06-11-2017, 14:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2017, 14:47 PM ja muutjaks oli Formika.)
(06-11-2017, 11:59 AM)kass Kirjutas:Poliitbüroo liikmed sõitsid alati kindlate masinatega ja olid vastavalt nende vajadustele seadistatud. Kaitseministri masina seadistus oli kindlasti palju erilisem, kui põllumajandus ministrli. Kuna auto anti edasi kaitseministeeriumile ja ainus, kellel oli mingigi õigus sellega sõita oli järgmine kaitseminister. Pole vaja omada erilist pealuu ehitust, et aru saada, et eelmisele kaitseministrile seadistatud auto sobis ka ideaalselt uuele. Mis puutub saateautodesse, need olid üldjuhul kaasas 2-3, ma mõtlen sama ZIL tüüpi autod, aga need kindlasti polnud varustatud kaitseministrile vajaliku sidetehnikaga. Mis puutub auto üleandmist Kaitsministeeriumile, siis tõenäoliselt oli see selleks, et näidata et JOKK töötab. Seaduse järgi oli Kremli autobaasi ZIL-de kasutamise õigus ainult Poliitbüroo liikmetel. Aga kui auto oli kaitseministeeriumi hingekirjas, siis see klausel tõenäoliselt ei kehtinud ja sõita võis ka Poliitbüroo kanditaat, pealegi kaitseminister, kaitseministrile kohendatud autos. Ustinov suri 20.12.84 ja ametisse määrati Sokolov. Kuupäevad klapivad ja ega siin keegi ei taha väita, et auto, mis anti Kaitseministeeriumi haldusse, läks uksehoidja kasutusse.(05-11-2017, 23:25 PM)Marcello Kirjutas:(05-11-2017, 22:07 PM)Formika Kirjutas: Muidugi pean ühe auvõla ära parandama. Tegelikult suured tänud ksf.-le Marcellole, kes andis idee, mille ksf.-lane Sfinks realiseeris. Tänu hr. Marcello vihjele said tänase päeva sündmused paika ja auto kasutajate ring 99% lt kindlaks tehtud.
Tänud! Ma ise päriselt ei uskunud, et konkreetse isikuni on võimalik välja jõuda, aga näib, et mõttekäik kõige põduramatest taatidest oli õiges suunas. Numbrimärke panin tähele küll, aga minu arusaamise järgi oli masinal esialgu ('80 lõpuni) mingi sissesõitmise ja aparatuuriga varustamise perioodi ajutine numbrimärk ning tegelik kasutuselevõtt toimus ikkagi '81 algupoolel. Mitte, et see Ustinovi osas midagi muudaks.
Igasugust juttu on kirjutatud, kõike vast uskuda ei saa? Pole küll vaevunud väga süvenema...Algne numbrimärk oli siiski MHH 60-35, mitte mingi ajutine HH 60-35. Miks oli väidetava Ustinovi ajal auto KGB 9 osakonna arvel, väidetava Sokolovi ajal aga Kaitseministeeriumi arvel. Väidetud on, et sellistega kärutasid ringi ainult Pol. Büroo liikmed, Sokolov oli kandidaat? Need ja tähtsamad ministrid sõitsid väidetavalt lühemate variantidega? Need küsimused võivad põhineda ekslikel väidetel ja ei välista, et see tõesti algselt Ustinovi auto võis olla, aga 99% on ikka suhteliselt julge pakkumine, või m is?