15-s Tchaika

Väga imposantne asi ja töö selle kallal.
Vasta

Eks ta selline "vallavolikoguesimehe" ametiauto ju ongi.Las need "minevikuvarjud" siis kadestavad, et valel ajal ja vales kohas poliitbüroosse trügisid.
Vasta

https://commanders.mil.ru/vacation/
Alumises veerandis on Ustinov va raip datsasse vale ZIL-iga läind.
Või laiab turvade auto juures.
Vasta

Vägev!
Kas see iluvõre ongi originaalis nii "läbipaistev?"

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta

(25-10-2021, 06:35 AM)Maamees Kirjutas:  Vägev!
Kas see iluvõre ongi originaalis nii "läbipaistev?"
 Oleneb mis nurga alt vaadata aga selline ta ongi. Eks suur mootor vajab korralikku jahutamist.
Vasta

(25-10-2021, 00:53 AM)Roomik Kirjutas:  https://commanders.mil.ru/vacation/
Alumises veerandis on Ustinov va raip datsasse vale ZIL-iga läind.
Või laiab turvade auto juures.
 Tegemist on ZIL 114-ga. Tõenäoliselt seltsimehe varasem auto. Seltsimees näeb pildil palju nooruslikum ka välja kui 80-ndate alguses ta oli. Valmistus ta siis juba oma loojaga kohtuma oma kommunistlikus paradiisis. Aastatel 1980 kuni oma surmani aastal 1984 kasutas ta autot ainult 1980 aastal. 1981 - 1984 aastatel läbisõitu pole.
   
Vasta

Braavo! Õnnitlen suurepärase tulemuse puhul!
Vasta

väga klants näeb välja, pole miskit öelda. Peale selle, et no on ikka sigakole auto. Arusaadav, et ajastu oli teine ja eesmärgiks ka pigem isakeste mugavus, aga ikkagi. Ja loomulikult ilu vaataja silmades.

Mis loomulikult ei kahanda tehtud töö väärtust. Tubli.
Vasta

(25-10-2021, 20:42 PM)pisipunk Kirjutas:  väga klants näeb välja, pole miskit öelda. Peale selle, et no on ikka sigakole auto. Arusaadav, et ajastu oli teine ja eesmärgiks ka pigem isakeste mugavus, aga ikkagi. Ja loomulikult ilu vaataja silmades.

Mis loomulikult ei kahanda tehtud töö väärtust. Tubli.
 Eks ta seitsmekümnendate teise poole Lincoln Town Car ja Cadillac Fleetwood Brougham mudelitelt maha tehti. Tookord stiil oligi selline. Lennuki disain autodel oli läbi saanud ja otsiti odavamaid lahendusi, et kasvavate palkade ja kulude juures  konkurentsis püsida. Lõpetas oma tegevuse tol ajal selline kõva bränd nagu Packard, isakese Stalini lemmik ja ZIS 110 prototüüp. Aga Nõuka maal pidi kõik olema suurem ja võimsam kui USA-s. Selle listi ZIL-lidele tublisti pikkust ja mõttetu keskmine istmerida. Samas kvaliteedilt jäid need ZIL-lid Cadillacidele ja Lincolnidele alla. Allpool pilt 1975 a Lincolnist.
   
Vasta

(25-10-2021, 21:55 PM)Formika Kirjutas:  Eks ta seitsmekümnendate teise poole Lincoln Town Car ja Cadillac Fleetwood Brougham mudelitelt maha tehti. Tookord stiil oligi selline. Lennuki disain autodel oli läbi saanud ja otsiti odavamaid lahendusi, et kasvavate palkade ja kulude juures  konkurentsis püsida. Lõpetas oma tegevuse tol ajal selline kõva bränd nagu Packard, isakese Stalini lemmik ja ZIS 110 prototüüp. Aga Nõuka maal pidi kõik olema suurem ja võimsam kui USA-s. Selle listi ZIL-lidele tublisti pikkust ja mõttetu keskmine istmerida. Samas kvaliteedilt jäid need ZIL-lid Cadillacidele ja Lincolnidele alla...
M pigem ütlen, et jutt käib kuuekümnendate esimesest poolest. Sis tulid tiivuliste asemele esmakordselt kandilised kastid. Eriti kandilised sealjuures. Kuuekümnendate teises pooles tuli koka-koola-stiil ja ülalmainitud seitsmekümnendatel läks kandilisus taas moodi.
Kuid arvestades, et ZiL-114 ilmus 1970. aastal, ei saa kogu see vene kastiseeria seitsmekümnendate teise poole ameeriklastelt eriti kopeeritud olla.

Mõttetu keskmine istmerida on ka ameeriklaste limusiinidel tavaline olnud (Fleetwood 75 näiteks).

Packardi nime nägi autodel viimati 1958. mudeliaastal, kuid juba 57. mudeliaastast peale oli tegu Studebaker Presidendiga, millele Packardi embleemid külge kruvitud.
Vasta

Järsku kodanik Formika soovib sellist seina deokratsiooni oma kogusse:
https://www.osta.ee/?fuseaction=item.inf...il_watched
Vasta

(29-10-2021, 09:34 AM)Sm.Samajev Kirjutas:  Järsku kodanik Formika soovib sellist seina deokratsiooni oma kogusse:
https://www.osta.ee/?fuseaction=item.inf...il_watched
 Kui mul oleks pisikestki lootust soetada ZIL 111, ostaks kohe. Leedukatel on endine hr. Kirsi oma. Kere remonditud, värvitud, mootor ja transmissioon tehtud, enamus kroomi ka taastatud. Alla 320 000.- ei müü. Tõenäoliselt kui 300K taskus, annavad ära. Kui pole ise lahti võtnud, siis kokkupanek saab paras peavalu olema koos sealt kooruvate üllatustega. 300K pole muidugi kuskilt võtta + vähemalt 100K täielik taastamine. Momendil muidugi täielik ulme.
Vasta

Blääd küll! Ainult €€€ €€€ nähaksegi... Kurb küll, kui nii on elu meest muserdanud  Sad
Fotot pakuti ju!!!!
Vasta

No ei osata lugeda teksti Sad Austet ksf! ju teatas kohe alguses, et ei hakka pelka fotot soetama, kui autole reaalselt hammas eale ei hakka.
Vasta

(29-10-2021, 14:40 PM)Janka Kirjutas:  Blääd küll! Ainult €€€ €€€ nähaksegi... Kurb küll, kui nii on elu meest muserdanud  Sad
Fotot pakuti ju!!!!

Loe korra rahulikult ja mõttega Formika vastust. Kui tal oleks lootust selline auto kogusse saada, siis ostaks ka foto aga kuna lootust pole (sellest ka põhjendus), siis ei näe ta vajadust ka templiga pressifotot hankida.
Vasta

(29-10-2021, 14:55 PM)robi Kirjutas:  
(29-10-2021, 14:40 PM)Janka Kirjutas:  Blääd küll! Ainult €€€ €€€ nähaksegi... Kurb küll, kui nii on elu meest muserdanud  Sad
Fotot pakuti ju!!!!

Loe korra rahulikult ja mõttega Formika vastust. Kui tal oleks lootust selline auto kogusse saada, siis ostaks ka foto aga kuna lootust pole (sellest ka põhjendus), siis ei näe ta vajadust ka templiga pressifotot hankida.

Seoses nende "jevrodega" meenus selle tatška endise omaniku (luuviljaline puuvili), värvikas vodevill selle auto saamisloost. Olevat seisnud kusagil nõmmel 90-nendate alguses, kus siis kaks noort spekulanti, omamata mingeidki isamaalisi aateid, plaanisid seda parseldada soome. Ja siis saabus meie luuviljaline kõigi oma aadetega valgel sõjaratsul ja tema enda sõnul ei rohkem ega vähem kui päästis selle auto spekulantide küüsist.. Ega seda mälu väga usaldada ei maksa, aga olevat andnud "spekulantidele" ühe teise kajakaga musta auto vastu. Umbes nii on see seik mulle meelde jäänud, tema enda jutustuse põhjal  sama auto kõrval, epiteetidega väga kitsi ei olnud, kahtepidi arusaamisele kes selle maailma seekord ära päästis ruumi ei jäänud.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(29-10-2021, 14:40 PM)Janka Kirjutas:  Blääd küll! Ainult €€€ €€€ nähaksegi... Kurb küll, kui nii on elu meest muserdanud  Sad
Fotot pakuti ju!!!!
Kas kadedus või mis?Tee järgi või maksa kinni,kui teema ei sobi kadeduse nimel keera järgmine leht,kus €€€€€-dest juttu pole.Mati ees müts maha selliste projektide puhul.Mul on mõned haruldased motika projektid,mida ei kajasta kuna kadedaid ja ülbikuid on palju.Aga Jankale küsimis,mis sini hobi on?
Vasta

Puu, raud ja muusika.
Selles foorumis ei kajastu.
Vasta

(30-10-2021, 01:02 AM)jawamees Kirjutas:  
(29-10-2021, 14:40 PM)Janka Kirjutas:  Blääd küll! Ainult €€€ €€€ nähaksegi... Kurb küll, kui nii on elu meest muserdanud  Sad
Fotot pakuti ju!!!!
Kas kadedus või mis?Tee järgi või maksa kinni,kui teema ei sobi kadeduse nimel keera järgmine leht,kus €€€€€-dest juttu pole.Mati ees müts maha selliste projektide puhul.Mul on mõned haruldased motika projektid,mida ei kajasta kuna kadedaid ja ülbikuid on palju.Aga Jankale küsimis,mis sini hobi on?

Selle projekti arengut on igati huvitav jälgida ja selge see, et keegi peab selle pulli lõpuks kinni maksma, eks sellest ka need numbrid mis tegelt ju iga läikiva uue pulgaga kaasas käivad. Minule on hoopis arusaamatuks jäänud, miks prouad/härrad siia vahele oma "dresskoodist" märku annavad, miks peaks publikum teadma, kes millist riietuseset hetkel kannab ja kes päris ilma on ? Nii delikaatse info võib ju otse privasse panna. See kas Jankal on maailma parim liblikate kogu või pole kärbse pesagi, see ei muuda siin mitte midagi, nii nagu Jawamehe võrririvi ei puutu siin üldse millesegi. See projekt erineb teistest ainult selle poolest, et peategelasel on piisavalt edevust, et seda kajastada ja meil on hea meel seda lugeda.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(30-10-2021, 12:06 PM)spitfire Kirjutas:  
(30-10-2021, 01:02 AM)jawamees Kirjutas:  
(29-10-2021, 14:40 PM)Janka Kirjutas:  Blääd küll! Ainult €€€ €€€ nähaksegi... Kurb küll, kui nii on elu meest muserdanud  Sad
Fotot pakuti ju!!!!
Kas kadedus või mis?Tee järgi või maksa kinni,kui teema ei sobi kadeduse nimel keera järgmine leht,kus €€€€€-dest juttu pole.Mati ees müts maha selliste projektide puhul.Mul on mõned haruldased motika projektid,mida ei kajasta kuna kadedaid ja ülbikuid on palju.Aga Jankale küsimis,mis sini hobi on?

Selle projekti arengut on igati huvitav jälgida ja selge see, et keegi peab selle pulli lõpuks kinni maksma, eks sellest ka need numbrid mis tegelt ju iga läikiva uue pulgaga kaasas käivad. Minule on hoopis arusaamatuks jäänud, miks prouad/härrad siia vahele oma "dresskoodist" märku annavad, miks peaks publikum teadma, kes millist riietuseset hetkel kannab ja kes päris ilma on ? Nii delikaatse info võib ju otse privasse panna. See kas Jankal on maailma parim liblikate kogu või pole kärbse pesagi, see ei muuda siin mitte midagi, nii nagu Jawamehe võrririvi ei puutu siin üldse millesegi. See projekt erineb teistest ainult selle poolest, et peategelasel on piisavalt edevust, et seda kajastada ja meil on hea meel seda lugeda.
Asi pole edevuses. Asjal väga praktiline külg ka. Poisiga kokku meil siin aastatega tehtud oma 20 projekti, millest 5 veel pooleli. Paratamatult tuleb osadest loobuda. Eestis neid ei osta keegi, vähemalt seni mitte.  GAZ 11, GAZ 12, GAZ 14, GAZ 20, GAZ 2424 läksid Venemaale. Kõiki ostjaid huvitab, kuidas restaureeritud. Saadan vastava lingi ja seltsimehed kohe näevad. Google abil tõlgivad ka. Pilt kohe selge.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne