15-s Tchaika

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Kas see kruustangivahel olev pornotoru ongi taotluslik või polegi meistermeestel normaalsele torupainutusele ligipääsu?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(10-03-2019, 16:47 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Kas see kruustangivahel olev pornotoru ongi taotluslik või polegi meistermeestel normaalsele torupainutusele ligipääsu?
 Originaal oli nii tehtud. Sad
Vasta

on ikka ränk töö see taastamine ja kokku ladumine.
Vasta

(10-03-2019, 16:47 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Kas see kruustangivahel olev pornotoru ongi taotluslik või polegi meistermeestel normaalsele torupainutusele ligipääsu?

Arvestades patsiendi lastetuba, siis "normaalne torupainutus" ilmselt kvalifitseeruks ülerestaureerimiseks.
Vasta

GAZ 14. Me saime vist koerasabast üle.
   
Vasta

Saabunud uus kuu ja aeg vaadata üle ZILli Märtsi kuu tegemised. Kõigepealt piduri peasilinder. Mis muidugi Girlingi toode. Ühesõnaga lahti, puhastada, värvida, kokku ja riiulisse oma aega ootama.
   
   
   
   
   
Sellega siis ühel pool.
Vasta

Sumpsid puhastatud, värvitud ja paigaldatud. Kuna Mootor pole lõplikult paigas, siis esimesed lülid ootavad veel oma aega. 
   
   
   
   
Vasta

Võtsin endale vabaduse pisut redigeerida eelmise postituse alt kolmandat pilti.
Tuu lähess siis abstraktse kunsti pähe täiesti isesesivalt.
   
Vasta

Veel pilte pisidetailide restaureerimisest. 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Märtsi tegemistest jäänud siis veel kere kallal toimetused. Nagu piltidelt näha, siis sai valmistatud hulgaliselt kummi latakaid ja kere peale tõstetud. Aprilli kuu läheb veel ära esiosa taastamisega. Sinna on saanud kunagi paraja paugu ja plekksepal on omajagu pusimist, et kõik ilusti paika panna.  Ja tulebki suur probleem värvimisega. Kas keegi oskab pakkuda head meistrimeest, kes sellise klassi auto julgeks ette võtta ja inimliku hinnaga ära teeks. Ukrainasse vedu on ka tohutu peavalu.
     
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Kirjuta Volgaklubis Sm. Tihhonovile, tema võiks juhatada õigesse kohta.
Vasta

Saadeti Gruusiast video, kus grusiinide väitel kasutatti praegu minu valduses olevat ZIL-li Pr. Margaret Tatcheri transportimisel. Kuna autol numbrit näha pole, siis 100 % väita ei saa, aga kuna lux variandis toodeti neid autosid c. 20, siis on väga suur võimalus, et tegu on sama autoga. Autot näeb kohe video alguses.
https://www.youtube.com/watch?v=pyiv_uWnix0
Vasta

Vist ikka ei ole sama auto, 27-dal sekundil paistev auto tagaosa, minuarust puudub tagauksest tahapoole jääv väike aken.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

aken ju täitsa olemas.

Küll aga tundub videos oleval autol päris taga aknal olevat mingi lisa sirm või siis lisa soomus klaas. Formika autol see puudub.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Ega ma ise ka seda väidet puhta kullana ei võtnud. Kontrollisin natuke tausta, Thatcheri visiit Gruusiasse toimus 8 apr. 1987. Minul olevas originaalses teh. passis on et 17 apr. 1987 anti see auto üle Ministrite Nõukogule. Eelnevalt oli selle auto läbisõit olemattu, mis muidugi ei välista, et auto viidi Gruusiasse spetsiaalselt, seoses Thatcheri visiidiga. Vaevalt Gruusias sellist autot tollal oli. See on võimalik, aga vähe tõenäoline. 1987 a. Aprilli alguses kandis auto MMZ(vene sitikas) 99-74. Seda numbrit filmil näha pole.
Vasta

Kas mitte Ministrite Nõukogu autodel külgekruvitud numbrid suvaliselt ei roteerunud, ma ei leida viidet hetkel? Siit leiab kirjelduse üleminekuaastatel Ministrite Nõukogule/Riigikantseleile ostetud Mercedese taustast, dokumendid vormistatud ühele numbrile kuid külge olid kruvitud teised: http://foorum.clubmb.ee/printthread.php?tid=11891. Kokkuvõttes pakun, et videote-piltidel vilksatavate numbrite alusel ei maksa väga kindlaid järeldusi teha.
Vasta

Väga võimalik, et eksisin. Kui iluliistutada ja klaasida projekt ära, siis on tõenäoliselt sama mudeliga tegu.
Kusagil mälusopis on pilt, et see tagumine aken oli eraldi mitte uksklaasi liini pikendus.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(12-04-2019, 14:10 PM)M.R. Kirjutas:  Väga võimalik, et eksisin. Kui iluliistutada ja klaasida projekt ära, siis on tõenäoliselt sama mudeliga tegu.
Kusagil mälusopis on pilt, et see tagumine aken oli eraldi mitte uksklaasi liini pikendus.
Tegu 100% sama mudeliga, selles pole kahtlust. ZIL 115 tüüpi autosid (4104 - 41047) tehti aastatel 1978 - 2002 kõiki modifikatsioone kokku nats üle 200 auto. Kõik ühele kerele (välja arvatud paar sanitaar- ja mõned paraad autod). Juba tootmisarv näitab, et nendega eriti priisata ei saanud.
Vasta

Nii kuu jälle möödas ja minu unistusele autol 1 Maiks keretöödega ühele poole saada samuti. Igasugust essu ujub pidevalt pinnale. Selgus, et masina parem külg poolteist senti lühem kui vasak. Kunagi saanud paremasse nurka matsu ja siis on sepad ligi lastud. Tiib kaardus ja muidu kõver. Kes pole asjaga kursis, sellele teadmiseks, et esitiivad kaaluvad kuskil 60 kg. Neid peab kahe mehega külge ja maha tõstma ja muudkui sobitama. Ikka ja jälle ei saa üle ega ümber, kui üle perse neid autosid tehti. Kapotid said puhastatud, liivapritsitud ja siis ujub kogu porno välja. Näib nagu oleks Ivanid kogu aeg purjus olnud. Asjad on lihtsalt julmalt vasaratega kokku pekstud. Pildid pisemad ja kõik ei paista välja aga lähedalt vaadates küll kole mis kole. Samas kõik detailid valmistati just sellele autole. Kõigi detailide pealt võib leida kere numbrid (64). Alustan kere piltidega, hiljem lisan ka muid detaile.
Kõigepealt siis vasak poritiib, mis oli nats rooste poolt alaäärest näritud, aga muidu sobis hästi.
   
   
   
   
   
   
Nüüd siis parempoolne problemaatiline tiib.
   
   
   
   
   
   
Kapott ja pagasi luuk said puhastatud. Tagaluuk on üldiselt palju viisakam, kui kapott. Piltidest saab ka nats aru töö "kõrgest kvaliteedist"
   
   
   
   
   
   
   
   
Jätkub....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne