18-09-2019, 02:24 AM
Oot oot oot. Starteriga vedada sadu meetreid mingit 4 tonni, on rohkem kui ulmeline tegevus paari akuga. Ma olen korduvalt pidanud garaaži starteri najal autot liigutama ja no need kümme meetrit on juba liig mis liig nii starterile kui akule, seda siis pisikese auto puhul ja mingi 55-70A akuga. Liikumiskiirus oleks punasel väljakul selline, et Lenin suudaks igavusest haigutama hakata enne kui aparaat tribüüni eest läinud oleks. Seda teooriat võiks isegi huvi pärast kontrollida, kui kellegi oleks vastava massi ja mootoriga aparaat katseks anda ning starterist kahju ei oleks. Ütleme siis nii, et min 100m, mass 4 tonni ja mis see kubatuur oligi? Tavaline starter, 2x90 akut ja tavalised juhtmed mis seal kasutusel olid, vene akud ja vene paksud õlid... Krt, tee või tina aga ei usu... Me võime arvutada siit midagi, näiteks, et ideaalsed 90Ah akud annavad umbes 1kwh per kärss energiat ja siis jagame selle starteri võimsusega ja sealt edasi liikumiskiirusega aga need arvud on kõik ideaalsest maailmast. Ma pean seda oma silmaga nägema, et uskuda saaks...
Ristmikult olen ära tulnud aku toel, no problemo tänapäeva autole. Kui punasel väljakul peaks limusiin ainult rivist kõrvale keerama starteri najal, kohe sinna tribüüni kõrvale, jah see oleks lõdvalt saavutatav. Aga kui liikuda koos paraadiga kaamerate/silmade eest minema 4 tonnise massiga, no ei...
Ristmikult olen ära tulnud aku toel, no problemo tänapäeva autole. Kui punasel väljakul peaks limusiin ainult rivist kõrvale keerama starteri najal, kohe sinna tribüüni kõrvale, jah see oleks lõdvalt saavutatav. Aga kui liikuda koos paraadiga kaamerate/silmade eest minema 4 tonnise massiga, no ei...
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!