10-03-2019, 16:40 PM
15-s Tchaika
10-03-2019, 16:47 PM
Kas see kruustangivahel olev pornotoru ongi taotluslik või polegi meistermeestel normaalsele torupainutusele ligipääsu?
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
10-03-2019, 17:00 PM
10-03-2019, 18:01 PM
on ikka ränk töö see taastamine ja kokku ladumine.
11-03-2019, 13:10 PM
16-03-2019, 20:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2019, 22:42 PM ja muutjaks oli Seping.)
02-04-2019, 21:26 PM
02-04-2019, 21:35 PM
02-04-2019, 22:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2019, 22:48 PM ja muutjaks oli karlarnold.)
03-04-2019, 09:30 AM
03-04-2019, 15:04 PM
Märtsi tegemistest jäänud siis veel kere kallal toimetused. Nagu piltidelt näha, siis sai valmistatud hulgaliselt kummi latakaid ja kere peale tõstetud. Aprilli kuu läheb veel ära esiosa taastamisega. Sinna on saanud kunagi paraja paugu ja plekksepal on omajagu pusimist, et kõik ilusti paika panna. Ja tulebki suur probleem värvimisega. Kas keegi oskab pakkuda head meistrimeest, kes sellise klassi auto julgeks ette võtta ja inimliku hinnaga ära teeks. Ukrainasse vedu on ka tohutu peavalu.
03-04-2019, 16:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2019, 19:25 PM ja muutjaks oli iisak.)
Kirjuta Volgaklubis Sm. Tihhonovile, tema võiks juhatada õigesse kohta.
12-04-2019, 09:29 AM
Saadeti Gruusiast video, kus grusiinide väitel kasutatti praegu minu valduses olevat ZIL-li Pr. Margaret Tatcheri transportimisel. Kuna autol numbrit näha pole, siis 100 % väita ei saa, aga kuna lux variandis toodeti neid autosid c. 20, siis on väga suur võimalus, et tegu on sama autoga. Autot näeb kohe video alguses.
https://www.youtube.com/watch?v=pyiv_uWnix0
https://www.youtube.com/watch?v=pyiv_uWnix0
12-04-2019, 10:30 AM
Vist ikka ei ole sama auto, 27-dal sekundil paistev auto tagaosa, minuarust puudub tagauksest tahapoole jääv väike aken.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
12-04-2019, 10:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2019, 10:54 AM ja muutjaks oli r.i.h.o.)
aken ju täitsa olemas.
Küll aga tundub videos oleval autol päris taga aknal olevat mingi lisa sirm või siis lisa soomus klaas. Formika autol see puudub.
Küll aga tundub videos oleval autol päris taga aknal olevat mingi lisa sirm või siis lisa soomus klaas. Formika autol see puudub.
12-04-2019, 13:08 PM
Ega ma ise ka seda väidet puhta kullana ei võtnud. Kontrollisin natuke tausta, Thatcheri visiit Gruusiasse toimus 8 apr. 1987. Minul olevas originaalses teh. passis on et 17 apr. 1987 anti see auto üle Ministrite Nõukogule. Eelnevalt oli selle auto läbisõit olemattu, mis muidugi ei välista, et auto viidi Gruusiasse spetsiaalselt, seoses Thatcheri visiidiga. Vaevalt Gruusias sellist autot tollal oli. See on võimalik, aga vähe tõenäoline. 1987 a. Aprilli alguses kandis auto MMZ(vene sitikas) 99-74. Seda numbrit filmil näha pole.
12-04-2019, 13:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2019, 13:56 PM ja muutjaks oli bom.)
Kas mitte Ministrite Nõukogu autodel külgekruvitud numbrid suvaliselt ei roteerunud, ma ei leida viidet hetkel? Siit leiab kirjelduse üleminekuaastatel Ministrite Nõukogule/Riigikantseleile ostetud Mercedese taustast, dokumendid vormistatud ühele numbrile kuid külge olid kruvitud teised: http://foorum.clubmb.ee/printthread.php?tid=11891. Kokkuvõttes pakun, et videote-piltidel vilksatavate numbrite alusel ei maksa väga kindlaid järeldusi teha.
12-04-2019, 14:10 PM
Väga võimalik, et eksisin. Kui iluliistutada ja klaasida projekt ära, siis on tõenäoliselt sama mudeliga tegu.
Kusagil mälusopis on pilt, et see tagumine aken oli eraldi mitte uksklaasi liini pikendus.
Kusagil mälusopis on pilt, et see tagumine aken oli eraldi mitte uksklaasi liini pikendus.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
12-04-2019, 14:18 PM
(12-04-2019, 14:10 PM)M.R. Kirjutas: Väga võimalik, et eksisin. Kui iluliistutada ja klaasida projekt ära, siis on tõenäoliselt sama mudeliga tegu.Tegu 100% sama mudeliga, selles pole kahtlust. ZIL 115 tüüpi autosid (4104 - 41047) tehti aastatel 1978 - 2002 kõiki modifikatsioone kokku nats üle 200 auto. Kõik ühele kerele (välja arvatud paar sanitaar- ja mõned paraad autod). Juba tootmisarv näitab, et nendega eriti priisata ei saanud.
Kusagil mälusopis on pilt, et see tagumine aken oli eraldi mitte uksklaasi liini pikendus.
07-05-2019, 14:04 PM
Nii kuu jälle möödas ja minu unistusele autol 1 Maiks keretöödega ühele poole saada samuti. Igasugust essu ujub pidevalt pinnale. Selgus, et masina parem külg poolteist senti lühem kui vasak. Kunagi saanud paremasse nurka matsu ja siis on sepad ligi lastud. Tiib kaardus ja muidu kõver. Kes pole asjaga kursis, sellele teadmiseks, et esitiivad kaaluvad kuskil 60 kg. Neid peab kahe mehega külge ja maha tõstma ja muudkui sobitama. Ikka ja jälle ei saa üle ega ümber, kui üle perse neid autosid tehti. Kapotid said puhastatud, liivapritsitud ja siis ujub kogu porno välja. Näib nagu oleks Ivanid kogu aeg purjus olnud. Asjad on lihtsalt julmalt vasaratega kokku pekstud. Pildid pisemad ja kõik ei paista välja aga lähedalt vaadates küll kole mis kole. Samas kõik detailid valmistati just sellele autole. Kõigi detailide pealt võib leida kere numbrid (64). Alustan kere piltidega, hiljem lisan ka muid detaile.
Kõigepealt siis vasak poritiib, mis oli nats rooste poolt alaäärest näritud, aga muidu sobis hästi.
Nüüd siis parempoolne problemaatiline tiib.
Kapott ja pagasi luuk said puhastatud. Tagaluuk on üldiselt palju viisakam, kui kapott. Piltidest saab ka nats aru töö "kõrgest kvaliteedist"
Jätkub....
Kõigepealt siis vasak poritiib, mis oli nats rooste poolt alaäärest näritud, aga muidu sobis hästi.
Nüüd siis parempoolne problemaatiline tiib.
Kapott ja pagasi luuk said puhastatud. Tagaluuk on üldiselt palju viisakam, kui kapott. Piltidest saab ka nats aru töö "kõrgest kvaliteedist"
Jätkub....
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne