Postitused: 1,458
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
01-05-2018, 22:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2018, 22:50 PM ja muutjaks oli
spitfire.)
(01-05-2018, 21:48 PM)Formika Kirjutas: (01-05-2018, 21:33 PM)spitfire Kirjutas: Kas see värvi alumine pool on "slaavi eripära" või oli selline pintslijälg ka tehase tegelikus värvivalikus ?
Väidavad, et sellised värvid olid tehase valikus ja eri tasu eest tehti ka kahevärvilisi isendeid. Neid said tellida küll ainult asja pulgad, kellele oli eraldatud auto ostu luba mingite teenete eest.
Ma arvan, pigem et kahevärviline
oli kallim, mitte et eri tasu eest sai
tellida kahevärvilise. Kui see kere nummer selle auto detailidega ei vasta siis see värvi jutt võib ka olla sulatõsi aga näiteks 10a hiljem.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 408
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Ega see ometi metallik punane pole,pilt petlik.
Postitused: 6,679
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Ehitatud on seda kerenumbri kohta usinalt, tehasetöö ilmselt ei ole. Juba see, et 8-d on tagurpidi ja esimesel külg maha lihvitud, muudab autentsuse väga küsitavaks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,679
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Ma väga loodan, et Sinu impordiäri täitsa persessesse ei keeranud oma analüüsiga kerenumbrist. Kui vaja, kustutan ära.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 408
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Tõsiselt vaeva nähtud kuid ikka need vantlikud möödapanekud käivad looga kaasa. Milleks veel igale poole neid rehvi valgeid servi topitakse .Krasiva prosto.
Postitused: 6,679
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Lisaks võltsitud kerenumbrile on sel autol vasak esitiib teist värvi. Info foto baasil aga siiski liiga silmatorkav.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,458
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
02-05-2018, 23:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-05-2018, 23:55 PM ja muutjaks oli
spitfire.)
Mul kunagi oli jebla kerenumbriga. Autol oli kerenumber 2 kohas, üks oli tehase number ja üks ilmselgelt iselöödud number (number oli mõlemas kohas sama). Ja müüja näitab just seda iselöödud numbrit. Auto sai toodud kas Holland või Belgia enam ei mäleta. Sai seal Arkis siis uuritud, et miks nii ?
Selgitus oli umbes selline, et neil seal tüübikoodis kirjas, et nummer sellel mudelil asub justament selle koha peal. Tulemüüri vasakus servas. A auto oli tagamootoriga. Et kus siis meil see tulemüür on ja kus siis see pagass on ? "Vale" number oli ees pagassis ja õige taga.
Isetehtud number tekkis siis nii, et ülevaatuselt läbi ei lastud ja kästi teha uus nummer sinna kus tark arvuti ütleb selle olevat. Number olevat tehtud koha peal, hambapuuriga samas ÜV punktis. Vot tak.
See selgitus läks laias laastus nende Arki jutuga kokku ja meie Arki see ka ei häirinud. Mõlemat numbrit sai näpuga näidatud.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 159
Teemad: 25
Liitus: Aug 2003
Maine:
3
Kere number tulemüürilt uksepostile peaks olema liikunud 1953 aastal.
Gaz m20 Pobeda
Postitused: 2,878
Teemad: 35
Liitus: Sep 2013
Maine:
76
Mõningad kaasfoorumlased avaldasid privas soovi näha, mis arhiivist kirjutati. Noh kes kirillitsat valdab saab aru.
Мати добрый день. вот что мне написали с автомобильного архива
Вопрос с номерами кузова всегда сложный. Номер 84829 действительно может относится как к 1953, так и 1956 году. На маркировку кузова я стандартов не видел, только на шасси и двигатель. В чертежах это тоже не указывалось, поэтому откуда взяли информацию о переходе номера на стойку в 1955 году я не знаю.