10-11-2017, 21:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2017, 21:27 PM ja muutjaks oli Formika.)
(10-11-2017, 20:42 PM)kass Kirjutas:Vahet pole kuna ta kõrvad pea alla pani. Tootmis arvu vaadates 14 autot 24 aasta jooksul, siis on selge et kahe tootmis aasta jooksul tehti neid üks, maks. kaks tükki. Ega see Ustinov kah jala pealt kukkunud, tema seisukord oli Poliitbüroole kindlalt varem teada. Riigi parimad arstid jälgisid nende vennikeste igat pulsilööki. Kui 1984 valmiski üks auto ja veel uus mudel, siis on igati loogiline et see anti Tshernenkole, kes sai sel aastal peasekretäriks. Tchernenko oli ju päritolult hahol ja tänapäeva Venemaal on kasulikum, et neid selle ei mainita.(10-11-2017, 18:47 PM)Formika Kirjutas: Nad oleks reaalsemalt võinud pretendeerida Tsernenko autole, või unustasid nad vaadata, et samal, ehk 1984-dal aastal isake Ustinov pani kõrvad pea alla. Milleks talle soomustatud auto.
Oleks Ustinov 12 päeva kauem vastu pidanud, siis oleks ta surnud 1985. Kas neid 41051-id toodeti alates 01.01.84 kuni 31.12. 85? Palju neid toodeti? Kas see väidetav Ustinovi 41051 on siis Tšernenko endine auto?