08-10-2018, 18:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2018, 18:32 PM ja muutjaks oli Formika.)
(08-10-2018, 00:53 AM)Edeveoline Kirjutas: Venekeelne internet pakub tinapahtli kasutuse eesmärgiks kahte põhjust: korrosioonikindlus ja kaitse radioaktiivse kiirguse eest...Müra summutamine on küll kahtlane argument. Tina on ju paigaldatud üles ja küljele, mitte alla, kuhu need pritsmed ju tegelikult lendasid. Korrusioonikindlus ka kahtlane, sest need tinaga kaetud karbid ongi kõige roostetanumad kohad ja 2 cm tinakihti alakarbi ääres küll mingit radiatsiooni ära ei hoia. Jään lihtlabase praagi silumise juurde või taheti alaäärde raskust lisada, et masina raskuskeset alla poole tuua.
Mõlemad variandid kõlavad kergelt öeldes kahtlaselt.
Seepärast pakun sellise võimaluse: paks tinakiht oli seal selleks, et absorbeerida esirataste alt lendavate kivide, vee ja lörtsi tekitatavat müra.
Vaata ka selle nurga alt: kui on teada, et lävekarbid tuleb katta kahe sentimeetri tinaga; kas ZIL`i tehase plekksepal oli mõtet pingutada lävekarpide plekitöödel? Torkab ju silma lävekarbi alune plekitööde pohhuism?
Tegemist on minupoolse teooriaga, millel puuduvad igasugused faktilised tõendused.