02-03-2018, 12:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2018, 16:44 PM ja muutjaks oli Formika.)
Nii, aeg teha Veebruari kuust kokkuvõte. Elu siin foorumis ongi viimasel ajal suht vaikseks jäänud. Ei tea kas see on tingitud ksf Taavi haigestumisest, igatahes, peatset paranemist talle või meid tabanud külmalainest aga proovin külmunule natuke elu sisse puhuda. Vast õnnestub täna ka lõunamaalt mõni pilt saada. Ühesõnaga ZIL-i kere viimase pulgani lahti harutatud. Halbu üllatusi, nagu ikka ujub välja. Kui põhi veel liivapritsis ka ära käib, siis kogu pusle koos ja võib hakata haavu lakkuma. Igatahes sepad on kallal käinud küll. Kahtlustan, tööde robustsust vaadates, et need on toimunud Gruusias, sest KGB poolt ekspluateeriti autot vähe. Mõnedel aastatel seisis sootuks. Kõigepealt pildid auto põhjast. On roostet, on sepatööd ja ka paar kergemat müksu.
Mõned pildid ka tulemüürist ja auto sisemusest.
[attachment=68515
Pilt ka pagasnikust, kus on jäljed seal kunagi paiknenud aparatuurist. Minu andmetel tuli see pärast mahavõtmist hävitada. Nii et vaevalt õnnestub seda kuskilt hankida, näitamaks praegustele ja tulevastele põlvedele täit ehedust.
Lagi sai ka maha võetud. Kahjuks on koid sinna ka oma teeradasid rajanud ja kahtlane, kas tast üldse asja saab. Zil autode laed, teatavasti pole levinud laiatarbe kaup. Lootus on, et äkki leiab samasugust materjali.
Logarid ja poritiivad pärat puhastust näevad küll head välja. Kuna tegu on kergelt vahetavate detailidega, siis on muidugi võimalus, et need on kunagi asendatud. Üldiselt on auto koostatud rangelt just selle auto jaoks mõeldud detailidega. Kõigil stantsist tulnud detailidel on kere nr 67 peal. Seda isegi enne keevitamist.
Uus järgmine põhjalik ülevaade tuleb siis 1 Aprillil, kui see mulle esitatakse ja tuleb hakata rahakotti kergitama. Kui vahepeal muidugi aega saan Tartust läbi hüpata, siis teen mingeid vahekokkuvõtteid.
Mõned pildid ka tulemüürist ja auto sisemusest.
[attachment=68515
Pilt ka pagasnikust, kus on jäljed seal kunagi paiknenud aparatuurist. Minu andmetel tuli see pärast mahavõtmist hävitada. Nii et vaevalt õnnestub seda kuskilt hankida, näitamaks praegustele ja tulevastele põlvedele täit ehedust.
Lagi sai ka maha võetud. Kahjuks on koid sinna ka oma teeradasid rajanud ja kahtlane, kas tast üldse asja saab. Zil autode laed, teatavasti pole levinud laiatarbe kaup. Lootus on, et äkki leiab samasugust materjali.
Logarid ja poritiivad pärat puhastust näevad küll head välja. Kuna tegu on kergelt vahetavate detailidega, siis on muidugi võimalus, et need on kunagi asendatud. Üldiselt on auto koostatud rangelt just selle auto jaoks mõeldud detailidega. Kõigil stantsist tulnud detailidel on kere nr 67 peal. Seda isegi enne keevitamist.
Uus järgmine põhjalik ülevaade tuleb siis 1 Aprillil, kui see mulle esitatakse ja tuleb hakata rahakotti kergitama. Kui vahepeal muidugi aega saan Tartust läbi hüpata, siis teen mingeid vahekokkuvõtteid.