ZIM Faeton

(21-02-2020, 13:33 PM)Peeter2 Kirjutas:  Piltidel pole kindlasti sama isend.
 No on ikka küll, vaata tagaporitiiba ja ust. Võibolla hiljem tiba ümber ehitatud.
Vasta

Zis 112 ei ole päris elus nii äge, aga Andrey Tkachenko visioon on lennukas:

   

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta

(21-02-2020, 13:41 PM)Formika Kirjutas:  
(21-02-2020, 13:33 PM)Peeter2 Kirjutas:  Piltidel pole kindlasti sama isend.
 No on ikka küll, vaata tagaporitiiba ja ust. Võibolla hiljem tiba ümber ehitatud.
On.
https://www.allcarindex.com/blog/1956-a....leningrad/

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

(22-02-2020, 06:59 AM)Mufff Kirjutas:  
(21-02-2020, 13:41 PM)Formika Kirjutas:  
(21-02-2020, 13:33 PM)Peeter2 Kirjutas:  Piltidel pole kindlasti sama isend.
 No on ikka küll, vaata tagaporitiiba ja ust. Võibolla hiljem tiba ümber ehitatud.
On.
https://www.allcarindex.com/blog/1956-a....leningrad/
Kiirelt tekstist üle libisedes sain esmalt teada, et V2 mootoriga varustatud sõidukil kulus tippkiiruse 130 km/saavutamiseks kolm aastat. Smile
Vasta

"It took approximately three years for A. Babich to scratch-build this marvelous automobile which he later used to travel a 2125 km distance..."

Natuke aeglasemalt tekstist läbi libisedes on võimalik tuvastada, et mõeldud on ikka auto ehituseks kulunud aega  Wink
Vasta

v6rr1 Kirjutas:"It took approximately three years for A. Babich to scratch-build this marvelous automobile which he later used to travel a 2125 km distance..."

Natuke aeglasemalt tekstist läbi libisedes on võimalik tuvastada, et mõeldud on ikka auto ehituseks kulunud aega  Wink
No see ongi ju sama - 3 aasta pärast sai oma kiiruse kätte. Big Grin

Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta

Tuleme peategelase juurde tagasi. Tasapisi käib komplekteerimine. Eks piltidelt näha.
   
   
   
   
   
   
Vasta

   
Vasta

Mis lugu seal aaderdatud armatuuri taga on? Kas sellele oli ette nähtud mingi kindla puuliigi tekstuur(id) originaalis, või juhtus nagu juhtus ?
Vasta

(Eile, 01:08 AM)TeeTL Kirjutas:  Mis lugu seal aaderdatud armatuuri taga on? Kas sellele oli ette nähtud mingi kindla puuliigi tekstuur(id) originaalis, või juhtus nagu juhtus ?
Tegelikult midagi kindlalt ei olnud. Kui oli Gorki autotehase 80 a. juubel, siis sai koha peal uuritud seda puidu imitatsiooni värki, kuna plaanis oli paar ZIM-mi valmis teha. Pjotr ja Igor olid ka seal oma vastvalminud Faetoniga, said veel selle eest Grand Prix-i.
   
Vastus oli, et palgal oli 7 - 8 naist, kellel olid vabad käed nii toonide kui mustri osas ja igaüks lasi omal fantaasial lennata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne