15-s Tchaika

(16-03-2020, 15:02 PM)v6sa Kirjutas:  
(16-03-2020, 14:53 PM)hobiautod Kirjutas:  Hydroscandis lased vanadele otstele uued voolikud vahele panna.

Kas neil on edevate kirjadeta voolikuid ka?

Otsa panekuks peab toruots olema mingite loetud sentimeetrite pikkuselt sirge, et mahtdua pressist läbi.

Saksa tähed saab voolikult lahustiga või äärmisel juhul liivapaberiga eemaldada.
Vasta

Mis selle sissekeeratud poldi keerme mõõt on?
Võta palun üks ots lahti ja tee pilti kus mutter on tagasi tõmmatud toru peale.
Pane ka mingid pikkus/laius/läbimõõt ka juurde.
Äkki leian standarti neile.
Vasta

Vaatamata meid tabanud Corona kriisile tiksub ZIL-li projekt vaikselt edasi. Peamised väljakutsed ikka torustik ja elekter. Kohutav aja ja raha kadu. Suurest ZIL-li vaimustusest on saanud õudus unenägu, mille lõppu ei paista. Aga unenäod tuleb ära vaadata ja asjaga edasi minna, sest pooleli jätta ka ei saa. Puudu ikka ports igasugu kummitihendeid, mida tõenäoliselt tuleb kuidagi taastama hakata. Tädike Moskvast ei leidnud ka midagi. Ümber ehitamist vajab ka ekraniseeritud süüte süsteem, sest URAL-i oma ei sünni 1-1-le ZIL sõiduautole. Erinevus põhiliselt torude pikkuses, sest jagaja asub ZIL 115 mootoril eesotsas aga ZIL/URAL veoautodel tagaotsas. Ega siin midagi suurt piltidelt näidata polegi. 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Tõsimeeli kasutate neid siniseid silikoonvoolikuid jahutussüsteemis?
Või on see hiline aprillinali?

Ilmselt määriti Hydroscandis pähe, eks?

Kui töökindlus on esmatähtis, siis Rootsist saab kvaliteetseid musti voolikuid ka:
https://www.do88.se/
Vasta

See silikooni lõdvikute mäng karjub jah ikke korralikult seal auto,mind isiklikult häirivad ka sinised kkk-ed,kas need originaalis ka sinised olie?!Muidu võimas.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Eks see vaid prooviperioodiks...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

ma kujutaks ette midagi sellist, et ajastukohased klambrid ei kannata viisakalt pidevat kokku lahku kruvimist ja õigetele volladele ei taheta moodsa klambri jälgi sisse tekitada. ehk siis ajaks kui mitmed asjad lahti ja kinni käivad on sellised pandud
Vasta

Eks ta probleem ole. Kõige halenaljakam, et originaalis olidki kunagi sinised voolikud. Vähemalt üks alumine, mis paistis originaal olevat oli sinakat tooni. Muidugi 40 a. on teinud oma töö ja võta nüüd kinni milline see õige toon oli ja kust need voolikud telliti ja miks kogu see mootor koos käigukastiga oli siniseks värvitud.
   
   
   
   
Vasta

ZIL-i rindel suurt edasiminekut ei ole. Mehhaanik, kes seda mul kokku paneb ja on eelnevalt igasuguste mudelitega tegelenud, pole nii keerulise autoga ennem kokku puutunud. Kõik süsteemid on dubleeritud, isegi ukse lukkude avamine. Süsteem nii elektriline kui vaakumiga. Muidugi veel lihtsalt võtmega avamise võimalus. Kõigil neljal uksel on võtmeauk ja nagu igal korralikul Nõukaaegsel masinal - ükski ei tööta. Igatahes mehepojad imestavad, kuidas see auto küll omal jalal Gruusiast Eestisse sõitis. Poleks nad vist iialgi uskunud, kui poleks näinud et ma omal jalal selle auto neile garaazi sõidutasin. Eks need kahekordsed süsteemid ikka midagi annavad. Ainus silmaga nähtav edasiminek eelmisl kuul, paika said poritiibade äärsed iluliistud.
   
   
   
   
   
   
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne