Kgb Pobeda

(01-05-2018, 21:48 PM)Formika Kirjutas:  
(01-05-2018, 21:33 PM)spitfire Kirjutas:  Kas see värvi alumine pool on "slaavi eripära" või oli selline pintslijälg ka tehase tegelikus värvivalikus ?
Väidavad, et sellised värvid olid tehase valikus ja eri tasu eest tehti ka kahevärvilisi isendeid. Neid said tellida küll ainult asja pulgad, kellele oli eraldatud auto ostu luba mingite teenete eest.

Ma arvan, pigem et kahevärviline oli kallim, mitte et eri tasu eest sai tellida kahevärvilise. Kui see kere nummer selle auto detailidega ei vasta siis see värvi jutt võib ka olla sulatõsi aga näiteks 10a hiljem.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(01-05-2018, 22:48 PM)spitfire Kirjutas:  
(01-05-2018, 21:48 PM)Formika Kirjutas:  
(01-05-2018, 21:33 PM)spitfire Kirjutas:  Kas see värvi alumine pool on "slaavi eripära" või oli selline pintslijälg ka tehase tegelikus värvivalikus ?
Väidavad, et sellised värvid olid tehase valikus ja eri tasu eest tehti ka kahevärvilisi isendeid. Neid said tellida küll ainult asja pulgad, kellele oli eraldatud auto ostu luba mingite teenete eest.

Ma arvan, pigem et kahevärviline oli kallim, mitte et eri tasu eest sai tellida kahevärvilise. Kui see kere nummer selle auto detailidega ei vasta siis see värvi jutt võib ka olla sulatõsi aga näiteks 10a hiljem.
 Ma kuskilt lugesin, et kahe värvilisi Pobisid tehti ainult eri tellimusel ja ekspordiks. Kust see silma jäi, ei tule praegu meelde. Põhiliselt eksporditi neid Soome, Belgiasse ja Austriasse. Mujale marginaalselt.
Vasta

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=5989
Vasta

Hakkasin siis Ukrainast õiglust jalule seadma, et mis te mulle siin saadate. Kere numri järgi peaks olema üliharuldane I seeria pill aga teil II seeria restaureerimine. Saatke kere numbrist pilt. No saadeti. Vastu vaatab hoopis teine number.
   
Paistab, et seltsimehed on mulle eelmise kirjaga saadetud numbriga puusse pannud.
Muidugi jääb õhku küsimus värvi kombinatsiooni õigsusest, aga sellele on juba väga raske õiget hinnangut anda.
   
Vasta

Ega see ometi metallik punane pole,pilt petlik.
Vasta

(02-05-2018, 12:14 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Ega see ometi metallik punane pole,pilt petlik.
 Ei ole. Nii palju olen neid õpetanud. Värviks akrüül ilma lakita.
Vasta

Eelmisel lehel oli ka kerenumber näha veel neljakohalisena ja seda pildil juhiuksest. Nüüd on viies koht ja nr. 8 "välja nühitud".

Nüüd aga kahjuks selgub järgmine möödapanek, et 1952. aastal peaks kerenumber olema üldsegi tulemüüril. 1955. aastal 3. seeria tulekuga kolis kerenumber alles ukse juurde nagu käesoleval masinal (Link).

Siin oleks nagu kaks varianti:
Esimene, et masinale on uus number valesse kohta löödud kas praeguste või eelmiste remontijate poolt.
Teine variant on see, et auto on olnud algselt 3. seeria oma kerenumbriga 4829, mis vastaks 1955. aastale (vt. graafik eelmiselt lehel) ning nüüd on vajaduspõhiselt nr. 8 sinna juurde tekitatud.
Viimane oleks nagu tõenäolisem kuna see viimane äsjaavastatud 8 kuidagi erineb ülejäänud numbrist.

Omamoodi tragikoomiliseks kisub juba lugu selle Pobedaga.
Vasta

Ehitatud on seda kerenumbri kohta usinalt, tehasetöö ilmselt ei ole. Juba see, et 8-d on tagurpidi ja esimesel külg maha lihvitud, muudab autentsuse väga küsitavaks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(02-05-2018, 13:21 PM)Marko Kirjutas:  Ehitatud on seda kerenumbri kohta usinalt, tehasetöö ilmselt ei ole. Juba see, et 8-d on tagurpidi ja esimesel külg maha lihvitud, muudab autentsuse väga küsitavaks.
 Selle kõige kohta võib jälle ja jälle öelda, et ei osata Venemaal, ega Ukrainas asju ajada. Kui mitu korda olen neile rääkinud, tehke asjad ennem selgeks ja siis hakake tegema. Alati ja kõiges pohhuism. 100% originaal. Toungue . Ega ma neil ilma asjata ei lase kõigest pilte saata ja siia üles panna. Siis saab hädapidurit tõmmata, ennem kui pole hilja. Muidu tuleb välja nagu alati. Nagu selle Pobedaga, tohutu töö ära tehtud, ressursid raisatud, tulemus II seeria replika. Kurat Ukrainas tohutul hulgal igasuguseid Pobeda vrakke. Pole mingit probleemi leida  II seeria Pobeda koos paberitega kommi raha eest ja siis selle baasil asi üles ehitada. Selliste projektide peale kulub tänapäeval kümneid tuhandeid ja koonerdada mõne sajaga, see lollus kuubis.
Vasta

Ma väga loodan, et Sinu impordiäri täitsa persessesse ei keeranud oma analüüsiga kerenumbrist. Kui vaja, kustutan ära.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(02-05-2018, 21:16 PM)Marko Kirjutas:  Ma väga loodan, et Sinu impordiäri täitsa persessesse ei keeranud oma analüüsiga kerenumbrist. Kui vaja, kustutan ära.
 Ei keeranud sa midagi, Ukrainlased väidavad, et just nendel on õigus, sest tehases kasutattigi sellist ümberpööratud 8-t. ja auto maaler oligi nende kere numbri ära plätserdanud, ei vaadanud passi ka, et üks number puudu. Lubasid homme Moskvasse mingile GAZ-i arhivaarile järelpärimise saata, miks neil number ukse postil on. Vastuse lubasid ka mulle saata. Nüüd lõpuks otsiti auto pass ka välja ja selgus, et auto aastast 1953. Ühesõnaga segane lugu ja segaseid asju mul siin vahendada ei meeldi. Ega ma seda siin Eestis õieti müüa ei lootnudki, lihtsalt panin siia foorumisse üles, et tagasisidet saada. Meil valmis autot väga raske müüa, peetakse kalliks. Ostetakse ront ja loodetakse asi odavamalt kätte saada. Lõpp kokkuvõttes läheb 2X kallimaks või kõige tõenäolisemalt jääb asi pooleli.
Vasta

(02-05-2018, 21:33 PM)Formika Kirjutas:  
(02-05-2018, 21:16 PM)Marko Kirjutas:  Ma väga loodan, et Sinu impordiäri täitsa persessesse ei keeranud oma analüüsiga kerenumbrist. Kui vaja, kustutan ära.
 Ei keeranud sa midagi, Ukrainlased väidavad, et just nendel on õigus, sest tehases kasutattigi sellist ümberpööratud 8-t. ja auto maaler oligi nende kere numbri ära plätserdanud, ei vaadanud passi ka, et üks number puudu. Lubasid homme Moskvasse mingile GAZ-i arhivaarile järelpärimise saata, miks neil number ukse postil on. Vastuse lubasid ka mulle saata. Nüüd lõpuks otsiti auto pass ka välja ja selgus, et auto aastast 1953. Ühesõnaga segane lugu ja segaseid asju mul siin vahendada ei meeldi. Ega ma seda siin Eestis õieti müüa ei lootnudki, lihtsalt panin siia foorumisse üles, et tagasisidet saada. Meil valmis autot väga raske müüa, peetakse kalliks. Ostetakse ront ja loodetakse asi odavamalt kätte saada. Lõpp kokkuvõttes läheb 2X kallimaks või kõige tõenäolisemalt jääb asi pooleli.
 Kõige õigem variant on, et jääb pooleli. Tean paljusid mehepoegi, kelle garaashi all seisavad pooleli olevad projektid. Ostetud auto, kere tööd kuidagi tehtud ja  siis selgub värvitööde kohutav maksumus ja kui sellest üle saadakse, siis komplekteerimine, sisu, kroom - oi, oi ja ongi jokk. Müüa ka ei raatsita, sest hulga raha alla pandud ja seda enam tagasi ei saa.
Vasta

Tõsiselt vaeva nähtud kuid ikka need vantlikud möödapanekud käivad looga kaasa. Milleks veel igale poole neid rehvi valgeid servi topitakse .Krasiva prosto.
Vasta

Lisaks võltsitud kerenumbrile on sel autol vasak esitiib teist värvi. Info foto baasil aga siiski liiga silmatorkav.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Mul kunagi oli jebla kerenumbriga. Autol oli kerenumber 2 kohas, üks oli tehase number ja üks ilmselgelt iselöödud number (number oli mõlemas kohas sama). Ja müüja näitab just seda iselöödud numbrit. Auto sai toodud kas Holland või Belgia enam ei mäleta. Sai seal Arkis siis uuritud, et miks nii ? 
Selgitus oli umbes selline, et neil seal tüübikoodis kirjas, et nummer sellel mudelil asub justament selle koha peal. Tulemüüri vasakus servas. A auto oli tagamootoriga. Et kus siis meil see tulemüür on ja kus siis see pagass on ? "Vale" number oli ees pagassis ja õige taga. 

Isetehtud number tekkis siis nii, et ülevaatuselt läbi ei lastud ja kästi teha uus nummer sinna kus tark arvuti ütleb selle olevat. Number olevat tehtud koha peal, hambapuuriga samas ÜV punktis. Vot tak.

See selgitus läks laias laastus nende Arki jutuga kokku ja meie Arki see ka ei häirinud. Mõlemat numbrit sai näpuga näidatud.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Kere number tulemüürilt uksepostile peaks olema liikunud 1953 aastal.

Gaz m20 Pobeda
Vasta

(04-05-2018, 07:21 AM)tomm7 Kirjutas:  Kere number tulemüürilt uksepostile peaks olema liikunud 1953 aastal.
Ehk jagaksid ka allikat/viidet selle aastaarvu päritolule?

1953 (aasta lõpp?) võib isegi tegelikult täitsa õige olla. Meie foorumis on 2004. aastal selle küsimusega, et kas 1955. aastast või varem arutelu otsa saanud: Link
Vene keelsetest allikatest uurides läheb asi järjest segasemaks, ametliklult on vist siiski 1955, aga on nähtud ja pildistatud, et 1954. aasta masinad olid numbriga uksepostil. Seega 1953/1954 võis muutus tegelikkuses toimuda küll ja nende tähelepanekute alusel võib antud 1953. aasta masin vast omada ka tegelikult uksepostil õiget numbrit:

Nähtud 1954 uksepostil: Link1Link2
Ametlikult 1955, nähtud 1953 kapoti all, 1954 uksepostil :Link
Kuni 1954 kapoti all: Link

Ehk on kellegil mõnda konkreetsemat/täpsemat allikat?
Vasta

(04-05-2018, 10:55 AM)mossepower Kirjutas:  
(04-05-2018, 07:21 AM)tomm7 Kirjutas:  Kere number tulemüürilt uksepostile peaks olema liikunud 1953 aastal.
Ehk jagaksid ka allikat/viidet selle aastaarvu päritolule?

1953 (aasta lõpp?) võib isegi tegelikult täitsa õige olla. Meie foorumis on 2004. aastal selle küsimusega, et kas 1955. aastast või varem arutelu otsa saanud: Link
Vene keelsetest allikatest uurides läheb asi järjest segasemaks, ametliklult on vist siiski 1955, aga on nähtud ja pildistatud, et 1954. aasta masinad olid numbriga uksepostil. Seega 1953/1954 võis muutus tegelikkuses toimuda küll ja nende tähelepanekute alusel võib antud 1953. aasta masin vast omada ka tegelikult uksepostil õiget numbrit:

Nähtud 1954 uksepostil: Link1Link2
Ametlikult 1955, nähtud 1953 kapoti all, 1954 uksepostil :Link
Kuni 1954 kapoti all: Link

Ehk on kellegil mõnda konkreetsemat/täpsemat allikat?
 Jah, Moskvast saabus vastus, et sügisest 1953 liikus number tulemüürilt uksepiidale ja kasutuses olid nimelt sellised tagurpidi 8-d. Kuna Auto on aastast 1953, siis võib selle teema vist lukku panna. Või on kellelgi eriarvamusi?
Vasta

Mõningad kaasfoorumlased avaldasid privas soovi näha, mis arhiivist kirjutati. Noh kes kirillitsat valdab saab aru.

Мати добрый день. вот что мне написали с автомобильного архива 
 
 Вопрос с номерами кузова всегда сложный. Номер 84829 действительно может относится как к 1953, так и 1956 году. На маркировку кузова я стандартов не видел, только на шасси и двигатель. В чертежах это тоже не указывалось, поэтому  откуда взяли информацию о переходе номера на стойку в 1955 году я не знаю. 
Vasta

Natuke ka selle loo peakangelasest. Keretööd on lõpetatud. Algas värvitööde eelne komplekteerimine. Paigaldati esisild, mis GAZ 20-e ja GAZ 12 hübriid. Mootori kinnitus on ZIM-l ka teistsugune, kui Pobedal. ZIM-l kinnitub mootor eest ühele kummipadjale. Vastavalt sellele on ka esimine ots M-20G-l teistsugune, kui tava Pobil. Radiaator on GAZ 11-lt. Neid sai tellitud Gorkist 2 tk, kuid pole veel kohale jõudnud. Pobeda radikas tõenäoliselt ei sobinud sellele autole, kuna mootorid ikkagi väga erinevad ja oli ülekuumenemise risk. Samas GAZ 11 ja GAZ 12 mootorid praktiliselt samad, ainult viimasel mõned hobused rohkem.
   
   
Tala mis mootori esiotsa toetab ja ka radikat on spetsiifiline. Zimmi oma on natuke laiem (2 cm)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne