Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Kogu vett ei pruugi süsteemist kätte saada.Eriti veel kui tegemist n.nimetatud aretatud autoga.On olnud juhus kus ühte kanalisse jäi ikkagi vesi sisse ja külmus kevadeks lõhki.Selle vältimiseks tuleks võimalikult palju vett välja lasta ja asendada tosooliga ning seejärel mootor töötemperatuurini soojaks lasta.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Nagu ütlesin,mul on null kokkupuudet,sellega,mis seal kapoti all sünnib. Loogiliselt võttes on igal vene autol olemas kraanid ,vedelike väljalaskmiseks aga selle masina puhul on isegi raske kaasa rääkida.
Võib olla jänkuonu idee polegi nii halb, peaasi,et sellise katsetamisega mootorile liiga ei tee.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(31-10-2017, 23:43 PM)kopraonu Kirjutas: ....
Võib olla jänkuonu idee polegi nii halb, ...
Jänkuonu idee on ainuõige. Jääb ära igasugune jama lõdvikute kruttimisega.
Postitused: 51
Teemad: 23
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
Zil-i tagaistmel magamise kohta kohta veel niipalju, et ise pole proovinud, aga ma ka pikem kui poliitbüroo seltsimehed tollal. Vladimir Musajeljan (Brežnevi fotograaf) on kunagi lihtsalt teinud foto, kus Suslov pikutab mingi visiidi ajal sellise Zil´i tagaistmel, jalad klapptoolil.
Postitused: 1,458
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
05-11-2017, 01:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2017, 01:24 AM ja muutjaks oli
spitfire.)
Parandage kui eksin, aga mulle on jäänud mulje, et "Lääs" ei ole väga huvitatud sellest vene rauast. Kohe üldse mitte ei ole. Kui usas trehvad vene rauda, siis on see ikkagi mõne vene juudi või ära karanud ohvitseri kanni all. Nad kummardavad ikka väga oma rauda. Ja tegelt miks nad peaksidki oma raua koopiaid tahtma ?
Aga ega ka näiteks Panhardit väljaspool Prantsusmaad naljalt ei näe.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 526
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
(05-11-2017, 01:22 AM)spitfire Kirjutas: Parandage kui eksin, aga mulle on jäänud mulje, et "Lääs" ei ole väga huvitatud sellest vene rauast. Kohe üldse mitte ei ole. Kui usas trehvad vene rauda, siis on see ikkagi mõne vene juudi või ära karanud ohvitseri kanni all. Nad kummardavad ikka väga oma rauda. Ja tegelt miks nad peaksidki oma raua koopiaid tahtma ?
Aga ega ka näiteks Panhardit väljaspool Prantsusmaad naljalt ei näe.
Parandame siis.
Sõltumata müügiportaali asukohamaast on piisavas koguses kodumaiseid oligarhe, kes on valmis selle auto endale soetama
Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Postitused: 940
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Väidetavalt sõitnud Gorbatšovi ja Jeltsini kasutuses, ilmselt see fakt ka seda hinda kujundamas lisaks soomusele.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Nov 2017
Maine:
0
Tere
Kõigepealt suured tänud teema autorile oma vägeva autopargi tutvustamise eest. Jätkake samas vaimus!
Endal küll ühtegi klassikut veel ei ole. Aga plaanis on.
Tegelikult pani mind postitust tegema üks häiriv detail paljude vanasõidukite puhul. Nimelt sinine euromärk reg. numbril. Minuarust no mitte kuidagi ei sobi see vanadele väärikatele sõidukitele. Euroliidu vastu pole mul midagi. Aga see sinine latakas vanadel autodel on minujaoks lihtsalt niivõrd teemaväline ja häiriv. Ma ei tea, kas ARKist saab enam valida ilma eur tunnusega märki. Kui ei saa, siis Tallinnas, Balti jaama turu vastas tehakse uus valge number kahe minutiga valmis. 60euri maksab ja vanad numbrid tuleb sinna jätta. Swestal OÜ
Seoses selle mobile kuulutusega tekkis küsimus. Kas soomus polnudki kõigil tähtsatel riigiisade autodel, vaid üksikul eriti tähtsal autol ?