Audi 1.9td maasturi kasti otsa?
#1

Kuskilt on mingi aeg läbi käinud jutt audi või vw 1.9td ristamisest maasturi kastiga.
Omal sama asi plaanis, seega uuriks enne maad, kui jalgratast leitama hakkan, 
ehk on siinsest rahvast keegi midagi sellist aretanud.
Kusimus seisnebki kes ja kuhu otsa seda pookinud on ja kui suure vaevaga.
Ideaalis eelistaks ühes tükis kasti koos vahekastiga, samas peaks tegu olema diisli kastiga.
Ruumi puudus pikkuse mõttes on ka oluline.

olgugi, et see pole päris see, aga käis korraks peast läbi volvo 740 2,4td kastö
sellel ka ju vag mootor peal Rolleyes





Ei osanud mujale teemat teha, seega võib sobivamasse kohta ümber paigutada, kui vales kohas on.

Otsin jumzi masti lülisi, ketti ja põõramise silindreid.
Vasta
#2

Ruumi/kaalu/vastupidavuse seisukohalt tõenäoliselt parim variant: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=6&t=68505&p=409993

Lisaks on sinna ka paljusid erinevaid mootoreid külge pandud. Kindlasti ka VW 1.9 diislit. Ise saan aidata vajadusel MB mootoriga (OM603, OM606 jms) ristamisel.
Vasta
#3

(22-03-2017, 14:32 PM)olli Kirjutas:  Ruumi/kaalu/vastupidavuse seisukohalt tõenäoliselt parim variant: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=6&t=68505&p=409993

Lisaks on sinna ka paljusid erinevaid mootoreid külge pandud. Kindlasti ka VW 1.9 diislit. Ise saan aidata vajadusel MB mootoriga (OM603, OM606 jms) ristamisel.

Pole just parim variant mulle. Unustasin mainida, et kaal on ka oluline.
idee poolest võiks volvo 740 kast sobidagi, kuid pole ühtegi käepärast. 
Sinna tuleks siis vahekast otsa juukida. poleks ka probleem. 

Saarlased, laenake volvo kasti keegi Big Grin

Otsin jumzi masti lülisi, ketti ja põõramise silindreid.
Vasta
#4

Kõige lihtsam ilmeselt niimoodi teha:
[Pilt: 01107522413a28f.jpg]'
Pilt pärit siit teemast. Viimasel ajal selline ehitus väga tavaliseks saanud, paljudel driftiautodel on kastid niimoodi kokku keevitatud. Võrus tehti paar aastat tagasi BMW e30 sama volksu mootoriga talvel jäärajasõiduks, kastide sidurikojad olid samamoodi kokku keevitatud.

Edit:
[Pilt: IMG_20141102_140801.jpg]
VW mootor+BMW käigukast. Teema siin.
Vasta
#5

Huvitav kuidas keevitades tsenter üles leitakse, kas pannakse tunde järgi kokku?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#6

Ikka rakiste ja indikaatorite abil.Lõiked tehakse treipingis.Vene metallitöö ytub-des on  erinevad karterid kokku pandud.Treipingi töö plaanseibidega.
Vasta
#7

Sama mootori aretus käsil niva kasti otsa...
Vasta
#8

Kõik on kena, aga saab lihtsamalt. Olen selles kindel.
See saagimine ja keevitamine, hmm. see ei sobi mulle. 
Mitte et ma sellega hakkama ei saaks, aga...
Selline asi peaks minu jaoks bolt on olema. Ennem teen vaheplaadi.
Ja bensuka kasti kindlasti ei taha. mul sillad niigi 5.1 ülekandega
ja orig siduri koda ei saa kasutada. starter peab jääma kunde poole ja sidurist
mootori poole, mitte kasti poole. nagu enamus neil

Otsin jumzi masti lülisi, ketti ja põõramise silindreid.
Vasta
#9

No kui päris bolt-on, siis on ju vw diisel + suzuki kast valmis kitte meerikamaalt võimalik tellida vabalt Smile
Vasta
#10

Volkari 1.6D lada kasti otsa poogitult:
Audi 80 2.0 bens hooratas ja starter
Lada sidur, koos korviga
lugematu arv tunde vaheplaadi meisterdamist
Järgmine kombo teeks juba ilusama Smile
[Pilt: 19961549_481266785555185_240535566844612...e=5AAE1EDF]
[Pilt: 19875152_481266925555171_575185570873333...e=5A714E91]
[Pilt: 19894609_481266908888506_637484462747393...e=5A6F04DB]
[Pilt: 19959151_483115455370318_910133427019702...e=5A6527E4]
[Pilt: 20108189_483115418703655_408918214654694...e=5AAA3521]
Vasta
#11

Buzzet, väga lahe sooritus! Endal on plaan midagi sarnast teha oma Nivaga. Kas 1.9 TDI või 318tds mootor koos mingi lääne käigukastiga. Hea meelega küsiks Sult nõu kui tegemiseks läheb.

Minu teema siin kuigi veel üsna teoreetiline: http://ladaklubi.ee/foorum/viewtopic.php?f=15&t=12359
Vasta
#12

mina olen 2 sidurikoda nullist valmis ehitanud,mõlemid kaasiku kastid ja ühel vana urvan otas ja ametlikult diisel ja teisel mingi izusu otsas ja paugutavad mõlemid ja minuarust lihtsaim viis üldse.
Vasta
#13

lisaks on peas projekt t-25 pada kasiku kastiga ristata.
Vasta
#14

Kas Niva meestel õlipumba asukoht VW kaudpritsete ja 1Z baasil TDI-de puhul segama ei hakka? Pump on ju seal, kus nival peab diffri jaoks ruumi olema.  Uuemal ploki tüübil (ALH-l ja teistel jaoturpumbaga ning PD-l) on õlipump sobivamas kohas. 

Ise toppisin Nivale Fiat-i 1.7 diisli, kuna vedeles kasutult. Ilma torbota oleks masendavalt nõrk.

Kasutaja Relts postitus 
http://ladaklubi.ee/foorum/viewtopic.php...ale+diisel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne