ZIM Faeton

(18-01-2019, 00:45 AM)Marko Kirjutas:  
(17-01-2019, 21:50 PM)Brrr Kirjutas:  Ma pakuks, et see karpraud keevitatakse läbi aukude küljekarbi sisse.

Need andmed peaksid austatud Formical olemas olema, kuna töö käib tehasejooniste järgi. Kui see on teostajate omalooming, siis tunnen neile kaasa....
 Küsisin järele, need augud olevatki tehase joonistel. Igori Faetonile polnud nad neid teinud aga mina olevat nii halb klient, aina kiusavat oma originaalsusega Big Grin .
Vasta

Paraad Zimmi juures ka mingid edasiminekud. Paistab, et minu soetatud uksed pole neile meeldinud ja alumise osa plekid on läinud vahetusse. Kuna sellel variandil ukse klaase ei olnud, siis ei oska öelda, mis seal ukse sees prototüüp Faetonidel oli. Selge see, et minu variandil visati need klaasid ja klaasi tõstukid lihtsalt minema, kui katus maha lõigati ja uksed lühemaks tehti.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Veel Pilte
   
   
   
Vasta

Endise suure kodumaa avarustest on leitud veel üks paraad ZIM. Tõenäoliselt sinna katusele ta jääbki, sest ZIM-mi restaureerimine on läinud üle mõistuse kalliks. Minu teada pole viimase paari aasta jooksul ühtegi ZIM-mi taastamist ette võetud, ei siin, ega mujal. Pooleliolevaid muidugi on palju.
   
Vasta

Sel suvel saab 4 aastat, kui sai endale see isend muretsetud. Tööd on kulgenud tõusude ja mõõnadega. Mootor, sillad ja käiguosa said üldiselt samal aastal tehtud ja siis sai suur vaimustus otsa. Projekt seisis aasta, enne kui kere tööd algasid. Hiljem seisis veel pool aastat, kuna suurema rahakotiga kliendid vahele tulid. Ega ta praegu ka  eriliselt edasi ei liigu, kuna paralleelselt tehakse ka Igori GAZ A-d, mille mina talle Ameerikast välja ajasin. Tänu sellele tehingule pole mul ammu vaja olnud mingeid finantse Ukrainasse saata aga eks see võtab poistel stiimulit maha, kuna Igor peab rahastama ka minu projekti, siis pole aimugi, kui suures ulatuses ta seda teeb. Igatahes töö tasapisi käib aga selles tempos ei looda ma Faetoni küll enne 2020 kevadet, kui sedagi, paitada. Piltidelt paistab, et küljekarbid on oma koha leidnud. Paigaldatakse istmeraame. Istmed tulevad üksikud, mitte diivan, nagu tal originaalis olid. Eelnevalt on siin nende istmete pärast kõva lahingut löödud aga jään ikka nende juurde, mis talle olid sõjatehases paigaldatud.
     
     
   
Vasta

Kuu viimasest postitusest möödas. Nagu mitmeid kordi mainitud töö liigub aeglaselt. Ega siin midagi kirjutada polegi, piltidelt on näha , mis toimub.
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Saadeti ka paar vanemat pilti, millelt näha, et minu ZIM polegi enam ZIM, vaid GAZ. 1957 aastal juhtus sm. Molotovil sihuke äpardus, et tast sai üleöö  rahvavaenlane ja seoses sellega muudeti ka ZIM sildid GAZ-deks. Kuna minu auto tootmis aasta on 1956, siis selle järgi pidanuks isend veel ZIM olema. Olen selle peale mõelnud ja ainuke seletus on, et kuna ümberehitusega läks aega ja auto paraadidele enne 57 a. sügist kindlasti ei jõudnud, siis ei sobinud ju reeturi markeeringuga rahva ette minna ja pandigi uued embleemid külge. 
   
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne