20-12-2019, 19:27 PM
(18-12-2019, 11:19 AM)DevilDeVille Kirjutas: Arvestades projekti mahtu, siis radikate puhul näilisusele panustamine ei tundu eriti jätkusuutlik lähenemine olema. Need mõnedsajad täiendavad juudirublad, mis paari väikese soojusvaheti kärje ümberlöömine maksab, pole meelerahu eest just liigpalju laualepanna. See muidugi vaid minu isiklik arvamus.Tegu ei ole paari väikese soojavahetiga ja mõnesaja juudirublaga. ZIL-l on neli soojendus radikat - kaks ees ja kaks taga. Aga teadmiseks, kõik on survestatud, kontrollitud ja ütleme ausalt, pärast sellist tööd, vaeva ja kulutatud vahendeid, pole see auto ka mõeldud eriti sõitmiseks. Kaks aastat on seda autot pidevalt ehitatud ja pool läheb veel. Kõik võivad seda teemat lugedes näha, milline kolgata tee see on olnud. Just täna oli juttu selle soojendus süsteemi funktsioneerimisest. Jube keeruline süsteem, juhitav vaakum klappidega. Ainuüksi vaakumtoru kulub kusagil 20 meetrit. Kui ma oleksin 2,5 aastat tagasi ette näinud kõike seda häda ja vaeva, oleks selle mõtte peast nii kaugele kui võimalik visanud ja järgi jooksnud ja uuesti visanud. Aga mis tehtud, see tehtud. Tagasi teed enam ei ole. Vähemasti ainus täiesti renoveeritud ZIL 115/4104 maailmas.