15-s Tchaika

Nüüd siis väiksemate peavalude juurde. Kapotialused tuled said oma algse välimuse.
   
   
   
   

Autol kaks paisupaaki. Pärast puhastust nägid välja nagu neid oleks haavlipüssiga lastud ja siis igasuguseid mökse kasutades üritatud neid pidama saada.
   
   
   
   
   
   
   

Aku alused ka nii närused, et uued teha tuleb odavam.
   
   
   

Mootoriga midagi tõsisemat ette ei võta, kuna Gruusiast tagasi sõites õli rõhk oli 3 - 5 vahel ja õli ka ei põletanud. Vahetame ainult tihendid, kus midagi lekkis, puhastame ja uus värv selga. Alla läheb ka uus käigukast, kuna vana vahetas käike väga kõrgetel pööretel. Ja ega seda autot ei tehta sõitmiseks, ainult vahel harva saab endale lubada. Ikkagi vähemalt 25L/100 km. 
   
   
   
   
Selleks korraks siis kõik.
Vasta

Täna vaatasin natuke ajas tagasi, täpselt 20 kuud tagasi sai see isend soetatud, ehk siis 5 okt. 2017. Neli kuud hiljem sai alustatud auto molekulideks lahti võtmisega ja kuu aega hiljem algasid keevitus tööd, mis kestsid 15 kuud, mõningate vaheaegadega. Täna siis saab täie kindlusega väita - auto on valmis maalritöödeks. Viimane kuu läks praktiliselt parema esinurga taastamisele. Nagu siin eelnevalt mitu korda mainitud oli isend sinna küllaltki arvestava paugu saanud. Plekksepp oli püsti hädas selle nurga ideaalseks saamisega. Aga lõpp hea, kõik hea. Uksed käivad hästi, jooned ja vahed on kõik ideaalselt paigas aga mida ei ole, see on pahteldaja/värvija. Selle auto pikkus/laius ehmatab ikka ära. Ksf-se Wagoneeriga sai isendit inspekteeritud, pidi olema nagu 4-5 Lada värvimine. Eks see annab ettekujutuse auto suurusest 2.05 X 6.30 meetrit. Mõni pilt ka eelmise kuu tegemistest, mida muidugi praktiliselt märgata pole. Reedel ajame isendi Tartu garaazist välja ja algab kodu sõit aga enne seda teeme õues pildiseerija ja eks midagi jõuab ka siia. 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Täna siis jõudis ZIL koju. 
   
   
   
   
Julgen arvata, et pool tööd tehtud. Et see asi nii kulukaks ja raskeks osutus, ei oleks ka kõige halvemas unenäos ette näha.
Mis saab edasi?  Ei tea. Eks tuleb nüüd värvimisega vaadata. Midagi kindlat veel ei ole kokku lepitud aga küll saab.
Vasta

Pärast Jaanipäeva sai ZIL sõidutatud Karksi Nuia, kus siis algasid pahteldus ja värvimistööd. Seal olemas uus suur värvikamber, nii, et ei peaks pool autot välja jääma. 
Muidugi suur tänu kaasfoorumlasele Wagoneer, kes ka lubas mõistliku hinnaga auto ette võtta aga kahjuks on ta väga hõivatud, mis oleks sundinud mind tööde algusega sügiseni ootama. See eeldanuks töö valmimist juba uuel aastal, mis mind päris ei rahuldanud. 
   
   
   
   
Vasta

Isiklikult jätaks selliseks nagu viimasel pildil Smile

Väga tubli töö!
Vasta

Kuigi kaasfoorumlane Siimik jätaks auto metallikarva, siis endale sellist luksust Big Grin lubada ei saa ja asjaga tuleb edasi tegeleda. Kuu aega saab selle nädalaga täis ja vähemalt kuu läheb veel. Mõni pilt ka hetkeseisust.
   
   
   
   
No mitte ei saa aru, kuidas need tagurpidi saavad. Koputage pildile, siis ärkavad üles.
Vasta

(04-07-2019, 20:46 PM)siimik Kirjutas:  Isiklikult jätaks selliseks nagu viimasel pildil Smile

Väga tubli töö!

Et siis nagu ZIL rat-rod? Maailmas unikaalne oleks see küll, aga vana Lihhatšov keeraks hauas teise külje, kui teada saaks Big Grin.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

(18-07-2019, 19:15 PM)Formika Kirjutas:  No mitte ei saa aru, kuidas need tagurpidi saavad. Koputage pildile, siis ärkavad üles.

Näritud õunaga tehtud pildid? Need kirjutavad pildi pööramise parameetrid teise kohta ja iga tarkvara (foorumid, sisuhaldus) ei taipa sealt lugeda ja näitavad pilti omamoodi.
Vasta

Tehase viimistluskvaliteet vist originaalsuse võtmes ei luba, a muidu oleks see asjandus igati apetiitne sellises "klaverilaki" viimistluses. Vanasti vist saadi tuhande kihi nitrovärvi ja väsimatu poleerimisega, tänapäevased materjalid tiba sõbralikumad.

_______________________
KKK all the way...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne