontaktide all asuva laagriga plaadi massijuhtme katkemine.
Ei pretendeeri absoluutsele tõele,äkki ladal kuidagi teistmoodi lahendatud asi.Ehk siis see plaat,mida vaakumregulaator liigutab.
Vasta
#3

Vaakum liigutab kontaktide alusplaati, see on omakorda kuullaagriga ühendatud jagaja korpusega. Kuna edasi/tagasi käik mõne kraadi jagu kuluvad kuulid ära ja kontaktivahe hakkab muutuma iga vaakumi muutumisega. Seega laagris on lõtk.
Vasta
#4

(08-10-2017, 16:42 PM)westel Kirjutas:  Tere,
tegemist VAZ 2106,

Kontaktiga jagajat uurides avastasin, et kondekat polegi?
On see normaalne või on see kuhugile peidetud?

Jagajast läheb juhe süütepooli ja süütepoolil sama juhtme all on veel pruun juhe, mis suundub kuhugile juhtmstikku...

https://ovaze.ru/elektrooborudovanie/sis...azora.html
Jagaja all on kondekas.
http://www.irls.narod.ru/auto/vaz2106.htm
Juhe läheb tahhomeetrisse.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

(08-10-2017, 20:46 PM)aavu Kirjutas:  
(08-10-2017, 16:42 PM)westel Kirjutas:  Tere,
tegemist VAZ 2106,

Kontaktiga jagajat uurides avastasin, et kondekat polegi?
On see normaalne või on see kuhugile peidetud?

Jagajast läheb juhe süütepooli ja süütepoolil sama juhtme all on veel pruun juhe, mis suundub kuhugile juhtmstikku...

https://ovaze.ru/elektrooborudovanie/sis...azora.html
Jagaja all on kondekas.
http://www.irls.narod.ru/auto/vaz2106.htm
Juhe läheb tahhomeetrisse.

Minu auto jagajal kondekat seal igaljuhul pole, koht olemas kuhu peaks käima. Mida kondeka puudumine üldse teeb?
Ei oska öelda miks see sealt ära võetud, masin minu käes kaks nädalat olnud.
Vasta
#6

(09-10-2017, 10:22 AM)westel Kirjutas:  
(08-10-2017, 20:46 PM)aavu Kirjutas:  
(08-10-2017, 16:42 PM)westel Kirjutas:  Tere,
tegemist VAZ 2106,

Kontaktiga jagajat uurides avastasin, et kondekat polegi?
On see normaalne või on see kuhugile peidetud?

Jagajast läheb juhe süütepooli ja süütepoolil sama juhtme all on veel pruun juhe, mis suundub kuhugile juhtmstikku...

https://ovaze.ru/elektrooborudovanie/sis...azora.html
Jagaja all on kondekas.
http://www.irls.narod.ru/auto/vaz2106.htm
Juhe läheb tahhomeetrisse.

Minu auto jagajal kondekat seal igaljuhul pole, koht olemas kuhu peaks käima. Mida kondeka puudumine üldse teeb?
Ei oska öelda miks see sealt ära võetud, masin minu käes kaks nädalat olnud.
Kondekas vähendab sädet kontaktide vahel. Selle puudumisel on säde nõrgem ning pidev tuli kontaktide vahel põletab neid isuga.
Vasta
#7

(09-10-2017, 10:22 AM)westel Kirjutas:  
(08-10-2017, 20:46 PM)aavu Kirjutas:  
(08-10-2017, 16:42 PM)westel Kirjutas:  Tere,
tegemist VAZ 2106,

...
Jagajast läheb juhe süütepooli ja süütepoolil sama juhtme all on veel pruun juhe, mis suundub kuhugile juhtmstikku...

...
Mida kondeka puudumine üldse teeb?
Ei oska öelda miks see sealt ära võetud, masin minu käes kaks nädalat olnud.

Kõigile neile ja veel mitmetele tekkivatele leiab küsimuse eestikeelsetest raamatutest, mis peaks olema ühe vanatehnikahuvilise teine soetus. Cool
Vasta
#8

(09-10-2017, 12:05 PM)v6sa Kirjutas:  
(09-10-2017, 10:22 AM)westel Kirjutas:  
(08-10-2017, 20:46 PM)aavu Kirjutas:  
(08-10-2017, 16:42 PM)westel Kirjutas:  Tere,
tegemist VAZ 2106,

...
Jagajast läheb juhe süütepooli ja süütepoolil sama juhtme all on veel pruun juhe, mis suundub kuhugile juhtmstikku...

...
Mida kondeka puudumine üldse teeb?
Ei oska öelda miks see sealt ära võetud, masin minu käes kaks nädalat olnud.

Kõigile neile ja veel mitmetele tekkivatele leiab küsimuse eestikeelsetest raamatutest, mis peaks olema ühe vanatehnikahuvilise teine soetus. Cool

Usun, et pead silmas seda raamatut

[Pilt: Picture%20044.jpg]
Vasta
#9

Tänud vastuste eest.

Valin varuosi codevaruosadest ja tekkis küsimus,
Kas 21063 lähevad 2101 või 2103 osad?  Sad
mootor1,3
Vasta
#10

(10-10-2017, 10:46 AM)westel Kirjutas:  Tänud vastuste eest.

Valin varuosi codevaruosadest ja tekkis küsimus,
Kas 21063 lähevad 2101 või 2103 osad?  Sad
mootor1,3

21063-l kasutatud 1,3 mootor on 21011 oma (ketiga). Suures plaanis on Ziguli mootorid üsna unifitseeritud. Varuosade sobivuse kohta peaks Ziguli-raamatus üsna täpselt kirjas olema. 

Selles suhtes on 2101 ja 2103 (ja 21011) mootorid ju sisuliselt samad, lihtsalt töömahu erinevus. 2105 1300-ne mootor on erinev, keti asemel rihmaga.
Vasta
#11

06 karbussil on magnetklapp tühikäigu ajal käigus, see võib ajapikku nöökima hakata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne