ZIM Faeton

Väike mnemoturniiri küsimus siia vahele samal teemal: 

Millisele autole viimasena või senini saab tellida TEHASE lisana waitwool rehvi ?

Internett on muidugi käe ulatuses, aga mõelge enne kui guugeldate.
Kes ilma guuglita õieti ära arvab võib väikse pitsi konni teha Smile

Panen siis vastuse ka kirja: kia Pride UK-s ja ford lincoln usas 2010

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(15-10-2018, 00:00 AM)spitfire Kirjutas:  Väike mnemoturniiri küsimus siia vahele samal teemal: 

Millisele autole viimasena või senini saab tellida TEHASE lisana waitwool rehvi ?

Internett on muidugi käe ulatuses, aga mõelge enne kui guugeldate. Ja püüdke siis leida selle auto pilt kus tal vaitvool all on.
Kes ilma guuglita õieti ära arvab võib väikse pitsi konni teha Smile

Ei arvanud ära. Uudishimu ei andnud asu ja guueldasin. Suht loogish tegelt. 
Sellega meenus miskipärast: 
https://youtu.be/oJCDzdxiJEo
Sorry OT
Vasta

(14-10-2018, 22:27 PM)spitfire Kirjutas:  
(14-10-2018, 17:47 PM)Formika Kirjutas:  [Pilt: attachment.php?thumbnail=71963]
 see pilt avab täiesti uue dimensiooni  papu valiku osas.
Siin pole mingeid valgeid papusid pildi. Tagaratas on fotol lihtsalt ülesäritunud. Nagu ka tagumine poritiib ja mitmed muud pinnad tagaosas. Hakata nüüd väitma, et need detailid olid valged on sama väär kui öelda, et tagumine rehv on valge.
Vasta

Tsitaat:
Tsitaat:et need detailid olid valged on sama väär kui öelda, et tagumine rehv on valge.
Eks ta võib sama valge poriga koos olla nagu osa esirehvist, ainult kaevas end sügavamalt sisse ja käis poris ringi kohapeal.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(15-10-2018, 16:55 PM)Etsike Kirjutas:  ... Tagaratas on fotol lihtsalt ülesäritunud...

Vast ikke alasäritusega, foto tegemisel. Näha on paberi säritusajal "läbi peo laskmise" jälgi. Muidu poleks juhi nägu üldse pildile ilmunud. Siis on seda kohta just kauem lastud. Seoses sellega on ka uks tumedama laiguga. Tagaosa on aga jäänud "kahe silma vahele", kuna ilmutaja tähelepanu on olnud keskosal.
See oli nüüd küll puhas norimine ja palun vabandust.
Vasta

(15-10-2018, 19:38 PM)motamees Kirjutas:  
(15-10-2018, 16:55 PM)Etsike Kirjutas:  ... Tagaratas on fotol lihtsalt ülesäritunud...

Vast ikke alasäritusega, foto tegemisel. Näha on paberi säritusajal "läbi peo laskmise" jälgi. Muidu poleks juhi nägu üldse pildile ilmunud. Siis on seda kohta just kauem lastud. Seoses sellega on ka uks tumedama laiguga. Tagaosa on aga jäänud "kahe silma vahele", kuna ilmutaja tähelepanu on olnud keskosal.
See oli nüüd küll puhas norimine ja palun vabandust.
 No kelle kallal sa ikka norid, pilt tehtud 80+ aastat tagasi. Piltnik juba ammu kommunistlikus paradiisis. Hea, et  ta sellisegi jäädvustas. Ma olen raudselt kindel, kui üks kõik kellele meist anda tolleaegsed pildistamise ja ilmutamise vahendid, siis 99,9% juhtudel Toungue Toungue .
Vasta

Autode kallal pole suurt midagi teha saanud. Tööl käimine takistab ja kogu aur läks musta Zimmi komisjoniks ette valmistamisele, mis siis täna toimus. Koos minu 1956 a. GAZ 12 ZIM-mi ja 1953 a. II seeria Pobedaga hinnati veel ära 1973 a Gaz24 ja üks Datsun Cherry. Kokku siis 4 uut musta numbriga autot Võrumaale. Kahtlust, et keegi neist musta numbrit ei saa ei tohiks olla. Natuke, siis selle Projekti (Zim Faetoni) kõrvaltegelasest. Ausalt öeldes midagi anomaalset kohe ei leitudki. Eks isend pildistati alt ja pealt üles ja piltide uurimisel üht teist ikka leitakse. Kui akti kätte saan, siis teavitan. Loodan, et vähemalt 98-99% tuleb ära.
Vasta

Täna siis sain kinnituse komisjonilt, et ZIM on tunnustatud vanasõidukina ja on 99,8 % originaalne. 4 aastat tööd ja vaeva on jõudnud oma täiesti rahuldust pakkuva lõpuni. Muidugi huvitab mind, kus ma siis selle 0.2% eksisin aga seda ei saa enne 17-dat teada. Nimelt siis toimub Pärnus kõigi autekspertide kokkutulek, kus arutusel siis minu II seeria Pobedaga üles kerkinud probleem. Nimelt sai see eksemplar värvitud kahe värviliseks ja suur arutelu või diskussioon tekkis sellest, kuidas neid tehases värviti. Lühidalt asja sisu selline, et milline oli põhitoon ja kas sellega värviti üle kogu auto nii seest kui väljast ja hiljem välispidiselt lisati ainult teine toon. Mina värvisin kogu auto alumise poole tumedaks nii seest kui väljast ja teise poole heledaks. Sellega vist panin puusse. Nüüd ongi küsimus kui palju. Kas auto kapoti alune ja uste sisepinnad peaksid olema heledad või tumedad. Kas Meie Foorumis on kedagi, kellel on kokkupuudet olnud kahevärviliste Pobedadega. Seda kasutati ka palju Pobeda taksode puhul. Muidugi sellest ajast, kui II seeria Pobedad taksot sõitsid juba 60 a. möödas.
Pilt ka päevakangelasest.
   
Ja pilt ka kahevärvilisest probleemist.
   
Mainimata jäi, miks siis 17-l, aga siis panevad kõik komisjoni liikmed käe alla ja saadavad selle mulle.
Vasta

See Pobeda kysimus on sama hea kui ma vaidlesin Mootoratas M 72 triipude ja paagi suuruse yle . 
Kas M72 peab olema valgete triipudega vòi mitte ja kas bensiini paak peab olema 18 vòi 21 liitrit. 
Vastus: nii ja naa... 
Musta numbri see ratas sai ilma triipudeta ja 18 l. paagiga.
Vasta

(01-11-2018, 00:57 AM)hobiautod Kirjutas:  See Pobeda kysimus on sama hea kui ma vaidlesin Mootoratas M 72 triipude ja paagi suuruse yle . 
Kas M72 peab olema valgete triipudega vòi mitte ja kas bensiini paak peab olema 18 vòi 21 liitrit. 
Vastus: nii ja naa... 
Musta numbri see ratas sai ilma triipudeta ja 18 l. paagiga.

oot emmidel kaks eri suurust paaki polegi varem kuulnud.
Vasta

[Pilt: image?id=86558]

[Pilt: image?id=30281]

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Pobitaksodel jookseb see värviülemineku piir ju madalamal?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Ainukene kahevärviline mitte-takso ja vist ka mitte-eelseeria/katsemudel (nt. katsemudeleelseeria), mis otsingu peale välja ilmus:
[Pilt: i531973.jpg]
Stseen filmist Косолапый друг (1959). (Pildiviide)
Film ise:
http://kino-ussr.ru/3003-kosolapyy-drug-1959.html

Antud lossimise stseen filmis 57:10 kuni 57:30.

6 minuti paiku on näha, et tegu on 1. v. 2. seeria Pobedaga:
   

1:00:10 on näha, et tegu pole katse/eelseeria masinaga kuna esivõre suured liistud kõik ühepikkused (vs. katse ja eelseeria masinad ülevalpool):
   

Lisaks näidatakse autot veel 1:05+ paiku. 1:07:30 on näha, et auto põhivärv on vist tume kuna ukse alla jääv porikoopa osa on samuti tumedat põhitooni:
   

Muidugi tuleb ära märkida, et autol tunduvad olevat ka tulevõrud üle värvitud ning "uhke" kapotikaunistus lisatud. Seega võimalik, et filmi jaoks omal käel selliseks atraktiivseks värvitud masin.

Aga tegelikult tundub päris tore film, võib ka täitsa niisama meelelahutuseks vaadata kui viitsimist on.
Vasta

Seoses sellega, et neid projekte on rumalast peast nii palju ette võetud ja nagu öeldakse üle oma varju ei hüppa, siis tuleb nagu ma siin eelnevalt ka kirjutasin osad autod müüki panna. Mis muidugi on üks tänamatu tegevus, sest oma kulusid on ülimalt raske tagasi saada. Võtsin käsile valge Zimmi. Renoveeritud kuskil 10 aastat tagasi ja pärast seda kasutuses olnud ainult suviti pulma ja muude pidulike sündmuste puhul. Läbisõit peale täielikku renoveerimist umbes 10 000 km. Muu aja seisnud kuivas köetavas garaažis pukkide peal. Alustasime summutist, mis omal ajal sai uuesti kasutusse võetud aga nüüdseks oli aeg talle ikkagi täiega otsa teinud. Aastate jooksul sai teda siit ja sealt lapitud. Nüüd sai täiesti uus komplekt alla.
Tagasild oli ka lekkima hakanud. Sinna said kõik uued tihendid.
   
Järgmisena sai käsile võetud mootori ruum, mis nägi välja selline:
   
   
Pärast korralikku pesu hoopis teine tera.
   
   
   
Kõik vidinad said üle tsinkimiseks maha võetud.
   
Detailid, mis vajasid värvimist - üle värvitud
   
Kümme aastat tagasi polnud saada või ei osanud leida häid külgmisi iluliiste. komplekteerisin, millega sain. Osa liiste tuli isegi kohandada esimestest tagumisteks jne. Nüüd said kõik uued ja korralikud külge.
   
Vahetusse või uuendusse läheb kõik mis katki, või kulunud. Peale uus rool, sest vanal olid all praod sees.
   
All oleval pildil kõrvuti siis vanad ja uued külgmised iluliistud. Vanad võin kellelegi, kellel seisab ZIM nende puudusel ja kellel pole kõrgeid esteetilisi nõudmisi, või pole auto kõrgemate standardite järgi tehtud maha ärida sümboolse summa eest. Minul sobisid nad küll aastaid pulmades sõita.
   
Ja lõpuks siis pilguheit kapoti alla ja pagasnikusse pärast sauna, keemilist puhastust ja uuendust.
   
   
Hind on autol 65 000.-€ ja suurt siin midagi kaubelda pole. Tänapäeval ZIM-mi renoveerimist ette võtta alla 100 000.- eelarvega on lootusetu ettevõtmine. Kes ei usu proovigu järele.
Vasta

Kuidagi kadusid lapitud summuti  ja pagasniku pildid. Siia siis need ka.
   
   
Vasta

Kahju et seda punast värvi nõnda palju käes oli. Cool Väga võõras vaadata.
Vasta

Mina vist olen värvipime, aga üleliigset punast ei näe.Või olen millestki valesti aru saanud?
Vasta

Auto väga ilus aga oleks mul 65 000 eurikut, ostaks endale uue mersu, mitte mänguasja.
Vasta

(05-11-2018, 18:13 PM)Sidorov Kirjutas:  Mina vist olen värvipime, aga üleliigset punast ei näe.Või olen millestki valesti aru saanud?
Sm Autojuht mõtleb vist punaseid kleebiseid mootoril, mis pandi seltsimeestele hoiatuseks ja õpetuseks. Muud punast mul auto juures pole.
Vasta

A pobeda... ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne