10-11-2019, 13:29 PM
Oktoober möödus rahulikult. Projekt seisis paar nädalat ja seoses probleemidega ekraniseeritud süütesüsteemi mõningate detailide puudusel, samuti tuli välja, et piduri pea vaakumvõimendi ei ole originaal. Tegelikult on kõik need asjad kusagil olemas aga kuna tegemist ZIL autoga, siis hinnad on kosmilised. Näiteks sellesama piduri võimendi eest küsitakse sama palju, kui mul üks tuttav käis välja hiljuti täiest sõidetava auto eest. Praegu tegelengi alternatiivsete võimaluste otsimisega. Võtsin ühendust mehega Inglismaalt, kes tegelebki Girlingi pidurisüsteemide taastamisega ja kellel on olemas kataloogid kogu Girlingi toodangust. Sama mees taastas ka minu 2 liini vaakum võimendit selle aasta alguses. Sellest on kuskil eespool ka juttu. Igatahes püüab ta piltide ja jooniste järgi selgeks teha millise mudeli auto võimendit kasutati. Aasta on ju teada. ZIL 115 läks tootmisse 1978.
Jätkus igasugu pisidetailide taastamine, puhastamine, värvimine, tsinkimine. Paistab, et sellel ei tulegi lõppu. Panen ka väikese pildiseerija möödunud kuu tegemistest.
Jätkus igasugu pisidetailide taastamine, puhastamine, värvimine, tsinkimine. Paistab, et sellel ei tulegi lõppu. Panen ka väikese pildiseerija möödunud kuu tegemistest.