07-09-2021, 17:51 PM
Kuna sai lubatud Messil ka ZIL 115 välja panna, siis täna sai autole hääled sisse aetud ja treilerile ja suur silla peale, et õhutada ära pidurid. Tuli välja, et keeruline ülesanne. Topelt piduri pea silindrid, kolm võimendit ja igal rattal kaks ketas pidurdajat. Pumpamine võttis 3-4 tundi. Kõige huvitavam, et tava pumpamisel töötab autol ainult igal rattal üks silinder. Lõpuks avastasime, et teine süsteem hakkas tööle kui süüte sisse lülitasime. Igatahes pidurid said korda. Teine probleem on aku-starteri probleem. Originaal akud on küllaltki väikesed ja paradoksaalselt on autot käivitama mõeldud ainult üks aku. Teine on nagu tagavaraks, millele saab armatuuri all olevast nupust ümber lülituda kui esimene peaks otsad andma. Eelmises elus oli see probleem lahendatud mõlema aku paralleelselt ühendusega. Meie aga taastasime selle elektri skeemilt näpuga järge ajades. Eks ajan selle auto ka messile, kuigi mõned asjad veel ripakil.