09-10-2017, 18:43 PM
Nii, muudkui jahun siin aga põhilisest, mis ma ostsin polegi kirjutanud. Niisiis Zil 115 (sellised kirjad on pagasnikul) Toodeti a-l 1978 - 1983, kõiki modifikatsioone kokku 106 tk. Nende seas 20 esimest mis tõesti kandsid nime ZIL 115 veel vanatüübi mootoriga 7.0L forseeritud Zil 375 mootoriga. Masinad alates nr.-st 21 hakkasid kandma juba täiesti uut 7,7L mootorit, mis toodeti ainult spetsiaalselt nendele autodele. Suuremaks erisuseks on kaks nukkvõlli klapikambri peal, mida aeti ringi kettülekandega
Minu auto järjekorra numbriga kere 64, šassii 64, mootor 44, läbisõiduga c 110 000 km. on küllalt haruldane variant, mida toodeti vähesel?? määral. Nimelt see nagu lux variant poritiiva äärsete kroomliistudega, millest üsna varsti loobuti. Igatahes Igori autol Ukrainas järjekorranumbriga 83, neid enam ei olnud.
Järjejutt järgneb...
Minu auto järjekorra numbriga kere 64, šassii 64, mootor 44, läbisõiduga c 110 000 km. on küllalt haruldane variant, mida toodeti vähesel?? määral. Nimelt see nagu lux variant poritiiva äärsete kroomliistudega, millest üsna varsti loobuti. Igatahes Igori autol Ukrainas järjekorranumbriga 83, neid enam ei olnud.
Järjejutt järgneb...